شهید فخری‌زاده مصداق روشن یک نیروی انقلابی بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید فخری زاده یک نیروی انقلابی بود و برای پیشرفت علمی، توسعه و عزت کشور تلاش بسیار زیادی کرد.

‌به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه امروز توفیق داریم که در خدمت خانواده شهید گرانقدر محسن فخری زاده باشیم،گفت: آن شهید مصداق روشن یک نیروی انقلابی بود و وجود و قلبش در همه شرایط برای اسلام، انقلاب و عزت کشور می تپید.

بیشتر بخوانید:

تقدیر از خانواده شهید فخری‌زاده در مجلس

وی تاکید کرد: شهید فخری زاده برای دفاع از پیشرفت علمی و عزت کشور و به معنای واقعی در جهت قوی شدن کشور تلاش های بسیار زیادی انجام داد و در نهایت هم جان خود را تقدیم ملت ایران کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه امروز چهلمین روز شهادت این شهید بزرگوار است، این توفیق را داریم که در مجلس شورای اسلامی از خانواده گرانقدر این شهید بزرگوار قدردانی کنیم.

قالیباف در ادامه جلسه با اشاره به رحلت آیت الله مصباح یزدی نیز، گفت: آیت الله مصباح یزدی از چهره های برجسته انقلاب اسلامی و از مبارزان و یاران مخلص حضرت امام خمینی(ره) بود و نبود او بدون شک ثلمه ای به مجموعه حوزه و ملت عزیز ایران خواهد بود که رحلت وی را به خانواده ایشان، ملت ایران و همچنین به محضر مقام معظم رهبری تسلیت عرض می کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    روحش شاد ویادش گرامی باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس