نماینده کلیمیان در مجلس دهم

سیامک مره صدق گفت: ورزش صحنه برای جوانمردی دوستی برادری و رفاقت است. وقتی حضور در این صحنه باعث اعتباربخشی به یک سیستم کودک‌کش اشغال‌گر و متجاوز شود، نقض غرض رخ می‌دهد.

به گزارش مشرق، سیامک مره‌صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم با اشاره به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای اعمال محدودیت‌ها و محرومیت علیه ورزشکاران ایرانی در میادین بین‌المللی گفت: فرآیند عدم حضور ورزشکاران ایرانی در مسابقه با حریفان صهیونیست فرآیندی است که کاملاً بر اساس اصول اخلاقی ورزشکاری است.

وی افزود: ورزش صحنه برای جوانمردی دوستی برادری و رفاقت است. وقتی حضور در این صحنه باعث اعتباربخشی به یک سیستم کودک‌کش اشغال‌گر و متجاوز شود شرکت در این مسابقه نقض غرض است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: همانطور که در زمان شرکت در مسابقه با ورزشکاران آفریقای جنوبی از سوی تمام کشور ها تحریم شده بود و یکی از عوامل موثر از بین رفتن سیستم آپارتاید در این کشور بود که به نظر من در مورد رژیم صهیونیستی هم همه کشورهای دنیا که ادعای آزادی دارند همین روش را در پیش بگیرند.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: به نظر من این رویه تنها در مورد رژیم صهیونیستی نباید باشد بلکه در کنار این رژیم باید از رویارویی با ورزشکاران کشورهایی که  بر سر مردم بی‌گناه منطقه پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را تخلیه می‌کنند و منطقه را به آشوب کشیدند و امنیت منطقه را به خطر انداختند پرهیز شود.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم افزود: واقعیت این است که دلارهای نفتی باعث شده که این کشورها از حمایت‌هایی برخوردار باشند و رفتاری که رژیم صهیونیستی دارد یک رفتار غارتگرایانه و غیر انسانی است و عدم حضور ورزشکاران ایرانی در مقابله با آنها یک حرکت کاملاً جوانمردانه و بر اساس اخلاق ورزشکارانه در حمایت از حقوق مردم آسیب دیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 2
    بله اگر چنین چیزی عادی شود دیگر میتوان با ورزشکاران نماینده گروهک های تروریستی داعش و النصره و ... هم مسابقه را برگزار کرد ...
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 1
    خدا خیرت بده
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 1
    احسنتتتتتتتتتت به تو که جوانمردی و آزاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس