استقلالی‌ها باید دربی را فراموش کنند/ تراکتور حریف خطرناکی است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: من نمی دانم چطور استقلالی ها می گویند که بازی خوبی ارائه دادند؟ این دربی باید با نتیجه ۱-۴ به سود پرسپولیس به پایان می رسید.

سرویس ورزش مشرق – دربی نود و چهارم با نتیجه تساوی و رد و بدل شدن ۴ گل بین دو تیم به پایان رسید و آنچه از صحبت‌های مردم و کارشناسان برمی آید حس رضایتمندی اغلب فوتبالی ها از بازی پر التهاب و جذاب دو تیم بود.

جلال چراغپور کارشناس و مدرس فوتبال کشورمان در گفت و گو با مشرق، به تحلیل دربی ۹۴ پرداخت و از زاویه ای متفاوت با اغلب کارشناسانی که این روزها درباره دربی پایتخت حرف زده اند این مسابقه را کارشناسی کرد.

*متن صحبت‌های وی در ادامه می آید:

*دربی بی تماشاگر باید هم بی حاشیه باشد!

تحلیلی که من درباره دربی دارم برعکس نگاه ژورنالیسیتی و کارشناسانی است که در این روزها در رادیو و تلویزیون عنوان کرده اند. وقتی گفته می شود یک دربی بدون حاشیه بود باید به این نکته توجه کرد که مشخصا دربی که در استادیوم خالی برگزار شود بی حاشیه می شود. شما وقتی ظرف خالی را هم روی آتش بگذارید چیزی در آن نیست که بجوشد.

*۶ عامل منجر به گلزنی تیم‌ها شد!

در فوتبال برای به ثمر رسیدن یک گل باید ۶ مورد اتفاق بیافتد ولی اغلب، این ۶ مورد را درست نمی بینند. اینکه گفته می شود فلان بازیکن اشتباه کرد صحیح نیست در حالی که اشتباه اتفاق نمی افتد بلکه این ۶ مورد دست به دست هم می دهند که یک تیم به گل برسد.

*عدم فشار استقلال منجر به پاس گل شد!

اولین مورد در دربی این بود که وقتی سید جلال حسینی توپ را می گیرد ولی کسی روی او فشار وارد نمی کند او می تواند توپ را از فاصله زیاد به مهدی عبدی پاس بدهد. عبدی هم درست در جایی بود که کسی با او کاری نداشت. وقتی مدافع حریف پاس نفوذ می دهد و کسی هم مانعش نباشد مشخصا تیم آبی گل می خورد.

*عدم درک صحیح مدافعان استقلال!

دوم اینکه وقتی توپی گل می شود اصطلاحا می گویند به دلیل عدم پوشش مناسب حریف است. پاسی که مدافع پرسپولیس از نیمه خودی به زمین استقلال فرستاد با اشتباه هافبک استقلال در جایگیری نتوانست توپ را با سر دفع کند و همین امر موجب شد هر دو مدافع پشت سری هم به دلیل فاصله نامناسب و زاویه غلطی که با مهاجم داشتند و مشخص بود که اساسا درک صحیحی از پوشش نفر اول خط حمله پرسپولیس ندارند، مرتکب دومین اشتباه شدند.

*لو رفتن توپ در محدوده داغ!

سومین اتفاق مورد بحث در دربی زمانی بود که پرسپولیس گل خورد. این گل روی اصل از دست دادن توپ در محدوده خطر بود. جایی که اصطلاحا داغ است و هرگز نباید توپ را در حضور مهاجم بازیکن حریف لو داد. وقتی یک مدافع توپ را درون باکس می گیرد آن مکان جایی نیست که بخواهد با توپ کار کند و دیدیم که چطور مطهری با توپ قاپی گل استقلال را زد.

*چرا ترکیب استقلال دست خورد؟

وقتی تیم استقلال با یک گل برتری به رختکن می رود چه لزومی داشت که با تغییر به زمین برگردد؟ یعنی تیم آبی می خواست نشان بدهد که باز هم می خواهد گل بزند؟ وقتی در گوشه زمین سیامک نعمتی، مهدی قایدی را پوشش داده بود با توجه به این مسئولیتی که داشت به جلو حرکت نمی کرد و در طرف دیگر هم مطهری با فشاری که به خط دفاع می آورد مانع از جدا شدن مدافعان پرسپولیس می شد ولی با ورود دیاباته این فشار از روی آنها برداشته شد.

*استقلال پرس از جلو را از دست داد!

دیاباته نه توانایی پرس دارد، نه قدرت دوندگی لازم را دارد، نه سرعت لازم در بازگشت به عقب را دارد و نه پا به توپش خوب است. فکری آدمی را در جلوی مدافعان پرسپولیس گذاشت که دردسری برایشان ایجاد نمی کرد. در واقع استقلال با یک تعویض اشتباه استراتژی تیمی اش را از بین برد. می شد دیاباته را در دقیقه ۷۵ به میدان آورد ولی از دقیقه ۴۶ یک تصمیم خطرناک بود که منجر به گل خوردن استقلال هم شد. این تغییر استراتژی می تواند زنگ خطری برای استقلال در دیدارهای بعدی باشد.

*استقلالی ها بر چه اساسی می گویند خوب بودند؟

استقلالی‌ها بر این باور بودند که چون بازی را ۲-۲ کردند پس خوب بازی کرده اند در حالی که در صحنه ای که مدافع و دروازه بان استقلال دریبل خوردند و توپ به نوراللهی رسید ضربه نوراللهی با بی دقتی از دست رفت یا در موقعیتی مشابه که نوراللهی توپ را به بیرون زد باز هم مدافعان استقلال اشتباهات مرگباری را مرتکب شدند که اگر دقت توپ نوراللهی بهتر از این بود ضربه مهلکی به کادر فنی تیم استقلال می خورد و حتی در ادامه روی نتایج تیم استقلال تأثیر بدی ایجاد می کرد. من نمی دانم چطور استقلالی ها می گویند که بازی خوبی ارائه دادند؟ این دربی باید با نتیجه ۱-۴ به سود پرسپولیس به پایان می رسید.

*هیجان دربی به دلیل اشتباهات زیاد بود!

به اعتقاد من این دربی به این خاطر هیجان انگیز به نظر رسید چون هر دو تیم و به ویژه بازیکنان استقلال اشتباهات زیادی مرتکب شدند. وقتی اشتباه بیشتر باشد صحنه هایی بوجود می آید که روی بیننده ایجاد هیجان می کند و آدرنالین ترشح شده منجر به بروز حس هیجان می شود.

*این دربی GAME نبود بلکه PLAY بود!

ما هرگز نمی توانیم بگوییم این دربی یک گیم (GAME) بود بلکه این یک بازی بود. وقتی مسابقه تبدیل به GAME می شود که تیم ها استراتژی، طرح، برنامه، تاکتیک و شکل روز فوتبال را در زمین اجرا کنند. در آنصورت به این مسابقه می گویند GAME وگرنه به این مسابقه باید گفت PLAY. کاری که چندتا بچه هم در کوچه با یک توپ پلاستیکی انجام می دهند یا اصطلاحا بازی بازی می کنند و بعد هم به خانه می روند.

*مدافعان استقلال دبستانی به هم خوردند!

روی گلی که مهدی عبدی به استقلال زد دو مدافع استقلال به دلیل جایگیری غلط به هم برخورد کردند! حالتی که در فوتبال دبستان می توان دید. چرا باید بین دو مدافع در این سطح باز شود؟ و چرا باید چنین تداخلی بین آنها ایجاد شود؟ این مسابقه هیچ شباهتی به گیم نداشت و همان PLAY بود.

*عبدی و قایدی تنها اتفاقات خوب دربی بودند!

در دربی که پشت سر گذاشتیم تنها اتفاق مثبت ظهور دو بازیکن جوان استقلال و پرسپولیس بود. البته قایدی را که قبلا دیده بودیم ولی مهدی عبدی هم با اینکه از قایدی جوانتر است نشان داد هوش بالایی برای فوتبال دارد و ضربات آخرش را به دقت می زند و معتقدم می تواند یک جایگزین خوب برای علی علیپور باشد. قایدی هم که از تنها فرصتی که بدست آورد یک گل ساخت و نشان داد چه توانایی دارد. فکر می کنم تنها اتفاق مثبت این دربی درخشش این دو جوان بود.

*داروان تا کی می خواهند بازی را دربیاورند؟

چرا باید این همه سلیقه را در یک داوری ببینیم؟ فوتبال قانونمند است و داور باید بر اساس اتفاقات بازی طبق قانون قضاوت کند! چرا داوران ما از قضاوت واقعی هراس دارند؟ چرا باید اینقدر به فکر درآوردن بازی باشند؟ مسابقه ای که نه فشار تماشاگر داشت و نه چیزی از این دست چرا باید با ملاحظه کاری قضاوت شود؟ شما را به خدا قسم یکبار هم که شده یک بازی را قضاوت کنید، درنیاورید!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 137
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 26
  • مهدی IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    25 8
    همه از مدافعان انتقاد میکند ولی من میگویم آیا مهاجمین استقلال به تیم اصلا کمک نکردند.
    • جوجه تیغی بدنساز IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      23 32
      بچه چراغ بهتره به جای کارشناسی بری حموم لنگ ببندی و کمر استقلالیا رو دلاکی کنی .. لنگ لنگ لنگ / لنگ از همه رنگ / دورتو با چی میپوشی / با لنگ سرخ رنگ
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      5 3
      مشرق یه کم سطح تو ببر بالاتر شدی سایت جوجه دلاک ها، یهو اسمتو بذار گرمابه خیال همه رو راحت کن!
  • محسن IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    21 6
    قابل توجه دوستان استقلالی
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      11 19
      حداقل می گفتی ۴_۲ ، البته روی گل اول پرسپولیس عبدی با دست هر دو مدافع رو هل داد،ولی در کل استقلال نیمه دوم روی یک تاکتیک ساده یعنی ارسال از دفاع چندین بار اشتباه کرد.عارف غلامی دفاع ضعیفیه ،هنوز دانشگر قابل اعتمادتره
  • حمید IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    18 27
    همش حرفای مفته و از روی حسادت
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      35 32
      اخه کیسه چه هنری داره که کسی بخواد بهش حسادت کنه!
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      5 8
      بابا نگو کیس چه هنری داره هیچی نباشه دوبار در زمان عصر سنگ فینال چهارجانبه آسیا ر وبردن . من که به عنوان یه پرسپولیسی به کیسه ها حسودیم میشه D:
    • .. IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      6 6
      والا پرسپولیس شرایط روحی و فنی خوبی نداشت وگرنه خیلی بهتر عمل میکرد شاید هم با اختلاف گل بالای ۴تا
    • دختر پرسپولیسی ❤ CA ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      3 4
      الان شما دارین از حسادت میمیرین که چرا اینا اومدن به نفع پرسپولیس حرف زدن. همش ادعا دارین. شک نکنید پرسپولیس قهرمان میشه. استقلال موقعی قهرمان میشه که هیچ تیمی توی لیگ وجود نداره ولی خودش بازی میکنه .تازه اونجا هم یک صفر به خودش میبازه. لطفا اول شما قهرمان لیگ بشید بعد بیاید حرف بزنید! #پرسپولیس_قهرمان_است.
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    13 26
    اقای چراغپور کارشناس درب حمومم نیست چطور نظر میده بازی تموم شده رو میگه 4بر1 مهم نتیجه بازیه اقای چراغقلی خانپور!!!!!!
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      22 9
      نادان به این خوبی تحلیل کرد راست میگه تا اینجا هم روی توانایی بازیکنان استقلال نتیجه گرفته وگرنه ما هیچ تاکتیکی ندیدیم شما کادر فنی رو نگاه کن خندت میگیره بعد از بازی به این افتضاحی آقای فکری تو مصاحبه داشت از مساوی کردن بال درمیاورد
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      14 4
      شما برو صحبتای کارشناسی برهانی و بخون مخصوصا کارشناسی داوریشو چیکار به چراغپور داری؟ امان از این ادبیات حمومی شما کی ازش میاین بیرون نمیدونم!
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    19 11
    تا زمانی که الاستقلال نتیجه نگیره متاسفانه داوران بازی ها رو در می آورند
    • جوجو IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      12 16
      اون چهارسال هم که استقلال نتیجه نگرفت و بجاش لنگ رو قهرمان کردن چرا پس داورها نتونستن کاری برا استقلال کنن . نه داداش شما جای تیم ها رو اشتباه میگی.
    • با افتخار پرسپولیسی IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      6 1
      اون موقع اینقدر ضعیف بودید داور ها هم نمی تونستن کاری کنن
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      1 0
      فصل قبل بابا مسعود پدر استقلال را دراورد نتونستن یک مربی خوب مثل آسترا برا استقلال ببینند والا آن وقت می‌فهمیدند game چیه
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    18 10
    تحلیل جامع و کاملی بود. کاش حضور تفکرات علمی امثال جناب چراغپور در فوتبال ادامه دار باشد و چنین مربیان با دانشی در حاشیه قرار نگیرند
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      1 0
      خخخخ تفکرات علمی جناب چراغپور؟؟؟؟؟ این اگه کارشناس بود می گفت ۴ بر ۲ کور بود گل دوم رو ندید تازه پنالتی رو هم نگفت. این اگه کارشناس بود بیکار نبود
  • مختار IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    12 8
    کاملا پیداست که مربی استقلال غوغا سالاری و ... راه انداخته تا نقاط ضعف شون پوشانده بشه و مظلوم نمایی کنند تا از دست انتقادات طرفداران شون خلاص بشوند و این حربه ای است که دیده شده همیشه مربیان استقلال از آن استفاده می کنند والا اگه ما بجای اونا بودیم الان بدترین صفتها به این تیم می تونستیم بدیم ولی شرم مانع آدم میشه از بیان هر حرفی
  • hamid IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    20 16
    حرفهای آقای چراعپور کاملا صحیح است استقلال یک دونه پاس صحیح نداشت فکری توانایی مربیگری استقلال را ندارد کادر فنی بسیار ضعیف است
  • علی IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    10 8
    درسته خداوکیلی فکری وغلامی وانگلان مطهری بایداخراج میشدن
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      5 1
      ادب داشته باش! بازیکن تیم خودتونه ها
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    14 4
    پیداست گل ثانیه 67 و دقیقه 93 بدجور سوزونده ول کن نیستند....
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      7 3
      تو ده دقیقه اخر سه تا از تیم ده نفره بخوری بازی دو هیچ جلو رو ببازی سوختن داره ، نه بازی که کل بازی سوار حریف بودی 6 تاییش نکردی
    • FR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      3 3
      کیسه کش گرامی!! شما که دیگ نباید حرف از سوزش بزنی!! اینقد بعد بازی با النصر سوختین که بوش هنوز میاد!!! آب و بریز اونجا که میسوزه!!!
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    30 12
    کیسسسسسسسسه گشااااااااااااد تهراااااااااااااان ههههههههه کیسه کش بودن جرم نیست بیماری است
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      1 1
      تو اگه دانش فوتبالو داشتی نظر برهیچ وپوچ وصدای بلندخیابانی تو گزارشگری رآی به خوب بودن پرسپولیس نمیدادی اقای عزیزهر دوتیم فوتبال ارائه ندادن کجا وکدوم دقیقه رو تاکتیک کار کردن گلها روی اشتباه بازیکنا وضعف تاکتیک بثمررسیدن اقای محترم ماها فوتبال نداریم
  • حامد IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    9 4
    تو چه کارشناسی هستی که فقط در لیگ دو و لیگ سه مربی گری کردی گل زده استقلال رو کم میکنی و موقیعت از دست رفته رو گل حساب میکنی !!!؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    8 3
    حالا یکم تخفیف بده...استقلال دو گل زد بگو چهار دو... آخه یکجور کارشناس میگین که آدم فکر می‌کنه واقعا متخصص اند...همین بازیکن های بی هنر بعد تمام بازیسون میشن کارشناس
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    13 6
    درود بر قاتلان پیروزی.ارسلان خان .قایدی نیمار.
  • مانی گنبدی IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    3 4
    تقصیر استقلال نیست تا حالا با تیمی که ۹ تا دفاع وهافبک داشت روبرو نشده بودیم لنگ چیزی واسه از رست دادن نداشت خرد جمعی مربیان باید قبل دربی انجام میشد نادری وغلامی روی گل اول توپ رو فوت می کردن اون عبدی تا صبح هم گل نمیزد اقای فکری شما با صورت بر افروخته کنترل وتمرکزت رو از دست میدی۲
    • آریا IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      0 0
      نظر من اینه که به اینهایی که از فوتبال سر در نمآورند وفقط از الفظ بد استفاده میکنن و کری خوانی میکنن بگم که یه نگاه به جدول بکنید و دیگه بحث الکی نکنید والله
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      5 0
      آریا عزیز"خوبه که واقعا یه نگاهی به جدول بندازی چون فک نکنم چشت به جدول افتاده باشه؟ پرسپولیس دوبازی کمتر داره ودرضمن تنها تیم بدون باخت لیگه!! چشاتو بازکن
    • تابان IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      1 0
      اریا جون، چرا نگاه به جدول کنیم، نگاه به چهارسال قهرمانی پرسپلیس کن، این واقعی تر است تا توهم صدر نشینی با دو بازی بیشتر
  • محمود IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    3 7
    چراغ جلالپور خفه خخخخخخخ
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      2 2
      مکتب کیسه همینه! فقط توهین وفحش ! چیزی تو زمین نداشتن! تاسف به حال همتون
  • DE ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 4
    خخخخ اینو نگین چی بگین لنگی ها فعلا که شما زیر مایین
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      2 1
      البته به سه بازی کمتر . پنج سال زیر ما بودید
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      2 1
      وسط نیم فصل به کسی جام نمیدن فعلا مثل زمان استرا خوشحال باشین جام ندیده ها!
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      2 0
      لنگی تو که ۵۰ ساله تو حسرت جام آسیا هستی ببند
    • FR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      0 0
      یه جوری داری حرف از آسیا میزنی که انگار هر سال شما تا فینال acl میاین !!! قهرمانی خودتون تو چهارجانبه های امجدیه هم 30 سال شده میگذره ولی هنوز رنگ فینالو ندیدید!!! پس بنددددددددددددد
    • FR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      0 0
      دیگه باز همون سماور شده جام!! خخخخ
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      0 0
      قضیه گربه و گوشت
    • حمید IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      0 0
      خوش باشین بادوهفته تیم دوم بودن. ما ۵ ساله اول بودیم عادت کرده بودیم. دلمون رو زده بود قهرمانی
  • علی IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    4 3
    کاری به فکری ندارم ولی ایشونم نشسته بالای گود میگه لنگش کن، همه در تئوری استادن ولی در عمل صفر! حکایت حرفای قشنگه که این‌روزا فقط روی دیوارهاست!!!
  • DE ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    2 3
    اینو نگین چی بگین اخه لنگی ها
  • R036285 IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    9 6
    خفه شو آقا چراغکور میشه بگی تیم لنگ که باشانس وتمام نتایج 1 برصفر و95 دقیقه دفاع درمقابل تیم های عربی بالاخره فینال رابه چشم دید باید چندتا ازشون می خورد ونخوردین جناب چراغکور لنگ لنگان
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      0 0
      دوست عزیز چرا میگی بالاخره؟ دوبارشده می‌رسیم فینال!! امان از کوری!
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      0 0
      شما کور بودی ندیدی پرسپولیس ایران چطور 4 تا به الشارجه ای که اونهمه ادعا داشتو همه رو 6 تایی می‌کرد، زد؟ شما کور بودی ندیدی چطور السد شانس آورد که دو توپ ما به تیرک خورد؟
  • علی IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    2 1
    اقای چراغپور این همه تحلیل کردی فقط گفتی ضعف دفاع ولی دلیلش را متوجه نشدی .در روز دربی بدترین بازیکن میدان وریا غفوری وبعد عارف غلامی بود اقای فکری جرات تعویض کاپیتان را نداشت .ایشان حتی یک حرکت مفید نداشت وقتی دانشگر وارد بازی شد دقیقا چپ استقلال اتوبان شد .اگر شجاعیان واسماعیلی زودتر وارد بازی شده بودند حرکت تیمی بهتر میشد ونمی دانم چرا ازسیاوش یزدانی اماده بازی گرفته نشد
  • ناشناس IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    4 1
    این بازی دوتا شاهکار داشت 1- داور 2- نورالهی
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      2 0
      شاهکار سومشم 6 تایی نشدن استقلال بود! باید استقلالی‌ها به خودشون افتخار کنن!! همین یه پیروزی بزرگ بوده!!!
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    2 0
    کارچناس استقلال دو تا گل زد یکیشو خوردی داداچ
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    5 12
    آقای چراغپور اون تونلی که قائدی باز کرد 10 هیچ هم میباختیم(یعنی اون گل هم آفساید حساب میشد) باز ما خوشحال بودیم وارزش ده گل خوردن هم داشت بعد چرا اینو نمیگی تا تلویزیونو باز کردیم یه گل جلو بودیم بعد چرا اینو نمیگی ثانیه اول و آخر گل زدیم بعد چرا اینو نمیگی سوباسا هم چنین گلی نزده یکیو دریبل کنی یه لایی بزنی دروازه بان هم نتونه توپو بگیره و از لاییش رد بشه یکی دیگه هم تلاش کنه توپو بگیره ولی نتونه تازه هفت هشت نفر هم فقط تماشاگرباشن وهیچی نکنن (کاکرو هم بودی طرفدار سوباسا میشدی پرسپولیس که دیگه جای خود داره)
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      3 3
      شما فعلا برو لایی های رشیدتو و مدافعین تون رو جمع کن!! اینقد رشید رشید میکردن عبدی اون رو هم دریبل زد!!
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      1 3
      فقط اون صحنه گل اول پرسپولیس!!!!! نادری:کو توپ؟،،، غلامی:توپ رو ولش!! بگو ببینم عبدی کو!! نمیدونم برا چی به قائدی میگن نیمار! چون نیمار ایران فقط عبدیه! همه استقلالی‌ها رو دربیل زد این پسر! دمت گرم مهدی!!!!!
    • سعید IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      1 7
      5 ساله دنبال پرسپولیس در حال دویدن هستید:) افتخارات کیسه را ببین به چه چیزایی تنزل کرده. ثانیه اول و آخر گل زدیم:))))) ایمون زایدو یادت نره:)
    • بهبودی IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      0 0
      معلومه از کارتون فوتبالیست ها به تیم شوتبالیست ها رسیدی بازدمه تو گرم تیمتون رو با فوتبایست ها مقایسه می کنی یکی دیگه نمیدونی چند روز پیش جه جور هنرش رو خرج کرد البته منم تشویقش کردما اجازه بده پیام پر نغزشو برات پیدا کنم بخونی: امیر IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳1 0 اگه داور خارجی بود سید گمال ۴بار بایستی اخراج می شد اصلا فوتبالش علی پروینی و علی چرخیه فقط بلده رو کول بازیکن بپره دوگل استقلال فنی و فقط مسی و رونالدو شاید این نمونه گل بزنند بهبودی IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶0 0 اقا شکسته نفسی میکنی مسی و رونالدو بدبختا باید چند کیلومتر بدوند تا بتونن یه گل بزنن البته گزارشگر اون ور میگفت مسی یه گل شبیه شما زده به احتمال 99 درصد بتونه اقای قرن 2000 بشه من که راضیم. این شایدی که گفته توهم ادمارو صیقل می ده.
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    3 1
    یه مشت مربی تاریخ مصرف گذشته گذاشتن کنار فکری که ثابت کرده از مربیگری استعدادی نداره
  • فرهاد IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 4
    خدایی استقلالیادارن حال میکنن صدرجدولن اخه چند سالی هست همش ته جدول بودن الان هم دومن وسرورشون چنتا بازی کم داره قصه نخورید بازم میاید زیر سرورتون تودربیهم ازاونجاشانس اوردید
  • وطن دوست IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 1
    در اینکه مدافعان استقلال اصلا در این بازی خوب نبودند شکی نیست اما اگر قراربود بااماواگر وارزو تحلیل بیجا کنیم اینکه نمیشود انصاف مشکل فوتبال ایران ریشه ای است از بالا گرفته تاداوری وکارشناسان ناکارامد تاشبکه ی سه ومجری پرسپولیسیش همه وهمه یکسویه میروند اگر این اقا واقعا کارشناس خوبی بود باید به ضعف واضح داور اشاره میکرد که تاثیرزیادی درروند بازی استقلال گذاشت ابتدا باسوتهای ممتد به نفع حریف سعی کرد بازی استقلالیها را کندکند بانگرفتن پنالتی میخ یکطرفی خودرا بکوبید تاروحیه ی تیمی راپایین اورد وازمیل هجومیشان بکاهد این حقیقت کارشناسی است
    • بهبودی IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      0 0
      اقای وطن دوست اگه منظور هند محوطه جریمست هر نادونی می دونه اگه فاصله توپ با بازیکن کم باشه جوری که فرصت کشیدن دستش رو نداشته باشه نمی تونه هند باشه مگر اینکه دست بازیکن بیش از اندازه باز باشه یا عمدی بیاد سمت توپ شما که اولش خودت رو عاقل نشون دادی خرابش نکن دیگه حالا که نباختید هی دارید دنبال قاتل بروسلی می گردید شاد باشید دفاعتون توسط همون داور اخراج نشد بعدشم چی کار به مجری و کارشناس داریم خدارو شکر هیچکی کور نبود همه بازی رو دیدند.
  • سعید IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 1
    من استقلالیم ولی فکری مربی نمیشه با شانس و بودن مظاهری تا اینجا امده شانسم تا جایی جواب میده فکری بدون افاضلی از کاو کمتر فوتبال بلده مربی که چپی مثل ملیچ و بازی نده جاش دانشگر و نادری و بذاره که چپش اتوبان بشه هیچی حالیش نیست الکی تعصبی نشید مظاهری نبود ما الان رده ۱۲ جدولم نبودیم تاکتیک کلا سرش گرده تو استقلال
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    واقع بین باشید تعویض دیقه ۴۷ اشتباه مرگباری بود اونم بازیکن اشتباه اقای فکری ریسک نکرد اشتباه کرد استقلال نیمه اول سوار بازی بود چیشد که نیمه دوم هیچ نظم تیمی متلاشی شد کارشناسان نظرشون دقیقا درسته دید تعصبات ن رو بردارید با این کار بدتر به تیم لطمه میزنید دیاباته بازیکن کندی برا ۱۵دیقه اخر خوبه بعدشم استقلال نیازی به تعویض نداشت
  • ناشناس IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    زر زده چراغ پور
  • حمید IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    بنظر من بهترین کارشناسی درباره این بازی را انجام دادید
  • RiSKinG IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    بیا برو لنگتو بکش نمیخاد کارشناسی کنی هویج
  • ناشناس IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    2 0
    چراغی تورا چه به کارشناسی پنالتی صددرصد استقلال نگرفتند
  • اسماعیل باران IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 1
    کی از این نظر خواست
  • ناشناس IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    آدم قحطی بود چراغ گذاشتندکارشناس شب‌چراغ روشن کن زر نزن
  • پرسپولیسی❤❤❤ IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 1
    استقلالیها شانس اوردن مضاهری هست وگرنه ۶تا میخوردن
    • FR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      0 2
      دوست عزیز من که به شخصه هیچی از مظاهری تو این بازی ندیدم!! فقط خوب دریبل می‌خورد!
    • DE ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      1 0
      اصلاهم اینطور نیست. نباید اینجوری حرف بزنییی . عشقم استقلال عشقم کاپیتان
  • جاوید IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    امکان نداره چراغپور کارشناسی کنه و نگه این بازی game نبود play بود!!
  • مجید IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    اقای کارشتاس،، حداقل میگفتی، ۴به۲،، وقتی استقلال پنالتیشو نمیگیرن، جطورانتظارداریم بازی روببره؟ ازافای داورمن فقط میخواستم بپرسم، اگه پرسپولیس ۳هیچ جلو بود،، بازهم پنالتی رو نمیگرفت89ی؟
    • IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      0 2
      کدوم پنالتی برای استقلال؟؟؟ منظورتون خوردن توپ به دست بازیکن پرسپولیس بود؟ هنوز که هنوزه سواد اینو ندارید که بفهمید هر توپی که بدست بخوره هند محسوب نمیشه. چون دست بالا نیومد. و ثابت بود.....
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    دفاع اتوبوسی یحیی ک اینقد قمپز نمیخواد در,بیارین.همه بازیکنارو چیده روخط دروازه بعد میگه دفاعمون عالیه.برو لنگی ۶۰ سال انتظار یک گل در آسیا ۳۰ ثانیه قهرمانی همون براتون زیاده.ما با این افتخاراتمون خاطره بازی میکنیم
  • وحید IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 2
    به قران قسم این استقلالی ها باز چه رویی دارن حرف میزنن مگه خودتون ندیدید پرسپولیس همش حمله میکرد گل اول استقلال که شانسی بود باید ٤بر ١ بازی تموم میشد زنده باد پرسپولیس باغیرت
  • رمضون یخی IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    بازی دوتا تیم حکومتی و پکیده دیگه اینقدر بحث و کارشناسی نداره ، بازی های سپاهان سرور جفتشونو بررسی کنید نه بازی کیسه لنگ
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    تموم شد به فکر آینده باش اینطور شد آنطور شد فایده نداره
  • Ali IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    3 0
    حالا سوای ازطرفداربودن یه تیم خاص،خداوکیلی اگه پنالتی استقلال گرفته میشد بازم همین نتیجه وشرایطی که واسه استقلال تونیمه دوم پیش اومد،اتفاق میافتاد؟؟؟صادقانه قضاوت کنید
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      1 1
      بابا تو ایران هیچ تو آسیا و جهانم کسی نگفته این پنالتی بود کارشناس باید از کره ماه اختصاصی برا شما و برهانی بیاد!!! جالبه اسمشم برهانیه اما هیچ برهانی و قبول نمیکنه!
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    کارشناس فوتبال جوک گفته بازی با استقلال بود وپرسپولیس شانس اورد که گلباران نشد
  • محمدرضا IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 2
    برای بعضی ها واقعا متاسفام بدون شناختن طرف مقابل شون توهین میکنن جلال چراغپور رنگی نیست نه قرمزنه ابی یه کارشناس ومدرس فوتباله که خیلی ازبزرگان فوتبال ما افتخار شاگردی این ادم دارن یه بازی بود تمام شد رفت تاکی بی ادبی حتاکی این همه اختلاف بین ابی وقرمز ازکجا میاد؟وکی این وسط سود میبره...
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    این نشانه ذکاوت فکری بود چون می‌دانست اگر بازی خوبی ارائه کنه به سرنوشت استراماچونی گرفتار میشه و دار و دسته وزیر بلافاصله تیشه زدن به ریشه استقلال را آغاز میکنند
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    4 2
    استقلال زهردارترین تیم آسیاست
    • بینام IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      0 0
      آی ذارت.
    • نمیگم IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      1 0
      جوک گفتی!!!!!!!!!
    • نجمه IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      0 0
      هاااااا خدااااایییش:_)
  • مهدی IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 2
    فکری بخاطر مساوی هنوز داره ذوق میکنه.
  • بهرام IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    3 0
    اوسان یادت نره بوی سوزشش هنوز میاد
  • GB ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    چقدر شر میگه پرسپولیس با یه گل آفساید و یه پنالای ۱۰۰درصد که داور نگرفت با گل عبدی که خطا بود به زور مساوی کرد همش دارن شر میگن
  • پرسپولیس IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 1
    خیلی خوب بودی پرسپولیس جانم کیسه رو خفه کرده بودی توی این شرایط انتظار همچنین بازیه عالی رو ازت نداشتیم نه شرایط روحی خوبی داری نه مالی بهت افتخار میکنیم ارتش سرخ آسیا سرور کل آبیا
  • جواد IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    به نظر من نیمه دوم دربی ،استقلال حرفی برای گفتن نداشت،پرسپولیس باید ۶بر۲ میبرد
  • مهدی IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    فقط فقط محمودفکری بره دنبال کارش مگه چاله میدونه که فکری اوردید
  • مهدی IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    مهدی قایدی به کل تیم اسقلال و پیروزی می ارزه باز غیرت مردان بوشهری
  • پیگیرفوتبال FR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    پنالتی استقلال سوخت و داور روبازی تاثیر داشت داور به پرسپولیسیها اعتماد به نفس داد والا ...
  • فرزین IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    3 0
    آقا کارشناس استقلال دو تا گل زده حداقل به چهار دو. می خواید پیشرفت کنیم با این کارشناسی.
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    این کارشناس چرت میگه ، غلط کرد
  • مهدی IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    3 0
    اخه کجا دیدی تو ۶۰ ثانیه اول ادم سوراخ بشه جاش خیلی میسوزه
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 3
    بااستقلالیها بحث کردن مثال اب توی هاونه پس خودتونو خسته نکنین همشون بی منطقن
  • رضا IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    2 0
    خوب چرالونگ عرضه نداشت ببره چرااینقدشما سوختین ازاینکه لونگ نتونست ازاستقلال امتیازبگیره.انشاالله همیشه بسوزین لونگیا
  • علی IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    اینم نظریه کارشناس لونگی که بدجورسوخته
  • محمد IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    2 1
    سلام،من خودم استقلالی سرسخت هستم امابایدبپذیرم استقلال در مقابل پرسپولیس هیچ حرفی برای گفتن نداشت حتی نتونست یک موقعیت گل خلق کنه،آقای فکری استقلال رابه نابودی می کشه با این طرز تفکروبازی کردن در مقابل تیمها
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      1 0
      اصلا معلوم نیست لونگی هستی، اگر موقعیت نداشت پس اون دوتا گل و اون پنالتی نگرفته چی بود؟
  • علی IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 1
    راستی دوستان جام دسته سوم لیگ آزادگان توسط کدوم تیم رفت بالای سر؟؟ میگن جام یه آفتابه آبی بوده!! دو ستاره و یه آفتابه خخخخخ
    • علی IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      1 0
      درحسرت دیدار جام آسیاآواره ترینست لونگ.خخخخ
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    اگه این روبهش میگید کارشناسی که هر ننه من غریبی میشه کارشناس آقای چراغ پور باکدوم تیمهادر چه رده ای قهرمان شده کدوم تیم رو از لیگ یک آورده لیگ برتر اگه قرار باشه هر موقعیت گلی راگل حساب کرد اینحوری همه بازیها باید با۶،۷گل به پایان برسه اما هرگز این اتفاق نیفتاده بااین حساب باید موقغیتهای گل استقلال رو هم گل حساب کنیم
  • هادی DE ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    به نظر من فکری تا اخر فصل با استقلال نمی مونه و جدا میشه یعنی برکنار میشه
  • مسعود IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    من نمیدونم تمام دنیا میگن فوتبال نود دقیقه ست ..چطور این دربی که استقلال دقیقه نود و دو گل زده همه دست به قلم شدن که ای وای و ای داد که استقلال شانس اورد... بایرن مونیخ هم بیشتر گلها شو دقایق آخر میزنه حتی تیم ملی آلمان هم همینطور .. چگونه ست که رسانه ها میگن تاکتیک یک تیم تا دقیقهدنود خودشو نشون میده ..ولی الان همه چیز فرق کرد!!! ..همیشه یه تیم تو یه کشور حکومتیه و همه نگاهها به اون تیم و حمایتها واسه اونه ... تف تفرتف به این فوتبال غیر حرفه ای جهان سومی...تف
    • بهبودی IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      0 0
      اره یادمه استقلال تو گل خوردن تو دقایق اخر بازی صاحب سبکه.
  • مجید IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    جوجه تیغی بدبخت پرسپولیس شما رو به زانو درآورد عجب رویی دارید شما کیسه کشا
  • حسین IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 1
    چی میگی واسه خودت پرسپلیس شانس آورد ۳/۲ نباخت
  • علی کریمی IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    بله آقای چراغ خاموش راست میگه بازی رادرآوردنداگرپنالتی صددرصد گرفته بودندهمه چیز حل بودچون دیگه نمیشدبازی دراری مثل زمانی مجیدی (فرهادخان) هرچه میگفتندتوپ روی خط ولی مرغ آقایان یکی پابیشترنداشت اگراون روز استقلال بابردبیرون میامد چه اتفاقی میافتادخواهشابازی درنیاورید
    • غلامرضا AU ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      0 0
      پرسپولیس وقتی که خطای پنالتی ازشون گرفته نشد روحیه گرفتند وگرنه گل دوم رو که نوش جان مب کردند باید منتظر گلهای دیگری میشدن الان هم بلید بعضی از به اصطلاح کارشناس هم باید نظر آب دوغ خیاری بدن
  • نوید IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    واقعامساوی توثانیه هایه آخربازی خیلی سخته.واقعا سوزش داره.مهدی جان چیکارکردی با لونگ نذاشتی خوشحال باشن.
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    1 0
    زنده باد تیم تاج که خاری است در چشم
  • سید IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    2 0
    استقلال به این دلیل خوب بود که گل های خیلی قشنگترین از پیروزی زد و هر موقع اراده کرد اول و آخر بازی گل زد و الانوهم بالاتر از پیروزی است میانگین امتیازات پیروزی از هر بازی ۱.۵ امتیاز است ولی استقلال نزدیک دو امتیاز است و پنالتی رو هم نگرفتند علیرغم همه اینها بهترربودند اگر دقیقه ۱۲ دو هیچ عقب می افتادین با پنالتی دیگه اصلا روی صحبت کردن داشتین ؟ یازده نفر محوطه ۱۸ قدم و نه نفر شش قدم بودین قائدی تنها بهتون گل زد اون هم دو تا لایی یا همون تونل ، گل افساید و پنالتی هم هیچی مس صحبت نکنین دیگه
  • جواد DE ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    1 0
    این کارشناس ھمونہ کہ بعد برد کامبوج بہ تعریف از ویلموتس پرداخت و کیروش رو تخریب می‌کرد
  • پارسا IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    1 0
    توجه اگه اونا گل میشدممکن بود استقلال گل ۲ رو نزنه ششتقلالیا
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    1 0
    برو فکر کنم شما ب جای کارشناسی باید برید توپ جم کن بشید با این کارشناسیتون واقعا ریدید درضمن شما فکر کنم ی پرسپولیسی هستید نه کارشناس چون این چیز هایی که نوشتید درحد ی تخیل هست لطفا دیگه چرند نگید
  • مهدی IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    1 0
    این کارشناس پرسپولیسی هستش مثل اینکه تیم مورد علاقش نبرده شاکیه شانس آوردین گل دیاباته افساید بوده خلاصه دقیقه ۹۳ بد جور خورده تو ذقتون فلانه تو حسرت بمونین
  • اکبرخسرویان IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    من یه استقلالی تمام عیارم، واز قایدی ممنونم بابت گل تساوی به لنگ بی سابقه ولی واقعا اقای فکری این چه ترکیبیه چیدی، دفاع رو کلا بهم ریختی وسط زمین پراکندگی به وجود اوردی ومهاجمم دقیقه ۷۰ میتونستی با مهاجم تعویض کنی.
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    1 0
    اقای چراغ دستی شما نمیخواد کارشناسی کنی برو دنبال تیله بازی میدونم که گل ابتدایی ثانیه ۶۷ وگل پایانیه ۶۰ خیلی بهتون فشار اورده شما فعلا در حسرت اسیا هستید پس در حدی نیستید که واسه استقلال کارشناسی کنید
  • حسین IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    مشخص ک صدرصد پرسپولیسی هستی و انگار دشمنی داری بااستقلال جوری ک صحبت کردین یعنی استقلال هیج موقعیت گل نداشت یا خطری ایجادنکرد روی دروازه پرسپولیس ودیدگاه نظرت کلا روی اشتباهات استقلال بود..چرا ازاشتباهات پرسپولیس نگفتی و برعکس تعداد گلهارو جاب جاکنی ..بنظر من کارشناس باید بی طرف باشه ن جوری ک ایشون صحبت کردن انگاردشمن تاج بزرگ ☆☆
    • حامد IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      1 0
      شما که خودتو کارشناس میگیری دیگه چرا این حرفارو میزنی چراغ جون فکر کن پیروزی از موقعیتهاش استفاده می‌کرد و زودتر به گل دوم می‌رسید خب استقلال فرصت بیشتری برای جبران داشت و زودتر رو به بازی هجومی میاورد
  • عشقم جونم پرسپولیس. IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    جناب چراغپور شما که سر اندرپا این کیسه کشا رو رنگی کردی
  • احمدی IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    1 0
    یکی نیست به این دوست گرامی بگه استقلال دو گل زد حالا طرف مقابل به نظرتون هر تعداد گلی که میزده محفوظ درضمن گل اول پرسپولیس خطا اشکار بوده پنالتی دقیقه ده گرفته نشده البته کارشناسان داوری بفکر ریاست سال اینده هستند و نظرات همونیه که رقم خورده اقای فکری درنیمه دوم اگه Aاون اشتباه در تعویضرونمیکرد پرسپولیس گلهای دیگه ای هم‌میخورد تیمیکه نمیتونه موقعیتهای تک به تکروگل کنه باید بره رفع اشکال کنه وجناب عالی هم خواهسمندم یکطرفه به قاضی نروید مربی گری کار هر کسی نیست خودتون تو استقلال اهواز تجربشو دارید
  • شهرام IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    دربی با نتیجه مساوی ۲-۲ تمام شده اما همه شاهد اتفاقات بودند و فراموش هم نخواهند کرد، اینکه کارشناس تحلیلش درست است یا اشتباه مهم نیست، مهم درس گرفتن دو تیم از اتفاقات و اشتباهاتشان دز جریان این دربی است
  • احمدی IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    1 0
    اقای چراغپور عزیز استقلال چهار تا حمله درست وحسابی کرد سه نا ازاونا گل شد که یکیشو افساید گرفت واون یکی هم پنالتی صد در صد شد که داور نگرفت اوطرف پرسپولیس یه گل خطا زد ویکی هم رو جاگیری بد دفاع استقلال حالا دوتا موقعیت تک به تک رو پرسپولیس رو تعویض اشتباه اقای فکری نصیبش شد که نتونست بزنه یعنی این کاره نبودن حالا شما چرا ناراحت شدی یادتونه موقعی که سرمربی استقلال اهواز بودید چی به روز اون تیم در اوردید که شبانه از اهواز فرار کردید پس کنار میدون نشین وبگو لنگش کن اگه بیل زن بودی .......
  • مهرداد IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    آخرنمیدونم داداش زاده استقلالی یا پرسپولیسی.هرکی برو با همون.
  • مهردادعطارپور IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    به نظر من نیمه اول خیلی خوب بود فکری اشتباه بزرگی کرد به تیم برنده دست زد اوردن دیاباته اشتباه بزرگی بود اون میخواست گلهای بیشتری بزند ولی اشتباه کرد
  • ناصر IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    واقعا ادمین از چه میسوزی که چشمت رو روی دلالی و حرفهای رسول پناه بستی و دوست داری تیم صدرنشین لیگ رو به حاشیه ببری. اگر داور غش نکرده بود و پنالتی مردود نمی‌کرد معلوم نبود چه بر سر تیمت می‌آمد. 4 تا که کمتان بود. البته دقیقه 1 و 93 گل خوردن واقعا هم سوز داره
  • سعید IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    1 0
    به نظر من گل زدن تکنیک میخواد که پرسپولیس نداشت پس این میگن باید ۴ تا میزنم غیر ورزشی هست استقلال دو موقعیت خیلی خوب داشت و هر دو راحل کرد
  • بهبودی IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    0 0
    بدنیست یه نگاهی هم به رده بندی باشگاهی جهانم بکنید ببینید پرسپولیس کدوم رتبست استقلال کجاست: این امار درسته مال2 ماه و نیم پیشه ولی... به گزارش مشرق، سایت «footballdatabase» جدیدترین رده بندی باشگاه های فوتبال جهان را اعلام کرد که در این رده بندی پرسپولیس با کسب 1621 امتیاز در رده اول بهترین باشگاه ایران قرار گرفت. همچنین سرخ پوشان پایتخت در آسیا چهارم شدند و در دنیا در جایگاه 96 قرار گرفتند. استقلال با کسب 1534 امتیاز در رده دوم تیم های برتر ایران قرار گرفت. همچنین آبی پوشان پایتخت در آسیا یازدهم و در جهان جایگاه 215 را از آن خود کردند. به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌ های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۱۳ آبان) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه ‌های ایران قرار دارد. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۶۲۳ امتیاز، مانند هفته گذشته در رتبه ۴ قاره کهن ایستاده است، اما این باشگاه در سطح جهانی و در مقایسه با هفته گذشته یک پله صعود کرده و در جایگاه ۹۶ قرار گرفت. استقلال با ۱۵۳۲ امتیاز مانند هفته گذشته همچنان در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران جای گرفته، اما در آسیا با یک پله صعود نسبت به هفته قبل در رتبه ۱۲ ایستاده است. این تیم در سطح جهانی نیز ۵ پله صعود کرده و در رده ۲۱۵ قرار گرفت. البته اگه اونوریا متهم نشن.
  • رضا IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    1 0
    آقای چراغپور مطمئن هستید نتیجه را بر عکس نمی گویید؟ گل اول پرسپولیس خطا بود و حداقل باید 2 بر 1 می باخت. شما پرسپولیسی ها چقدر پر رو هستید!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس