کد خبر 1165835
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

لاستیک بارز تولید شده توسط شرکت صنعتی موفق بارز است. شرکت صنعتی بارز از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز کرد. در ساعت های اولیه تنها توانست ۲۵ هزار تن تایر، تجهیزات و وسایل نقلیه سبک و سنگین را طراحی و تولید کند. این شرکت در کمترین زمان ممکن مورد استقبال بسیاری از کسانی که از تجهیزات حمل و نقل استفاده می­کردند قرار گرفت.

فروش لاستیک دولتی بارز

زمان فروش لاستیک دولتی بارز به طور مشخص از طریق سامانه های اینترنتی، جهت اطلاع رسانی به مشتریان ابلاغ می­گردد. یکی از درگاه های ثبت نام و خرید این لاستیک ها شرکت یوزپلنگ است. این شرکت همواره تلاش کرده است، با بهره گیری از تجربه چندین ساله حضور خود در حوزه فروش تایر، با داشتن ارتباطی نزدیک با گروه صنعتی بارز اقدام به شناسایی نیاز متقاضین کند. نهایتا متناسب با آن از طریق درگاه ثبت نام و فروش اینترنتی، شرایط متفاوت و در این حال آسانی را در اختیار بگذارد.

با مراجعه به آدرس اینترنتی https://uzpalang.com/  شما به درگاه فروش اینترنتی شرکت یوزپلنگ متصل خواهید شد.

ثبت نام لاستیک دولتی بارز

جهت دریافت نوبت و ثبت نام لاستیک بارز دولتی و خرید محصولات بارز می­توانید به منوی ثبت نام سایت یوزپلنگ مراجعه فرمایید. در این قسمت می­توانید تمامی مشخصات فردی خود را وارد نموده و سپس سرویس سنتر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در ادامه به منوی مشاهده و چاپ نوبت رزرو شده مراجعه کنید. در این بخش می­توانید با استفاده از کد پیگیری و یا اطلاعات کد ملی و شماره همراه که در زمان ثبت نام وارد نموده اید، نوبت های ثبت شده خود را مشاهده کنید.

دقت داشته باشید فقط درصورت دریافت برگ چاپ رسید در مرحله پایانی نوبت دهی، نوبت شما با موفقیت ثبت خواهد شد. دریافت پیامک تائید، به تنهایی به منزله ثبت نوبت شما خواهد بود. در صورت عدم دریافت برگ چاپ رسید، میبایست نسبت به دریافت مجدد نوبت اقدام فرمایید. مبنای قیمت خرید، نرخ مصوب در روز خرید است و تمامی قیمت ها در وبسایت اعلام خواهد شد.

در تکمیل مشخصات در خواست شده دقت فرمایید. تمامی اطلاعات حقیقی خود را مطابق با اطلاعات قید شده در سند مالکیت خودرو (برگه سبز) ثبت کنید. در موعد و زمان ثبت شده، با همراه داشتن مدارک درخواستی به آدرس سرویس سنتر انتخابی خود مراجعه فرمایید. از درج اطلاعات مغایر با محتویات ثبت شده در سند خودرو جدا خودداری فرمایید. درصورت مغایرت این اطلاعات امکان تحویل تایر وجود ندارد.

در سرویس سنتر استان تهران در هر سال مجاز به دریافت 4 حلقه تایر هستید. برای خرید 4 حلقه تایر دریافت یک نوبت کافی خواهد بود. در سرویس سنتر شهرستان ها در هر 6 ماه 2 حلقه تایر برای هر شماره ملی تحویل داده می­شود. بنابر این چنانچه در سال جاری نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام نموده اید، متاسفانه امکان فروش مجدد برای شما وجود نداشته و از ثبت نام اجتناب نمایید.

خرید در سرویس سنتر فقط از طریق کارت بانکی صاحب سند خودرو امکان پذیر است. دریافت وجه به صورت نقدی و یا با کارت شخصی به غیر از صاحب سند خودرو مقدور نخواهد بود. حضور در زمان مشخص شده ضروری است. لذا صرفا در زمان تعیین شده در سرویس سنتر حضور پیدا کنید. فروشگاه ها از پذیرش مدارک مخدوش و مغایر اجتناب خواهند کرد.

تایرهای خریداری شده در سرویس سنتر شهرستان، باید در محل سرویس سنتر روی محور خودرو نصب شود، در غیر اینصورت امکان تحویل تایر وجود نخواهد داشت. تمامی تایرهای رادیال سیمی سواری دارای 30 ماه خدمات پس از فروش هستند. با توجه به الزام وزارت بهداشت در رابطه با رعایت پروتکل های بهداشتی، داشتن ماسک در هنگام ورود به سرویس سنتر الزامی خواهد بود.

مدارک لازم جهت ثبت نام، خرید و تحویل لاستیک بارز

· اصل و کپی برگ سبز خودرو، سند خودرو

· اصل و کپی کارت ملی صاحب سند خودرو

· اصل و کپی کارت خودرو

· کارت بانکی صاحب سند خودرو ( خرید حتما باید از طریق کارت بانکی صاحب سند انجام شود)

· رسید سامانه ثبت نام اینترنتی لاستیک بارز

نکات تکمیل فرایند ثبت نام لاستیک دولتی بارز

تمامی تصاویر ارسالی تار و ناخوانا و همچنین تصاویر کراپ نشده که حاوی زمینه مزاحم مثل قالی، میز، انگشتان دست باشد، غیر قابل قبول بوده و موجب لغو سفارش می­شود.

بعد از ثبت سفارش بررسی مدارک تا 15 روز کاری زمان خواهد برد. (روز های جمعه و روزهای تعطیل رسمی جزء روز کاری محسوب نمی­شود)

در طول این مدت زمان تغییری در وضعیت سفارش رخ نخواهد داد. در صورتیکه مدارک ارسالی از سوی شما بدون مشکل باشد و شما قبلا از سایت لاستیک خریداری نکرده باشید، سفارش خود را دریافت خواهید کرد.

پس از تایید تمامی مدارک، سفارش شما جهت ارسال و یا پرداخت هماهنگی خواهد شد. به همین منظور می بایست ایمیل های خود را همواره چک کنید و تلفن خود را پاسخگو باشید. در غیر اینصورت سفارش شما لغو می­شود.

جهت پیگیری وضعیت سفارشات خود پس از اتمام 15 روز کاری، شما می­توانید از طریق حساب کاربری خود وضعیت سفارش مورد نظر را کنترل کنید. همچنین پیگیری سفارش پس از 15 روز کاری صرفا از طریق منوی بالای صفحه بخش پیگیری لاستیک دولتی امکان پذیر است. بنابراین از تماس تلفنی با دفاتر اکیدا خودداری فرمایید. در صورتی که درخواست شما مشکلی داشته باشد، از طریق پیام های مندرج در حساب کاربری برای شما اعلام خواهد شد.

کلیه سفارش های شهرستان ظرف مدت یک الی دو روز پس از پرداخت از طریق باربری ارسال خواهند شد. هزینه ارسال سفارشات 80 هزار تومان، جهت کرایه شهری از انبار به باربری در شهر تهران است. هزینه ارسال بین شهری تا شهرستان مقصد به عهده خود مشتری بوده و توسط باربری تعیین می­گردد.

توصیه های شرکت بارز درباره خرید لاستیک خودرو

· توجه به تاریخ تولید لاستیک بارز در زمان تحویل

ممکن این نکته برای شما جالب باشد که لاستیک خودرو نیز، مثل بسیاری از فراورده های مصنوعی تاریخ تولید و تاریخ انقضا دارند. برای این لاستیک ها تاریخ انقضای چهار ساله، بعد از تولید در نظر گرفته شده است، که معمولاً به صورت یک عدد چهار رقمی بر روی تایر نوشته می­شود.

برای اطلاع از تاریخ تولید کافیست به نوشته هایی که در کنار لاستیک وجود دارد دقت کنید. عدد ۴ رقمی را می­بینید که در سمت چپ آن هفته تولید و در سمت راست سال مشخص شده است.

· حتماً سعی کنید لاستیک های استاندارد را خریداری فرمایید

در زمان خرید و انتخاب لاستیک حتماً به شرایط رانندگی، نوع خودرو خود، شرایط محیطی، شرایط آب و هوایی و سطح جاده دقت فرمایید. اگر شما هر از چندگاهی لاستیک های خودروی خود را چک کنید، عمر لاستیک بیشتر خواهد شد و راندمان بهتری خواهد داشت. در نتیجه هم ایمنی هم بالاتر می‌رود. علاوه بر اینکه دقت به این موارد مصرف سوخت کمتری به دنبال دارد.

در هنگام خرید لاستیک بارز حتماً به این نکته توجه داشته باشید که تمامی تایر ها از یک سری مشخص آج باشند.

قیمت لاستیک بارز

شما می توانید با مراجعه به وب سایت یوزپلنگ https://uzpalang.com/ از قیمت لاستیک بارز مطلع شوید.

جمع بندی

زمان فروش لاستیک دولتی بارز به طور مشخص از طریق سامانه های اینترنتی، جهت اطلاع رسانی به مشتریان ابلاغ می­­گردد. جهت دریافت نوبت و ثبت نام لاستیک بارز دولتی و خرید این محصولات شرکت بارز می­توانید به سایت فروشگاه یوزپلنگ مراجعه فرمایید


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس