رژیم صهیونیستی سامانه گنبد آهنین در «حیفا» مستقر کرد - کراپ‌شده

یک رسانه عرب با اشاره به استقرار گنبد آهنین در ایلات از سوی صهیونیست‌ها به بررسی آن پرداخته و از توان انصارالله برای وارد کردن ضربات دردناک به رژیم صهیونیستی، پرده برداشته است.

به گزارش مشرق، روزنامه فرامنطقه‌ای «رای الیوم» در مطلبی به قلم «کمال خلف» به توان انصارالله یمن اشاره کرده و از تحرکات رژیم صهیونیستی از بیم حملات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پرده برداشته است.

رای الیوم آورده است: استقرار گنبد آهنین در ایلات طی روزهای اخیر در سایه آنچه تهدیدات حوثی‌ها در یمن طبق گزارش روزنامه «معاریو» اسرائیل گفته شده است، بحث احتمال حملات موشکی انصارالله یمن به عمق فلسطین اشغالی را افزایش داده است؛ اما تاکنون دلایلی که تل آویو و رسانه‌های آن از تهدید یمن با این شدت حرف می‌زنند، مشخص نشده است و هر آنچه که گفته می‌شود از فشار اسرائیل و عربستان به ترامپ برای گنجاندن انصارالله یمن در فهرست تروریستی است و برخی منابع آگاه اعلام کردند که یک مسئول عالی رتبه سعودی و نیز یک مسئول صهیونیست، اخیرا به واشنگتن با این هدف یعنی گنجاندن انصارالله در فهرست تروریسم سفر کرده‌اند.

این رسانه گزارش داد: روز شنبه گذشته ارتش رژیم صهیونیستی از حمله احتمالی از یمن یا عراق سخن گفت و اینکه برآوردهای اطلاعاتی صهیونیست‌ها حکایت از حملات موشکی یا حملات پهپادی ضد اهداف اسرائیلی از یمن یا عراق دارد و این موضوع را ارتش اسرائیل مورد بررسی قرار داده است.

رای الیوم نوشت: انصارالله یمن توان و شجاعت لازم برای وارد کردن ضربات دردناک به داخل فلسطین اشغالی را دارد و این موضوع قابل پنهان کردن نیست و دلیل آن هم ورود فزاینده تل آویو به جنگ داخل یمن و ظهور آن به عنوان بازیگر مستقیم است و این پس از آن رخ می‌دهد که این رژیم بازیگری از پشت خاکریز و غیرمستقیم و پنهان بود و انصارالله یمن شواهد و جزئیات این دخالت و ورود مستقیم صهیونیست‌ها به جنگ یمن را در اختیار دارد.

رای الیوم می‌نویسد: رسانه صهیونیستی «هاآرتص» اخیرا نوشت که اسرائیل دخالت خود را در جنگ یمن بیش از قبل شروع کرده است. «عبدالله یحیی الحاکم» رئیس بخش اطلاعات انصارالله یمن هم اخیرا هشدار داد که شکست متجاوزان سعودی در جنگ یمن سبب شده است که آنها دست به دامان صهیونیست‌ها شوند و از آنها بخواهند که وارد جنگ شود. وی گفت:«دیدگان ما تیزبین است و هر حرکت رژیم صهیونیستی را در منطقه رصد می‌کنیم و رژیم صهیونیستی باید هشدار ما را بسیار جدی بگیرد و آنرا درک کند که هر اقدام احمقانه یا ماجراجویی نتایج بسیار دردناکی برای آنها دارد حالا اهلا و سهلا به یمن خوش آمدید».

این رسانه گزارش داد: اولین تهدید مبنی به واکنش انصارالله و هدف قرار دادن داخل رژیم صهیونیستی از سوی «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن رخ داد که در ۹/۱۱/۲۰۱۹ به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص)، اسرائیل را تهدید کرد و ضمن تکذیب ادعای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه ایران، یمن را به موشک‌های نقطه زن تجهیز می‌کند، تهدید کرد که اسرائیل در صورت حمله به یمن هدف قرار خواهد گرفت.

رای الیوم در ادامه نوشت: طبیعی است که اسرائیل اخیرا گنبد آهنین در شهر ایلات نزدیکترین نقطه اسرائیلی به یمن مستقر کند؛ اما با توجه به مسافت زیاد میان یمن و ایلات این سئوال مطرح می‌شود که آیا یمنی‌ها این توان را دارند که دست به چنین حملاتی بزنند و اصولات موشک‌های دوربردی در اختیار دارند و توسعه داده‌اند که به اسرائیل برسد، به ویژه که حوثی‌ها به صراحت گفته‌اند که بانک اهدافی دارند که تل آویو را هم شامل می‌شود؟ «عبدالله الحاکم» رئیس اطلاعات صنعا در ۱۳ جولای گذشته از بانک اهداف مهم و حیاتی در عربستان، امارات و اسرائیل سخن گفت.

این رسانه در پایان می‌نویسد: در هر صورت، انصارالله یمن نیازی به شلیک موشک به فلسطین اشغالی ندارد؛ زیرا کشتی‌های اسرائیلی در آبراه «باب المندب» به سوی «ایلات» در حرکت هستند و هدف قرار دادن آنها با موشک یا با شیوه‌های هجومی جنگی دریایی دیگر کار آسانی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    5 0
    انصار الله بازیگر قدرتمند منطقه خواهد شد
    • AU ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      1 0
      سلام.همین الانشم هست..! ولی در اینده تبدیل به یک قدرتمندترین خواهد شد...انشالله.
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    1 0
    وقتش با تمام توان ایران به انصار الله کمک کند موشک های دور برد نقطه زن در اختیار آنها بگذارد که صورت لزوم به اسرائیل شلیک شود
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    0 0
    ایول.اسرائیل باید از بین بره تا آرامش به منطقه غرب آسیا برگرده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس