واکسن فایزر - نمایه

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: شرکت داروسازی فایزر و دیگر کمپانی های دارویی جهان نه به فکر سلامتی مردم بلکه به فکر سود بیشتر و منافع مادی خود هستند.

به گزارش مشرق، سیامک مره‌صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره عدم واردات ممنوعیت واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی درباره بیماری کرونا به کشور گفت: شرکت داروسازی فایزر و دیگر شرکت‌های داروسازی جهان زیر سلطه و نفوذ آمریکا و متحدانش هستند.

بیشتر بخوانید:

شرکت آمریکایی «فایزر» چگونه بزرگترین تخلف دارویی تاریخ را رقم زد؟

وی افزود: از سوی دیگر این کمپانی‌های دارویی به هیچ وجه به فکر سلامتی مردم نیستند و آنچه که برای آنها ملاک و معیار است کسب سود و منافع مادی بیشتر است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: از سوی دیگر این کمپانی های دارویی جوامع و کشورهای کمتر توسعه یافته را آزمایشگاه خود می‌دانند و مردم این کشورها را برای آزمایش داروها و واکسن‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس ما را در حوزه دارویی هم تحریم کردند و تحریم‌ها علیه ایران شامل این بخش نیز شده است چگونه است که می‌خواهند واکسن کرونا را به ما بفروشند.

وی افزود: باید مطمئن باشیم باشیم و بدانیم که اگر واکسن فایزر ثمربخش و مورد اطمینان بود آمریکا و انگلیس هیچگاه آن را به ما نمی‌فروختند و اگر هم امکان خرید آن برای ایران مهیا می‌شد با قیمت بسیار بالایی ما باید آن را تهیه می‌کردیم.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: هدف و برنامه آمریکا همیشه نابودی ملت ایران و از بین بردن جمهوری اسلامی بوده پس وقتی سیاست برنامه و هدف این کشور چنین است هیچگاه داروی مطمئنی را که موجب نجات ملت ایران شود به ما نمی فروشند.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: در دوران ستمشاهی دستیاران و دانشجویان پزشکی آمریکا به ایران می‌آمدند و بیماران ایرانی در بیمارستان برای آموزش آنها به عنوان ماده اولیه در اختیارشان قرار داده می‌شد اما پزشکان من که برای تحصیل به آمریکا می‌رفتند یکسری مسائل تئوری که آن هم مربوط به شرایط بهداشتی و درمانی آمریکا بود به آنها آموزش آموزش داده می شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 1
    متاسفم ،به اروپایی یا اسیایی یا می گی:فای اون میگه زر بعد ما هم میگیم نزن!
  • پیمان IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    1 0
    به امریکا و اروپا و متحدانشان و شرکت های داروسازی و این واکسن فایزر قلابی هیچ اعتمادی نیست و اگر بر فرض محال که واکسنی تولید کرده باشند امریکا با ثبت بیش از چهار هزار فوتی در یک روز محتاج تره تا سایر کشورها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس