کد خبر 1167015
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰
شکست آمریکایی-صهیونیستی در یمن

کشورهایی که اقدام به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی کردند، در تجاوز به یمن شرکت دارند و به نوعی برای پیشبرد نفوذ آمریکایی-صهیونیستی در این کشور تلاش می کنند اما این تلاش ها تاکنون به شکست انجامیده

به گزارش مشرق، هر روز که می گذرد، مردم یمن متقاعدتر می شوند که تجاوز نظامی علیه آنان در اصل آمریکایی-صهیونیستی است و عربستان و امارات ابزاری بیش نیستند، این برداشت زمانی نمود بیشتری می یابد که کشورهای شرکت کننده در حمله به یمن، برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شتاب بخرج می دهند.

واقعیت این است که این عادی سازی روابط موسوم به توافق صلح، همچون خنجری بر پیکر امت و دعوت رژیم های سازشکارعربی برای تسریع در اعلام روابط مخفی و مشکوک با رژیم صهیونیستی با هدف راضی کردن آمریکا و رژیم صهیونیستی و کمک به باقی ماندن این رژیم ها بر کرسی قدرت و اهمیت ندادن به ملت های شان است که همچنان معتقدند موضوع فلسطین و قدس شریف موضوع اصلی امت اسلامی به شمار می رود.

برخی بر این باورند که این رسوایی و اعلام چنین روابطی، یک پیروزی برای آرمان فلسطین و محور مقاومت است زیرا این رژیم های ضعیف و منافق را از صف امت اسلامی خارج کرد و حضور آنها را در صفت دشمن نشان داد و از این طریق حیله و توطئه آنها را بر ملا ساخت و جز تبلیغات رسانه ای هیچ توانمندی بر دشمن اسرائیلی نیافزود.

بزودی برای این رژیم های ضعف و شتابگر عادی سازی روابط با رژیم صهونیستی، بهایی که نه تنها بخاطر نفوذ ویرانگر رژیم اسرائیل در میان ملت ها و نیروهای سیاسی، اقتصاد و منابع آنها بلکه بخاطر نفود در میان رژیم های ظالم استبدادی خود پرداخت خواهند کرد، آشکار خواهد شد.

عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی ثابت کرد که تجاوز به یمن و اشغال سرزمین و جزایر آن در چارچوب مطامع صهیونیستی و خدمت به منافع و جاه طلبی های آن برای سلطه بر دریای سرخ است. این اقدام همچنین ادعاهای امارات و عربستان را در ارتباط با تجاوز به یمن تحت عنوان طوفان قاطعیت و بازگشت امید به بهانه خدمت به ملت یمن باطل کرد و نوعی پیروزی ملی در صنعا و دیگر استان های غیراشغالی به شمار می رود که در مقابل این قدرت استعماری حامی رژیم صهیونیستی ایستاد و نشان داد که شعارها و فداکاری های صورت گرفته در راه مقاومت و پایداری برای دفاع از میهن، همانا حفظ حاکمیت و ثبات یمن و نیز آزادسازی سرزمین مقدس مکه و مدینه و قدس است.

برملا شدن چهره واقعی امارات و کشورهای عادی کننده روابط با رژیم صهیونیستی، مزدوران جدایی طلب جنوب یمن را در موضع خیانت قرار داد و آنان را از هرگونه ارزش ملی و دینی تهی ساخت و ماهیت این افراطی های وابسته به احزاب سیاسی و گروه های  تروریستی مسلح و فتنه گر و مزدوران بی ارزش دشمنان امت را نشان داد، دشمنانی که با هدف کنترل تصمیات سیاسی و سلب حاکمیت یمن و غارت منابع آن به این کشور حمله کردند.

شتاب سودان، مغرب بحرین برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی قابل پیش بینی بود و با این اقدام ملت های عرب ساکن این کشورها و غیره برای انجام مسئولیت ملی و دینی بیدار شده و با رژیم های مزدور مقابله خواهند کرد. رژیم هایی که نفعی برای اسراییل و آمریکا به منظور ایستادگی در برابر انقلاب ملت های شان نخواهند داشت، مانند آنچه در ایران، عراق، مصر، لیبی و تونس رخ داد.

آمریکا و دست نشانده هایش عربستان و امارات، حمله به کشور و ملت یمن را با هدف مطیع ساختن آن در برابر نفوذ آمریکایی و صهیونیستی آغاز کردند، اما جاه طلبی های آنها در برابر استقامت و مبارزات ملت یمن شکست خورد.

عربستان با تشکیل ائتلافی از چند کشور عربی و با همراهی آمریکا و رژیم صهیونیستی از فروردین سال ۹۴ کشور فقیر و اسلامی یمن را مورد حمله نظامی از زمین، دریا و هوا قرار داد. این تجاوز نظامی تاکنون هیچ دستاوری برای ریاض نداشته و تنها به ویرانی کشور یمن و کشته شدن هزاران غیر نظامی در این کشور منجر شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس