کد خبر 1165155
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
پیروز قربانی: استقلال ظرفیت پیروزی در دربی را دارد

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: در سالیان گذشته شاهد بوده‌ایم آقایان به دنبال زدن فوتبالی‌ها بوده‌اند.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی سابقه گلزنی در دربی را دارد و معتقد است استقلال پتانسیل پیروزی در این دیدار را دارد. مدافع و کاپیتان سال‌های نه چندان دور استقلال گفت: من به عنوان یک استقلالی از صمیم قلب خواهان پیروزی تیمم هستم و در شرایط موجود این تیم ظرفیت خوبی برای کسب برد دارد. از قربانی سؤال کردیم آیا به‌ خاطر اعتراض گروهی از طرفداران استقلال ناراحت است که خلاصه درباره این تیم صحبت کرد. او در جواب گفت: دیدگاه انسان‌ها با یکدیگر متفاوت است. من طوری زندگی و صحبت نمی‌کنم که خوشایند دیگران باشد آنچه به نظرم منطقی و درست است را به زبان می‌آورم. من در مصاحبه‌ام گفتم پرسپولیس یکی از تیم‌های فنی لیگ است که انگار باعث ناراحتی برخی شده است در حالی که همه می‌دانیم خود من چه عرق و تعصبی نسبت به استقلال دارم و سال‌ها با افتخار برای این تیم بازی کرده‌ام ولی قرار نیست کورکورانه اظهار نظر کنم. ترجیح می‌دهم فعلاً بیش از این صحبتی انجام ندهم.

بیشتر بخوانید:

برهانی: استقلال شرایط خوبی دارد

قربانی در خصوص کاندیدا شدن علی کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: من بعید می‌دانم تصمیم‌گیرندگان و آنهایی که رأی می‌دهند اجازه بدهند یک فوتبالی رئیس فدراسیون شود! در سالیان گذشته شاهد بوده‌ایم آقایان به دنبال زدن فوتبالی‌ها بوده‌اند. به صورت کلی اوضاع فوتبال ما خوب نیست و تا جایی که ذهن من یاری می‌کند صفایی‌فراهانی و سپس محمد دادکان رؤسای خوب و مؤثری برای فدراسیون فوتبال بودند. مدت‌هاست فوتبال ما کاملاً سیاسی شده و اجازه نمی‌دهند یک‌ فرد مستقل رئیس فدراسیون شود. کسی انتخاب می‌شود که با رأی‌دهندگان رابطه داشته باشد.

مربی تیم سایپا در خصوص شرایط این تیم گفت: در بازی قبلی برابر شهر خودرو تا دقیقه ۶۰ خوب بودیم ولی پس از آن دچار افت محسوسی شدیم و شانس آوردیم گل‌های بیشتری نخوردیم و حالا به دنبال کاهش مشکلات فنی و بهبود وضعیت تیم هستیم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    2 1
    درسته تا وقتی که پرویز مظلومی هست ، غم نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس