کد خبر 1164489
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
برگ برنده پرسپولیس در دیدار با استقلال چیست؟

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌توانند از ضعف استقلال در دیدار هفته آینده استفاده کنند و به پیروزی برسند.

به گزارش مشرق، مصطفی قنبرپور درباره تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: با توجه به غیبت تماشاگران، دیگر میزبانی و میهمانی معنی ندارد و هر دو تیم برای پیروزی وارد زمین شدند. پرسپولیس و سپاهان فرصت‌های بسیار خوبی داشتند و روز، روز دروازه‌بانان بود. به‌خصوص لک که توپ‌های خیلی خوبی گرفت. عدم تمرکز نزدیک بود کار دست دو تیم بدهد اما در نهایت یک امتیاز برای دو تیم به دست آمد.

وی درخصوص عملکرد سرخپوشان در این مسابقه خاطرنشان کرد: تلاش کادر فنی و تمامی عوامل باشگاه بر این است که پرسپولیس آرامش  داشته باشد و نتیجه مطلوبی در زمین بگیرد. پرسپولیس در دو دیدار گذشته سوار بر بازی بود، اما عدم تمرکز در محوطه جریمه باعث شد تیم نتواند گل بزند. پرسپولیس در خط حمله کمی مشکل دارد و کادر فنی به خوبی از این موضوع مطلع است. امیدوارم تا دربی و با آنالیز مناسب، بتوانیم خط حمله را تقویت کنیم که برابر حریف قدیمی، خواسته هواداران برآورده شود. بازیکنان از دقیقه اول تا 90 باید هوشیار بازی کنند و استفاده از فرصت‌ها بسیار مهم است. این یک بازی ویژه برای دو تیم است.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس باز هم شانس اول قهرمانی است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد تاثیر غیبت بشار رسن در عملکرد ضعیف هفته‌های گذشته سرخپوشان گفت: بازیکنان تأثیرگذار هر لحظه‌ای که بخواهند، بازی را کنترل می‌کنند. نمونه بارز آن هم سید جلال حسینی است که داخل و خارج از زمین یک مدیر است و زمانی که در پرسپولیس حضور داشتم، شاهد این موضوع بودم. بازیکنانی چون وحید امیری، بشار رسن و مهدی ترابی تأثیرگذار هستند و رسن هم از لحاظ اخلاقی، الگوی فوق‌العاده خوبی بود.

قنبرپور با بیان اینکه بازیکنان شاخص در دیدار حساسی چون دربی می‌توانند نمایش بهتری ارائه کنند و به بازی سرعت بدهند، خاطرنشان کرد: همه بازیکنان پرسپولیس خوب هستند، اما بازیکن شاخصی چون وحید امیری و رسن بسیار مهم هستند. تأثیر چنین بازیکنانی در بازی پرسپولیس دیده می‌شود. تیم با تمام وجود مهیای دربی تهران می‌شود تا بازی قابل قبولی در شأن نماینده خوب ایران در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کند.

وی درباره شرایط دو تیم پرسپولیس و استقلال برای دیدار دوشنبه هفته آینده گفت:‌ استقلال عملکرد خیلی خوبی داشته و در چند هفته گذشته هماهنگ‌تر بوده‌، اما فکر می‌کنم این تیم کمی در خط دفاع مشکل دارند. استقلال خط حمله خوبی دارد، اما انسجام و هماهنگی میان مدافعان استقلال کافی نیست. این می‌تواند برگ برنده پرسپولیس باشد و تیم از آن نقطه می‌تواند به خوبی استفاده کد. امیدوارم بازیکنان دو تیم از لحاظ اخلاقی، الگوی خوبی برای جوانانی باشند که بازی را تماشا می‌کنند. امیدوارم پرسپولیس در این مسابقه نتیجه مطلوبی بگیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حیدر IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    14 15
    برگ برنده فقط #بابامسعود.....
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
      3 0
      هرکه پولش بیش بردش بیشتر !!!
  • یاسر IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    8 6
    برگ برنده فقططططططط #بابامسعود
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
      1 2
      بابای بی پول بدرد خودتون میخوره با این هوچیگریهای الکی نمیتونین ذهنها رو منحرف کنین حنا تون دیگه رنگی نداره همه میدونن چن تا پنالتی براتون میگیرن
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    12 10
    بالاخره. صداش در اومد که بابا مسعود تا الان تو استتار بوده وهمه رفمه یه استقلالی دو اتیشه است. تو این چنتا بازی هم دستور اکید داده به داور تمام قد از استقلال حمایت کنند. سه تا بازی رو استقلال کاملا با حمایت داوران برده وگرنه الان باید نه امتیازی باشه. از الان بشمارید تا پایان فصل چقدر امتیازهایی الکی خواهند گرفت.
    • یوسف IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      12 2
      اگه بابا مسعوداستقلالی چراشمافقط توزمان ایشون 7تاجام گرفتین بدآدم اینقدرنمک نشناس باشه خجالت هم خوب چیزیه والا
    • علی IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      7 1
      استقلال با تلاش خودش بازی کنان قهرمان میشه شما با حمایت داور میبرید
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
      3 2
      همه میبینن کی با داور میبره آخریش المینیوم بود دیگه نه!!
  • M IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    4 0
    شمایین که داورا باهاتونن چهار سال الکی قهرمان شدید به زور بابا مسعودشون رفتید فینال
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
      1 1
      درسر عقل باید...
  • پرسپولیس IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    3 2
    پرسپولیسی ها اونقدر عاقل، دانا، باسواد و... هستن که استقلالیا لیاقت حرف زدن باهشونو ندارن استقلالیا عادتشون فقط ادعا میکنن هی دوبار قهرمان آسیا شدیم دوبار قهرمان آسیا شدیم دلتون خوشه بابا یدونه اش چهارجانبه بوده یدونش هم دزدیدن کی میگه استقلال قهرمان آسیا شده همش حرفه کیسه کشا ادعا تو خونشونه بابا یک کلام عشق فقط پرسپولیس
    • زهرا IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
      0 1
      پرسپولیس قهرمان میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس