شاه حسینی

انسیه شاه حسینی کارگردان سینما: من بارها آرزو کرده اکرده ام، ای کاش روزی از خواب بلند شوم و ببینم که این ۸ سال تنها یک کابوس شوم بوده و هرگز چنین اتفاقات و نابسامانی هایی در سینمای کشور رخ نداده است.

به گزارش مشرق، انسیه شاه حسینی کارگردان سینما با انتقاد شدید از عملکرد غلط مدیران سینمایی دولت تدبیر و امید طی ۸ سال گذشته اظهار داشت: ۸ سال اخیر یک کابوس تلخ برای فرهنگ و هنر و سینمای کشور بود؛ من بارها آرزو کرده ام که ای کاش روزی از خواب بلند شوم و ببینم که این ۸ سال تنها یک کابوس شوم بوده و هرگز چنین اتفاقات و نابسامانی هایی در سینمای کشور رخ نداده است!

کارگردان فیلم های سینمایی «غروب شد بیا» و «شب به خیر فرمانده» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: بنده خیلی کوتاه، صریح و سرراست عرض می کنم که تنها چیزی که در این ۸ سال شاهد بودیم اینکه هنرمندان انقلابی بایکوت شدند و امکان کار و فعالیت برایشان فراهم نشد.

وی ادامه داد: غیر از انگشت شمار فیلم هایی که با انگیزه و تعهد خود فیلمسازان انقلابی و دغدغه مند با سختی های تمام تولید شد، مدیران سازمان سینمایی و وزارت ارشاد هیچ نقش کلیدی و موثری در تولید آثار انقلابی، استراتژیک و ارزشی نداشتند. هیچ خبری از مهندسی و طراحی و ارائه راهبرد برای سینمای ایران اسلامی در این سال ها وجود نداشت و همه این اتفاقات دست در دست هم داد تا آثار مبتذل و سخیف بیش از پیش تولید و عرضه شوند.

بیشتر بخوانید:

کیمیایی:خانه سینما جز برگزاری ختم و صدور کارت عضویت چه کاری می کند؟

شاه حسینی سپس با آرزوی روزهای بهتر برای سینمای ایران اسلامی متذکر شد: همه ما امیدمان به روزهای بهتری است که ان شاالله به زودی از راه می رسد و مجدداً نور امید را در دل فیلمسازان دغدغه مند، متعهد و انقلابی روشن می کند. همه ما به امید روزی نشسته ایم که امکان کار و فعالیت برای فیلمسازانی که تنها دغدغه و تفکرشان رشد و اعتلا و ترویج فرهنگ و هویت دینی و ملی و انقلابی است فراهم شود.

منبع: سینما پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • پری مجرد 43ساله IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    7 0
    درود بر خانم شاه حسینی
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    یکی از اشتباهات نظام اینکه فرهنگ وهنر در دست دولت ها است فرهنگ وهنر باید دردست حاکمیت نظام باشد که با تغییر دولت ها به ضربه نخورد وفرا جناحی باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس