کد خبر 1165788
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
مالک شهرخودرو: «رحمتی» هر زمان که بخواهد سرمربی تیم است

مالک باشگاه شهر خودرو اظهار داشت: مهدی رحمتی تا هر زمانی که دوست داشته باشد، سرمربی تیم ما خواهد ماند.

به گزارش مشرق، «فرهاد حمیداوی» روز شنبه پس از ثبت نام در پست هیات رییسه انتخابات فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود ۹ ماه پیش هم برای حضور در انتخابات حاضر شده بودم که آن انتخابات به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و پس از آن هم با مشکل اساسنامه مواجه شدیم. این بار هم برای حضور در هیات رییسه ثبت نام کردم.

وی در مورد تغییرات اساسنامه افزود: البته به نظر من باز هم امکان ایجاد تغییراتی در آن وجود داشت اما نسبت به اساسنامه قبلی خیلی بهتر شد.

مالک باشگاه شهر خودرو در خصوص اعلام آمادگی «علی کریمی» برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، گفت: فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال  فقط برای فوتبالی‌ها است و جایی برای افراد غیر فوتبالی نیست. البته برخی مدیرانی هستند که فوتبالی نبودند و توانمند ظاهر شدند. امیدوارم اتفاق خوبی برای فوتبال رخ دهد و گام مثبتی برای فوتبال پاک و سلامت بردارد.

حمیداوی همچنین در مورد شرایط تیم فوتبال شهرخودرو خاطرنشان کرد: از شرایط تیم رضایت داریم و در ۲ هفته اخیر هم نتایج خوبی گرفتیم و فکر می‌کنم بدشانسی دست از سر تیم ما برداشته است.

وی در رابطه اینکه تا چه زمانی قرار است به «مهدی رحمتی» فرصت داده شود، خاطرنشان کرد: تا زمانی که او دوست داشته باشد در تیم ما خواهد ماند.

مالک باشگاه شهر خودرو در مورد اینکه گفته می‌شود تیمش مشکل مالی دارد، یادآور شد: مشکل مالی نداریم و نمی‌دانم که چرا این حواشی مطرح می‌شود.

حمیداوی در مورد اینکه عنوان شد شهر خودرو را به دلیل بدهی هفته گذشته در دیدار برابر سایپا به ورزشگاه خانگی راه دادند، گفت: اختلاف درون خانوادگی بین مدیران باشگاه و مسوولان ورزشگاه بود که هفته گذشته حل شد.

 بنابر اعلام فدراسیون فوتبال، ثبت نام نامزدهای فدراسیون فوتبال روزهای ۱۴ تا ۲۰ دی ماه انجام خواهد شد و امروز (شنبه) ساعت 16 پایان مهلت ثبت‌نام از کاندیداها در مجمع انتخاباتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس