قنبرزاده: رئیس آینده فدراسیون باید حتما برنامه اقتصادی داشته باشد/حضور فوتبالی‌ها در انتخابات اتفاقی مبارک است

مدیرعامل اسبق باشگاه نفت تهران گفت: رئیس جدید فدراسیون و تیم همراهش باید حتما پلن اقتصادی داشته باشند.

به گزارش مشرق، منصور قنبرزاده بعد از ثبت نام برای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فرآیند ثبت نام کاملا مشخص بود و من قبل از آن هم به صورت الکترونیکی ثبت نام کردم. بنده نایب رئیس اول عزیزی خادم و به عنوان نایب رئیس دوم آقای بهاروند ثبت نام کردم.

وی در خصوص اینکه مهره کلیدی 2 نفر در انتخابات است گفت: اصلا این مباحث نیست. من 35 سال در وزارت نفت مسئولیت ورزشی داشتم و یک دوره 4 ساله عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و 8 سال هم عضو هیات رئیسه سازمان لیگ بودم و 10 سال نیز در باشگاه نفت تهران مدیرعامل بودم و شاید به خاطر همین تجربیات و به زعم دوستان بتوانم کمک کنم.

بیشتر بخوانید:

مالک شهرخودرو:رحمتی هر زمان که بخواهد سرمربی است

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص پیش‌بینی اش از انتخابات یادآور شد: رئیس فدراسیون و تیم همراهش باید حتما پلن اقتصادی داشته باشند. از شما اجازه می‌خواهم عزیزان ابتدا برنامه‌های خود را ارائه بدهند چون این موضوع مفصل است و در چند دقیقه نمی‌شود در موردش صحبت کرد.

قنبرزاده در خصوص حضور علی کریمی در انتخابات عنوان کرد: یکی از افتخارات در این دوره این است که فضا باز شده تا فوتبالی‌ها بیایند. من چند لحظه  علی کریمی را دیدم و او می‌گفت بعد از 10 سال پایم را در فدراسیون گذاشتم. تعداد قابل توجهی از فوتبالی‌ها و حتی اعضای سابق تیم ‌های ملی در هیات رئیسه ثبت نام کردند و این افتخار مبارک و میمونی است.

وی در خصوص اینکه فدراسیون جدید چالش‌های مالی جدید را چگونه باید از پیش بردارد گفت:شما به عنوان نمایندگان رسانه ها  باید از کاندیاداهای ریاست پلن اقتصادی را بخواهید تا توضیح بدهند.همانطور که گفتم این بحث بسیار مفصل است و نمی‌شود در یکی دو دقیقه پیرامون آن صحبت کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    حتما مثل شما و کفاشیان و تاج که با برنامه های اقتصادی تون کلی بودجه بیت المال رو خرج دو تا مربی خارجی کردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس