جهانگیری - کراپ‌شده

معاون اول رئیس جمهور گفت: در کنار دریا بودن و بدون آب بودن واقعا سخت است و وزارت نیرو لازم است سریعا مشکلات آبی مردم سیستان و بلوچستان را حل کند.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری در ادامه سفر به سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران در چابهار اظهار داشت: سواحل مکران و توسعه آن برای دولت اهمیت ویژه‌ای دارد، 68 پروژه و ابر پروژه عمرانی به ارزش بیش‌از 84 هزار میلیارد تومان برای آبادسازی این سواحل در نظر گرفتیم.

وی افزود: برای همافزایی و مدیریت و یکپارچه سازی توسعه در سواحل، ستاد توسعه مکران تشکیل شد، دبیرخانه ستاد ابتدا در وزارت دفاع بود بعد دبیرخانه را به نهاد ریاست جمهوری منتقل کردیم و با توجه به آنکه بخش مهمی از پروژه‌های این سواحل را وزارت راه انجام میداد به وزارت راه دادیم.

جهانگیری بر حل مشکل صیادان منطقه تاکید کرد و گفت: صدور مجوز صید یکی از الزامات برای صیادان است و باید وزارت جهاد کشاورزی و سازمان شیلات ایران با همکاری هم هرچه سریعتر مسائل و مشکلات صید و صیادی را مرتفع کنند.

بیشتر بخوانید:

عکس/ خشک شدن آب سد خاکی عبدل آباد بجنورد

گامی برای کمک به معضل کم‌آبی

معاون اول رئیس جمهور هم‌چنین با اشاره به مشکلات به وجود آمده بر سر فرودگاه جدید چابهار گفت: برای فرودگاه کمی تحمل کنید و اختلافاتی که با دستگاه‌های مختلف پیش می‌آید طبیعی است و ما مسائل مربوط به این فرودگاه را پیگیری خواهیم کرد.

جهانگیری با اشاره به معضل بی‌پایان آب در سواحل مکران و شهرهای ساحلی آن خاطرنشان کرد: در کنار آب دریا بودن و بدون آب واقعا سخت است و این مشکلات باید هرچه سریعتر توسط متولیان آب و وزارت نیرو حل شود تا مردم در سختی و رنج نباشند.

به گزارش تسنیم؛ معاون اول رئیس جمهور دیروز عصر وارد چابهار شد و بعد از بازدید هوایی از پروژه‌های سواحل مکران امروز  در ادامه سفر به زاهدان می‌رود و در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی سیستان  و بلوچستان در زابل شرکت خواهد کرد.

وزاری راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، تعدادی از معاونان وزاری مختلف و هم‌چنین دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این سفر دو روزه معاون اول را همراهی می‌کنند.

اسحاق جهانگیری دیشب در جلسه ستاد توسعه سواحل مکران شرکت کرد و ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی سواحل مکران، بر اتمام بخش مهمی از آن‌ها تا پایان دولت تاکید کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    3 0
    برو داداشت رو جمع کن بابا. می خواد مشکل آب مدیریت کنه! :/
  • Mjp IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    0 0
    اینوبخودت بگوچرابمردم میگی؟ تومسول ودولتی بایدمشکلات مردم رارفع کنی اونوقت هرروزکارتون شده گفتن اینکه اینکارو بایدکرد انکاروبایدکرد؟ پس کی انجامش بده؟ هردولتی مصاحبه میکنه میگه بایداینکاروکردخخخ اخه درعمل چراکاری نمیکنید؟؟؟
  • حامد IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    3 0
    راست می گید قراردادهایی مثل "توافق" (بخوانید زورگویی) پاریس رو باطل کنید که با بحران(سازی) انرژی روبرو نشیم.
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    4 0
    لازم است ؟ رو نیست که !! قدرت دست تو و امثال توئه حالا موقع رفتن میگی باید فلانی حل کنه ؟
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    3 0
    عجب! پس سخته، تا حالا نمی دونستیم
  • بوسجين IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    0 0
    اتفاقا حرف ما هم همين است در تمام دولت هم بوده ايد چرا تا كنون به فكر ان نبوديد با خدا پدر دولت قبل را بيامرزد ياد داد به شماها مي شد كاري انجام داد كه نكرديد و تازه طرح ان دولت جامع تر از اجراي الان بود كه اشتغال افريني زيادي هم در ان لحاظ شده بود
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    4 0
    برای مردم سخت است و برای شما شرم آور البته اگر داشته باشند
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    1 0
    دلارهای 4200 رو دادی تموم شد
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    0 0
    " بدون آب " بودن برای مردم سخته ولی " بی آبرو " شدن برای دولت سخت تره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس