امروزه با ورود به دنیای فناوری بسیاری از امور انسان با کمک دستان توانگر تکنولوژی انجام می شود. انسان ها به خاطر مشغله های فراوانی که دارند، وقتی برای انجام کارهای جانبی برایشان باقی نمی ماند. اموری از قبیل شستشوی لباس نیز از این قضیه مستثنی نیست. استفاده از خدمات خشکشویی لباس به طول عمر منسوجات می افزاید.

خشکشویی های بسیار معتبر و پیشرفته که در سطح شهر به صورت گسترده به فعالیت می پردازند، به انواع ماشین آلات و تجهیزات به روز و مدرن مجهز هستند. این تجهیزات باید در تعداد انبوه فراهم شود؛ چراکه مردم زیادی در صف انتظار برای دریافت سفارش های خود هستند. به همین دلیل یکی از ملزومات کار است که به رونق کسب و کار کمک می کند.

یکی از مسائلی که در انواع خشکشویی ها رعایت می شود، بیمه کردن لباس است. از زمانی که لباس را دریافت می کنند تا تحویل درب منزل، سفارش شما بیمه خواهد شد. این کار باعث می شود که اگر صدمه یا آسیبی در طول فرآیند شستشو یا زمان حمل و نقل به البسه  وارد شود، خسارات ناشی از آن جبران خواهد شد.

اگر خواهان اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید، با ما تا انتهای متن همراهی کنید.

تفاوت خشکشویی تا شستشوی خانگی و سنتی؛ از زمین تا آسمان

باید بدانید که استفاده از آب برای شستن لباس به بافت و الیاف پارچه آسیب می زند. انواع خشکشویی های معتبر بر این موضوع واقف هستند؛ لذا برای شستن لباس های مهم و حساس با توجه به جنس و الیاف به کار رفته از محلول های شیمیایی و حلال های مخصوص به آن استفاده می شود. این کار باعث می شود که در فرآیند شستشو به بافت لباس آسیبی وارد نشود.

اگر دقت کرده باشید زمانی که از لباسشویی برای شستن لباس استفاده می شود، لباس ها به کهنگی می گراید و رنگ و کیفیت اولیه خود را از دست می دهد. به این دلیل که پودر لباسشویی در ترکیب با آب آسیب فراوانی به لباس وارد می کند. حال اگر فردی که برای این کار اقدام می کند، تبحر و دانش کافی در تفکیک لباس ها نداشته باشد، این آسیب دوچندان خواهد شد.

پیش آمده است که بسیاری از بانوان برای اینکه از هزینه های اضافی خشکشویی لباس در امان بمانند، برای شستن البسه ای مثل پرده یا حتی لباس عروس و کت و شلوار از ماشین های لباسشویی سنتی کمک گرفته اند. اما این کار اشتباه محض است؛ چرا که عمر لباس را کوتاه می کند و در طول روند شستشو به طور قطع به پارچه یا آستر و جنس لباس آسیب می زند.

تفکراتی غلط که درباره شستن لباس رایج است

همانطور که گفته شد، خشکشویی نیاز مبرم انسان امروزی است. بسیاری از اوقات پیش می آید که هزینه گزافی بابت خرید لباس پرداخت کرده اید؛ اما هنر این است که در حفظ کیفیت اولیه آن کوشا باشید.

به هیچ وجه توصیه نمی شود که برای شستن لباس هایی چون کت و شلوار، انواع پرده یا لباس عروس که دارای بافت بسیار حساسی است، از شستشوی خانگی بهره بگیرید.

بسیاری از افراد که ساده انگارانه به این مسئله می نگرند، گمان می کنند استفاده از خشکشویی پرده یا انواع البسه دیگر اسراف در وقت و هزینه خواهد بود. باید بدانید که سخت در اشتباه هستند؛ چراکه استفاده از خشکشویی کت و شلوار یا پرده از عمر آن نمی کاهد. کارشناسان و کارگرانی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، به خوبی می دانند که برای حفظ کیفیت اولیه لباس به چه دستاویزی چنگ بزنند و از حلال های مخصوص استفاده کنند.

به طور قطع شستشوی لباس ابریشمی با لباس پشمی در یک ردیف جای نمی گیرد. اما یک بانوی ایرانی که همیشه به صورت سنتی به کارهای روزمره می پردازد، از این امر آگاهی ندارد و همه را یک جا به دستان مبارک ماشین لباسشویی می سپارد.

خشکشویی های معتبر چه گزینه هایی روی میز دارند؟

خشکشویی هایی که در سطح کلان و گسترده به فعالیت مشغول هستند، برای گسترش و رونق کسب و کار خود و جذب مشتری از فناوری های نوین بهره جسته اند. رعایت همین نکته پل ارتباطی است بین مردم و خشکشویی که امتیازی برای اینگونه از خشکشویی ها تلقی می شود. ارائه خدمات به صورت آنلاین امتیازی برای بسیاری از خشکشویی ها به شمار می رود. خشکشویی آنلاین این امکان را دارد که بدون واسطه با مشتریان در تماس باشد.

در این گونه از خشکشویی ها سفارشات از طریق اپلیکیشن پذیرفته می شود. همچنین این امکان مهیاست که در هر ساعت از شبانه روز به ثبت سفارش بپردازید و ساعت تحویل را هر زمان که در منزل بودید، درج کنید.

این نوع خشکشویی ها که به صورت تخصصی و در سریع ترین زمان ممکن باید جوابگوی طیف گسترده ای از مشتریان باشند، دارای پیشرفته ترین تجهیزات و مدرن ترین ماشین آلات هستند.

در خشکشویی اینترنتی نیازی به رفت و آمد و گرفتار شدن در دود و دم و ترافیک نیست؛ چراکه همه سفارشات از طریق اینترنت دریافت می شود. پیک هایی که مخصوص حمل و نقل سفارشات در نظر گرفته شده است، این بار را بر دوش می کشند که لباس شما را دریافت و در اسرع وقت به شما تحویل بدهند.

سایت خشکشویی لباس واش لین یکی از خشکشویی های معتبر  است و با در نظر گرفتن نیاز شما به ارائه خدمات می پردازد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس