کد خبر 1166912
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹

عرصه صنایع دستی ایران با اصالت و جذابیت های خاص خود و عرضه بی‌ نظیری از محصولات متنوع، زیبا، کاربردی و با هویت می تواند گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب هدایای مورد نیاز به ویژه سازمان ها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی در مناسبت‌ های مختلف باشد.

زیرمجموعه های متنوعی همچون : خاتم‌ کاری، میناکاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، سفال و سرامیک تنها بخشی از صدها زیرمجموعه های متکثر صنایع دستی ایران است.

به استقبال عید نوروز با هدایای نفیس صنایع دستی

با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تدارک ویژه آحاد جامعه و همچنین ادارات و سازمان‌ های گوناگون برای استقبال از سال نو و عید نوروز ضرورت تهیه هدیه خاص نوروزی نیز نمود بیشتری می یابد.

خوشبختانه در سالیان اخیر به ویژه در حوزه‌ های سازمانی، شاهد انتخاب بیشتر هدایای مورد نیاز از حوزه صنایع دستی ایران می باشیم،که این امری بسیار قابل ستایش و پسندیده است، چرا که صنایع دستی ایران میراث ماندگار و ارزشمند ملی ماست و بر آحاد ما نگاهبانی شایسته از این میراث و همچنین کمک به رشد، ترقی و اعتلای آن فرض است.

با توجه به رشد فناوری های ارتباطی در عرصه ارائه صنایع‌ دستی ایران نیز شاهد تغییرات مثبت و روزآمدی بوده و شبکه‌ های اینترنتی عرضه کالا و خدمات در حوزه صنایع دستی ایران نیز فعال گردیده اند و از آن جمله است بازرگانی هفت گردون خیال.

هفت گردون خیال پس از سال‌ ها حضور فعال در این عرصه مهم با راه اندازی وبسایت جامع خود و ارائه تمامی پکیج های ابداعی و انحصاری در وبسایت خود، گامی مهم و نوین در این عرصه برداشته و با ارائه محصولات نفیس خود در بسته بندی های خاص و شکیل، پاسخگویی متعهد به نیازهای متقاضیان محترم در عرصه های مختلفی همچون : هدایای اداری، هدایای مدیران، هدیه تبلیغاتی، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه نفیس، هدیه ویژه و... بوده و با ارائه طیف وسیعی از پیشنهادات جذاب و متنوع پوشش دهنده تمامی سلیقه ها و علائق گوناگون جامعه می باشد.

با انتخاب و تهیه پکیج ها و هدایای فاخر و نفیس هفت گردون خیال به ویژه برای عید نوروز خاطره ای شیرین را ماندگار سازید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس