کد خبر 1166902
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
انتقاد هاشمی مقدم از تعویض‌های «فکری» و بازی استقلال در دربی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم محمود فکری دلیل تعویض‌هایش را در بازی با پرسپولیس بگوید.

به گزارش مشرق، در دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه تیم‌های استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی ۲ - ۲ تمام شد.

در این بازی ابتدا استقلال با یک گل از پرسپولیس پیش افتاد اما سرخپوشان در نیمه دوم دو گل به ثمر رساندند. در وقت‌های تلف شده مهدی قائدی مهاجم استقلال توانست گل تساوی را وارد دروازه پرسپولیس کند.

بیشتر بخوانید:

اظهارات دستیار یحیی بعد از دربی ۹۴

امیر هاشمی مقدم پیشکسوت استقلال و مربی فوتبال در کشور هلند، بعد از این بازی با انتشار پیامی از تصمیمات محمود فکری انتقاد کرد.

هاشمی مقدم نوشت: «امیدوارم فکری دلیل تعویض‌هایش را بگوید. تعویض دانشگرِ دفاع وسط و راست پا با نادری چپ پا؟ در صورتی که غلامی بعد از دریافت کارت زرد جرات درگیری صد درصدی را نداشت.»

این پیشکسوت استقلال همچنین درباره وضعیت مدافع خارجی استقلال نوشت: «شفافیت در مورد تنبیه انضباطی میلیچ. پس چرا او روی نیمکت نشسته است؟ من از (نتیجه تساوی) ۲ - ۲ خوشحالم ولی از بازی راضی نیستم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AU ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    5 8
    باید هم خوشحال باشی اگه اون توپها تک به تک و گل خالی تو دروازه بودن چیییییییی
    • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      3 9
      استقلالی ها لال شدند
  • zohreh IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    4 8
    از داور هم راضی باش که غلامی اخراج نشد. حدافل 2-1 پرسپولیس می برد. پنالتی نبود همه داورها گفتند.
    • لنگ حقیر IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      6 3
      وقتی که داور یه پنالتی به ضرر لنگ نگیره طبیعیه که هواداراش اینقدر پر رو باشن
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    5 3
    آقای فکری باید خدا را شکر کند که تیمش مساوی گرفت. واقعاً حقش نبود. و شانس با استقلال بود . والا حد اقل 4 گل می بایست دریافت می کرد. سوال این است که آقای فکری تعویض هاش فنی بود یا رفع اتهام از خودش که چرا تعویض نمی کنید. سوال دوم چرا از زوج نادری و ملیچ که در یک باز امتحان خوبی پس داده بود استفاده نمی کند> سوال سوم از کی دانشگر وینگر چپ شد که ما اطلاع نداریم، واقعاً تعویض دانشگر به جای نادری چه مشکلی را حل کرد؟ سوال چهارم، در کجای دنیا دو دفاع قد کوتاه احساس در کنار هم قرار می گیرند که آقای فکری اصرار بر آن دارد؟ سوال پنجم ، وظیفه سر مربی هدایت تیم و آنالیز تیم حریف است یا اعتراض به داور و حاشیه درست کردن؟ آقای فکری وسط زمینت خالی است آقای رضاوند جواب نمی دهد فکر اساسی بخرج بده. تیمی که فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان را دارد از رضاوند استفاده نمی کند. کجا کارت مربی گری گفتید؟ ضعف استقلال نیمکت مربی گریش است. بنظر می رسد این تیم مربی و کمک مربی در حد استقلال نیستند باید تغیرات اساسی در آن صورت گیرد" با این وضعیت در برابر تیمهای قوی راه به جایی نخواهد برد . باید مدیران تیم فکری برای نیمکت مرییهای تیم بکنند تا دیر نشده.
    • من IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      2 0
      یعنی شانس آوردین لنگیا
  • خزایی IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    یکی اون پیرمردازتوردروازه جداکنه بازی تمام شد
  • غلامرضا IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    متاسفانه با آن شرایط یک خانم و آقا براساس استرس رفتن بیمارستان خوشبختانه به خیر گذشت خطای داوری اگر عمدی نیست لطفاً بیشتر دقت کنید باعث مرگ کسی نشوید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس