حماقت آمریکایی‌ها موجب شد یک ملت «سلیمانی» شود

سردار سنایی‌راد گفت: حماقتی که آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار سلیمانی انجام دادند، باعث شد که یک ملت «سلیمانی» شود.

به گزارش مشرق، سردار «رسول سنایی‌راد» معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا درباره ابعاد شخصیتی و اخلاقی شهید سلیمانی اظهار داشت: نوع فرماندهی و مدیریت سردار سلیمانی در عراق و سوریه به گونه‌ای بود که هرچند فرماندهانی مانند شهیدان همت، خرازی و باکری را در اختیار نداشت، ولی با تربیت رزمندگانی توانست فرماندهانی را تربیت کند که الگویی برای ژنرال‌های روسی شدند.

وی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی به تکیف عمل می‌کرد، افزود: اگرچه برخی‌ها ورود ما را به سوریه عقلانی نمی‌دانستند، اما سردار سلیمانی چون برای حفظ جبهه مقاومت تلاش می‌کرد و آن را برای خود تکلیف می‌دانست، به موضوع سوریه ورود پیدا کرد؛ به عبارت دیگر، تأمین امنیت کشورمان در گرو مبارزه با گروه‌های تکفیری در آن سوی مرزها بود.

سردار سنایی‌راد با بیان اینکه سردار سلیمانی آماده واگذاری مسئولیت فرماندهی نیروی قدس به فرد دیگری بود، اما فرمانده معظم کل قوا و فرمانده کل سپاه با آن مخالف بودند، اضافه کرد: فعالیت‌ها و نوع رفتار شهید سلیمانی برای کسانی که در تراز او بودند، یادآور خصلت‌های مکتب انقلاب است و برای جوانانی هم که بعد از او به میدان آمدند، ایده‌های ارزشمندی دارد.

وی تصریح کرد: در این رابطه باید به این موضوع هم اشاره کرد که هرچند برخی‌ها ادعاهایی را مطرح می‌کنند، ولی هیچ‌گاه به مرحله عمل نرسیده و در همین سطح ادعا باقی مانده است در حالی که شهید سلیمانی به آنچه می‌گفت، عمل هم می‌کرد؛ لذا جوانان می‌دانند که ایده‌ها و رفتار شهید سلیمانی قابلیت انجام دارد.

سردار سنایی راد همچنین بیان کرد: حماقتی که آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و قبول مسئولیت آن انجام دادند، باعث عظمت این شهید شد و یک ملت «سلیمانی» شدند.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    1 5
    حالا تو با سلیمانی هستی یا با دشمن!؟ حالاعدو شده سبب خیر یا باید انتقام سخت گرفته شود!؟دشمنی که باعث شده هم سردار سلیمانی به شربت شهادت وارزویش برسه وهم مردم سلیمانی شود دیگه دشمن نیست وباید باهاش سازش وصلح کرد
  • حاج اکبر IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    2 4
    ملت سلیمانی بودن شما تو اتاقتون تشریف داشتید
  • کارشناس IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    4 0
    تاریخ همه چیز را ثابت خواهد کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس