کد خبر 1164480
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴
زلاتان مصاف میلان با یوونتوس را از دست داد

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان به طور قطع نمی‌تواند این تیم را در بازی حساس خانگی مقابل یوونتوس در هفته شانزدهم سری A همراهی کند.

به گزارش مشرق، استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال میلان تأیید کرد که زلاتان ابراهیموویچ به بازی چهارشنبه شب میلان مقابل یوونتوس نمی‌رسد.

در حساس‌ترین دیدار از هفته شانزدهم سری A تیم‌های میلان و یوونتوس چهارشنبه شب در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف هم می‌روند که این بازی غایبانی دارد و زلاتان ابراهیموویچ یکی از آنهاست.

او که اخیراً دچار مصدومیت شده با وجود بازگشت به تمرینات هنوز آماده رفتن به میدان نشده است. این مهاجم سوئدی 39 ساله که تا پایان فصل با میلان قرارداد دارد، در این فصل با 10 گلی که در شش بازی تیمش در سری A زده، سهم بسزایی در صدرنشینی تیمش داشته است، اما او به دلیل مصدومیت در بازی مقابل ناپولی در ماه نوامبر (دو ماه پیش) تا کنون 10 بازی میلان در تمامی رقابت‌های این فصل را از دست داده است و بازی حساس فردا شب روسونری را هم از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

زمان بازگشت زلاتان به ترکیب میلان

زلاتان با انتشار ویدئویی خود در حال گلزنی در تمرینات، هواداران میلان را به بازگشتش به زمین بازی امیدوار کرده بود، اما ظاهراً پیولی قصد ندارد سلامت بازیکن کهنه‌کارش را به خطر بیندازد.

پیولی گفت: من ایبرا را به خاطر آن ویدئو سرزنش کردم، چون باعث شد شما خبرنگاران مرا با پیام‌های‌تان بمباران کنید تا ببینید که آیا بهبودی‌اش را به دست آورده است یا نه. وضعیت او بهتر است و خوب هم دارد کار می‌کند، اما به بازی فردا نمی‌رسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس