توافق با اسراییل عادی سازی روابط با اسراییل

یکی از رهبران جنبش حماس فلسطین می‌گوید برخی از کشورهای عربی که با صهیونیست‌ها ابراز دوستی می‌کنند، مخالف جهاد و جریان مقاومت هستند و در برابر اراده امت اسلام و ملت‌های خود ایستاده‌اند.

به گزارش مشرق، «مشیر المصری» از رهبران جنبش حماس فلسطین تأکید کرد که کشورهای عربی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند، دچار «انحطاط دیپلماتیک» شده‌اند.

پایگاه خبری «العهد» به نقل از المصری گزارش داد، این کشورهای عربی با صهیونیست‌ها ابراز دوستی می‌کنند، مخالف جهاد و جریان مقاومت هستند و در برابر اراده امت اسلام و ملت‌های خود ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد، غزه که در محاصره قرار دارد، تمامی معادلات غیر ممکن را بر هم زد، تاریخ را بار دیگر خواهد نوشت و رهبران، سربازان و مردم این منطقه، در نبرد مقدماتی برای آزادسازی فلسطین قرار دارند.

این مسئول فلسطینی خاطر نشان کرد، برخی از طرف‌های عربی امروز، با دروغ و ریا، مدعی اسلام هستند، ولی در صف صهیونیست‌ها قرار دارند و چنین اقدامی، کودتایی علیه میراث امت اسلامی در یاری رساندن به ملت فلسطین است.

المصری ادامه داد، فلسطین مسئله هر مسلمانی است و «هیچ بازگشتی از مسیر مقاومت وجود ندارد تا اینکه وعده پروردگار ما برای آزادسازی سرزمین خود از چنگ یهودی‌های متجاوز محقق شود».

وی ضمن محکوم کردن عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، تصریح کرد، این کشورها، ضد محور جهاد و مقاومت هستند.

این رهبر حماس تأکید کرد، عادی‌سازی مورد پذیرش ملتهای عربی و اسلامی نیست و این ملتها، عادی‌سازان و کسانی را که مشتاق دیدار با دشمن صهیونیستها هستند، رد می‌کنند

المصری با تأکید بر کارآیی جهاد و مقاومت برای آزادسازی فلسطین، از مواضع آزادگان مسلمان و مخالفان عادی‌سازی قدردانی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    4 0
    این رژیم های عربی دست نشانده آمریکا وصهیونیست هستند وارده ای از خودشان ندارند اگر غیر از نوکری بود لحظه ای امانشان نمی دادنند واز قدرت کنارشان می گذاشتند
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    0 0
    نه عزیزم ملت بدبخت ایران هست که جور همشون رو بکشه. در تقسیم کار بین المللی وظیفه حمایت از ملت مظلوم فلسطین به عهده ما گذاشته شده تا نفتشون رو گرونتر و اسلحه شون رو ببشتر بفروشن و اسرائیل هم امنیت بیشتری داشته باشه ولی خب ما پول عشق و حال شما فلسطینیها رو دلاری پرداخت می کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس