کد خبر 1153555
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۵
کشف ۵۲۳ فقره سرقت در غرب استان تهران - کراپ‌شده

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح «ضربت یک» مقابله با سارقان، مالخران و قاچاقچیان کالا در شهرستان‌های غرب استان تهران و انهدام ۲۰ باند سرقت، کشف ۵۲۳ فقره انواع سرقت و کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران، اظهار کرد: با اجرای طرح عملیاتی «ضربت یک» با هدف مبارزه با سرقت، مقابله با سارقان، مالخران و قاچاقچیان کالا در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته ۱۳۰ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

وی با اشاره به متلاشی شدن ۲۰ باند بزرگ سرقت در این عملیات توسط کارآگاهان پلیس، گفت: پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، مالخران و قاچاقچیان کالا با هماهنگی مقام قضائی با اجرای ۲۰۰ حکم، ۳۷۸  سارق دستگیر، ۵۰ قبضه سلاح سرد و ۵۲۳ فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: در این عملیات انواع محموله‌های کالای قاچاق و احتکار به  ارزش ۸۰ میلیارد ریال توسط پلیس کشف شد.

سردار ظهیری با اشاره به این که اجرای طرح عملیاتی «ضربت یک» در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آن‌ها رسیدگی شود.

وی در پایان با توجه حجم وسیع انواع مسروقه کشف شده از شهروندان خواست برای شناسایی اموال خود به پلیس آگاهی شهرستان‌های غرب استان تهران مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    2 0
    این همه آدم بدرد نخور از سارق ومال خر می گیرید ببرید بگذارید در محروم ترین نقاط کشور و بدترین معادن ازشون بیگاری بکشید تا دزدی و مال خری از یادشون بره کجایی که امکان فرار هم نداشته باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس