کد خبر 1166916
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
دانشگر: باشگاه استقلال تیم را رها کرده/ به خاطر فکری سکوت کردیم+ فیلم

مدافع تیم فوتبال استقلال به انتقاد از عملکرد میدران این باشگاه پرداخت.

به گزارش مشرق، محمد دانشگر پس از تساوی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 94، اظهار داشت: بازی خوب بود اما متاسفانه مساوی شد. می توانستیم راحت ببریم اما الکی سخت شد.

مدافع استقلال در مورد اینکه آیا روی اشتباهات فردی این اتفاق افتاد، گفت: نه، وقتی تیم گل می‌زند کار تیمی است و وقتی گل می‌خورد دفاع تیمی گل می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

فکری: مسخره کردن ما در شان باشگاه پرسپولیس است؟/ گل زودهنگام باعث استرس شد

وی در خصوص اینکه گلزنیش در دقایق پایانی دربی قبلی را در این بازی قائدی تکرار کرد، اظهار داشت: به همه بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم خیلی خوب کار کردند. مهدی هم همیشه خوب است.

دانشگر در مورد اینکه آیا به قهرمانی استقلال امیدوار است، گفت: زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم اما این روند را ادامه می‌دهیم. صد در صد هم برای شادی هواداران و خودمان تمام تلاشمان را می‌کنیم. هرچند باشگاه بی مهری می‌کند و تیم را رها کرده است هیچ چیزی نیست. سال‌های قبل مدیرعامل یا نماینده‌ای از باشگاه می‌آمد و قولی می‌داد نه اینکه از داخل باشگاه قول بدهند.

وی تصریح کرد: یک نفر سر تمرین نیامد. محمودفکری کادرش و ما بازیکنان تنها هستیم. گفتن پرداخت پاداش خوب از باشگاه که فایده ندارد. باید بیایید روبرو صحبت کنید و درصد بازیکن را بدهید. هفته یازدهم است و ما 5تا 7 درصد گرفته‌ایم. واقعا مشکل داریم. تا الان که چیزی نگفتیم به خاطر محمود فکری بوده، وریا غفوری و بزرگان تیم گفتند حرفی نزنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    3 5
    میتوانستیم راحت ببریم ؟؟؟ تورا به قرآن اینا کدوم بازی رو دیدن ؟؟ فقط شانس آوردین با داوری تو چند بازی نزدیک صدر هستین وگرنه الان صدای هواداراتون از بازی برنامه تون در اومده بود
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      5 2
      لنگ بدجور داری میسوزی، چاره سوزش معمولی آب و پمادِ ولی این سوزش مَن بَلَدْ نیستم.
  • عشق پرسپولیس IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    برید کشکتونو بسابیددددددد...شما خودتونو قیمه قیمه هم کنید قهرمان نمیشید(: واینو بدونید ک امسالم پرسپولیس قهرمانه ولی اگ یه درصدم قهرمان نشه شما هم قهرمان نمیشیددد.اینو یادنو بمونه((:
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    باید این پیروزی رو رسوا میکردین داور فقط میخواست مساوی باشه فوتبال لیگ شده شطرنج بازی بابا مسعود جابه جا میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس