کد خبر 1165353
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
داود سید عباسی

بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: من نام گلزن دربی ۹۴ را می‌دانم و به خود او هم گفته‌ام که در این مسابقه گل خواهد زد.

به گزارش مشرق، داود سیدعباسی در مورد دربی ۹۴ که دوشنبه ۲۲ دی‌ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم یک بازی خوب را شاهد باشیم اما این حرف‌های کلیشه‌ای که برخی می‌گویند این بازی هم سه امتیاز دارد را قبول ندارم این مسابقه شرایطش خیلی فرق دارد و ارزش این مسابقه خیلی بیشتر از سه امتیاز است. این را پیشکسوتان قدیمی‌تر از ما هم گفته‌اند و من هم آن را تکرار می‌کنم. هر تیمی هم که در این بازی بتواند خودش را به خوبی کنترل کند و از لحاظ روحی و روانی خوب باشد برنده خواهد شد.

وی در مورد اینکه پیش‌بینی می‌کند کدام تیم برنده دربی ۹۴ باشد، عنوان کرد: این مسابقه مثل هندوانه در بسته است و اصلاً ربطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد به همین دلیل من هیچ‌وقت مسابقه دو تیم را پیش‌بینی نخواهم کرد. 

پیشکسوت  استقلال در مورد حضور خود در دربی گفت: با استقلال و پرسپولیس تجربه حضور در دربی را داشته‌ام و جالب است بدانید با هیچکدام از دو تیم در دربی بازنده نشده‌ام. از حال و هوای این مسابقه برایتان نگویم! حساسیت این مسابقه بی‌نهایت زیاد است البته آن زمان ما در حضور تماشاگران دربی را برگزار می‌کردیم اما اکنون دربی بدون تماشاگر است. اما غیبت تماشاگران هم هیچ چیز از حساسیت این بازی را کم نمی‌کند.

سیدعباسی در مورد اینکه در گذشته یکی دو بازیکن استقلال و پرسپولیس می‌گفتند در اولین دربی‌شان در پنج دقیقه اول حتی زمین بازی را گم کرده بودیم، عنوان کرد:‌ بله، حساسیت مسابقه فوق‌العاده بالا است، در همان دربی که ۲ بر یک استقلال،  پرسپولیس را شکست داد و آبی‌پوشان با گل‌های محمود فکری و سامره پیروز شدند من حضور داشتم. یکی دو بازیکن استقلال در هنگام گرم کردن کاملاً تحت تأثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بودند و من با جود آنکه سنم کمتر بود آنها را آرام می‌کردم و از آنها می‌خواستم آرامش خود را حفظ کنند، چون جو این بازی با مسابقات دیگر لیگ متفاوت است.

وی در مورد  اینکه حداقل اسم یکی از این بازیکنان را بگوید، گفت:در آن زمان رضا عنایتی اولین دربی خود را انجام داد و خیلی تحت تأثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بود، البته بعدها عنایتی خودش یکی از دربی‌بازهای خفن شد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه در تست دوپینگ‌ دربی‌ها رکورددار است، گفت: در دربی‌ها پنج بار از من تست دوپینگ گرفته شد. نمی‌دانم واقعاً آزمایش‌های دوپینگ‌ها به صورت تصادفی بود یا من خیلی خوش‌شان بودم یا حکایتی دیگری داشت. چون خیلی آدم خوش‌شانسی نیستم من حتی در قرعه‌کشی بانک‌ها هزار تومان هم برنده نشده‌ام اما همواره اسمم به عنوان بازیکنی که قرار است اسم دوپینگ بدهد درمی‌آمد.

سیدعباسی در مورد اینکه دوست دارم در دربی ۹۴ کدام تیم برنده شود گفت: ‌این مسئله در دلم است و آن را بازگو نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه چه توصیه‌ای به بازیکنان دربی دارد، عنوان کرد: بازیکنان هر دو تیم بدانند ترس در این مسابقه برادر مرگ است. برخلاف صحبت‌هایی که گاهی مطرح می‌شود هیچ وقت به ما هم توصیه نشد که این بازی مساوی شود حتی آن زمان که من در این دو تیم بازی می‌کردم شاهد مساوی‌های پی‌درپی بودیم که چنین بحث‌هایی مطرح می‌شد اما به نظر من هر دو تیم در این مسابقه دوست ندارند بازنده شوند و اگر به بازیکنان دو تیم بگویند که دربی با نتیجه مساوی تمام می‌شود راضی هستند چون ترجیح می‌دهند بازنده دربی نباشند.

بازیکن اسبق سرخابی ها ادامه داد: این حرف‌ها را با صداقت بیان می‌کنم و دوست ندارم صحبت‌های کلیشه‌ای بگویم. من خودم با استقلال در دربی گل زده‌ام اما اینها همه مربوط به گذشته است و اکنون عضو تیم شهرخودرو هستم. ولی در آن فصل که با استقلال در دربی گل زدم بهترین بازیکن لیگ هم شدم خدا به گلزن دربی نظر می‌کند. 

سیدعباسی در مورد اینکه تصور می‌کند کدام بازیکن در دربی ۹۴ گلزنی کند، گفت: من به گلزن دربی گفته‌ام که در مسابقه دوشنبه گلزنی خواهد کرد اما اسم او را اکنون نمی‌گویم اما بعد از اینکه در دربی گل زد خودش اگر دوست داشت مصاحبه کند و بگوید.

وی در مورد اینکه منظورش ارسلان مطهری است، گفت: نه، مطهری نیست. بازیکنی در این دربی گل می‌زند که شاید به نظر خیلی‌ها گزینه هشتم و نهم گلزنی در دربی هم نباشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • استقلال سرور پرسپولیسه IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    7 10
    عجب حرفی زده
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
      6 3
      این خبره آخه منتشر کردید!!!!
    • مرصاد IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
      2 3
      خواب دیدین خیره
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    5 4
    خواب دیده
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    3 4
    ایمون زاید رو که نمیگه
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
      9 19
      قائدی رو میگه. یه لایی ناز دیگه کذاشته کنار
    • با افتخار پرسپولیسی IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
      4 3
      عزیزم اون دفعه که لایی می زد استوار رو نیمکت بود این دفعه مگه اینکه به غفوری لایی بزنه
  • امیرمحمدملکی IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    6 1
    اگه اون بازیکن استقلالی باشه احتمالا احمد موسوی یا مهدی پور باشه اگه پرسپولیسی باشه یا شیری هست یا کامیابی نیا
  • بهرام IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    7 0
    ميشه به منم بگي چه سهامي را خريداري كنم جون هر سهامي را كه خرياري كردم ضرر كردم
  • Red IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    3 1
    احمد رو میگه اخه همه چی از اون شروع میشه
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    3 0
    اگه میشه بعد دربی گلزن شو بگه من ک توش موندنم
  • نورعلی معافی IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    2 2
    بی صبرانه منتظرساعت 4/30دوشنبه هستیم استقلال شانس بیشتری برای برنده شدن دارد چون فوروارهای بسیار خطرناکی چون قایدی ومطهری دارد اگر پسپولیس طارمی وعلیپور را داشت میگفتم پرسپولیس برنده این بازی است
    • یک پرسپولیسی دو آتیشه IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      3 2
      مهدی عبدی مثل شیر اونجاست
    • ا IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      0 0
      پرسپولسی دواتیشه اخرش ما نفهمیدیم مهدی عبدی روکه میگید خوب نیست
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    1 0
    گل زن اول این دربی سید جلاله!ببینید کی گفتم.بعد بازی اونهایی که میخان برای مشورت خرید سهام راهنماییشون کنم منتظر اعلام شماره تماس باشند.درضمن بازی رو پرسپولیس میبره.
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    2 1
    استقلال سرور سوبله چوبله جدید داره میاد
  • Amin IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    دربی واسه تثبیت ماست اون بالا تموم سلامتیه تاجیا که تو بدترین روزا حمایت کردن تا روزای خوشمون نزدیک شن،
  • محمدرضا پاینده IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    به نظر من مسعود ریگی و ارسلان مطهری گل زنی می‌کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس