کد خبر 1164725
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
بورس نمایه

در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با حدود ۳ درصد افت به یک قدمی کانال ۱٫۳ میلیون واحدی رسید. این در حالی است که اکثر نمادهای شاخص‌ساز امروز با صف فروش همراه بودند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی ۳ درصدی به سطح یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحدی رسید. این در حالی بود که افت شاخص کل هم‌وزن نیز امروز بیش از یک درصد بود.

در معاملات امروز سه نماد فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند و سایر لیدرهای بازار نیز همگی یا صف فروش بودند یا در محدوده منفی معامله شدند.

بیشتر بخوانید:

لطمه سنگین حقوقی‌های بورس به سهامداران حقیقی

با این حال در گروه‌های کاشی و سرامیک، انبوه‌سازی و سیمان، تعداد نمادهای سبز بیشتر از نمادهای قرمز بود.

امروز همچنین ارزش کل معاملات بورس به مرز ۱۱ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به روز گذشته حدود ۵ درصد بیشتر بود. همچنین در فرابورس نیز به لطف معامله اوراق مرابحه، ارزش معاملات به ۲۵ هزار میلیارد تومان رسید.

شستا، غنوش و وتجارت نیز امروز بیشترین ارزش معاملات بورس را به نام خود ثبت کردند. نماد شستا امروز در حالی منفی شد که روز گذشته خبر افزایش سرمایه شرکت‌های تبعی آن شنیده شده بود.

بسیاری از تحلیلگران نسبت به نحوه بازارگردانی سهام بزرگ شکایت دارند و آنرا عامل اصلی افت شاخص می‌دانند. با این حال به نظر می‌رسد شاخص کل از نظر تکنیکال سطح حمایتی یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی را همچنان داشته باشد.

همچنین امروز عرضه اولیه سپیدار انجام شد که در آن به هر کد بورسی ۷ سهم معادل ۲۸ هزار تومان سهم داده شد، میزان مشارکت نیز ۴ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۴۶۰ نفر بود.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    0 0
    بر سهام
  • محمدرضا IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    خدایا من کی هستم ؟؟؟ هیچم هیچ !! خدایا به من رحم کن !!! صندوق پالایش طرح کی بود؟؟؟ کمک کمک کمک کمک کمک کمک کمک !!!!! خداااااااااااااااااااااااا !!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس