طلبکار خارجی سرخپوشان کوتاه نیامد/پرسپولیس در انتظار محرومیت جدید

باشگاه پرسپولیس موفق به جلب رضایت ماریو بودیمیر برای پرداخت قسطی مطالبات وی نشد تا در آستانه محرومیت از سوی فیفا قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، دادگاه عالی ورزش پس از بررسی لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس در قبال طلب ۴۷۵ هزار یورویی ماریو بودیمیر، محکومیت این باشگاه را تایید کرد تا علاوه بر این پول بابت هر سال تاخیر در پرداخت آن جریمه ۵ درصدی نیز در نظر بگیرد.

بنابر این حکم، باشگاه پرسپولیس باید مبلغ ۵۲۲ هزار یورو تا پنجم فوریه میلادی (۱۷ بهمن ماه) پرداخت کند در غیر این صورت از حضور در سه پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو محروم می‌شود.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از بخش حقوقی خواست تا با بودیمیر ارتباط برقرار کرده و از او تخفیف گرفته یا مجوز پرداخت اقساطی طلب او را دریافت کنند.

مهاجم پیشین کروات سرخپوشان نیز که در مدت زمان حضور پنج ماهه خود کمترین تاثیر را در پرسپولیس داشت نه تنها هنوز تخفیفی بابت دریافت طلب خود نداده بلکه حاضر به دریافت اقساطی این مبلغ هم نشده است.

باشگاه پرسپولیس نیز هیچ پولی برای پرداخت طلب نزدیک به ۱۶ میلیارد تومانی بودیمیر ندارد تا سرخپوشان بار دیگر در آستانه محرومیتی سنگین از سوی فیفا قرار بگیرند.

سمیعی همچنان در تلاش است تا نظر بودیمیر را برای دریافت اقساطی مطالبات خود جلب کند اما هنوز با نظر مثبت این بازیکن کروات مواجه نشده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Www.rezaheidari33@yahoo.com IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    1 2
    بدهی پرسپولیس به برانکو بودیمیر و کالدرون ۲ میلیون بود در حالی که قبلا بدهی برانکو پرداخت شد، بدهی استقلال به استرا شفر و جباروف ۲/۵ میلیون بود که شفر رو دادن و الان حدود ۱/۵به استرا بدهکارن در حالی که پرسپولیس به کالدرون و بودیمیر ۹۰۰ هزار بدهکاره که میتونه از مبلغ ۲/۸ میلیون دلار پاداشش پرداخت کنه!استقلال از کجا مبلغ استرا و قرادادای عجیب بازیکناش که همه میدونن به گفته خودشون حداقل هر کدوم ۱۰ میلیارده میده؟ ایا استقلال درامد خاصی داره؟ چطور بعد هر بازی پاداش میده؟
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      0 1
      پرسپولیس توسرش میزنه بلکه 16 میلیارد بودیمیر وقسطی بده، اونوخ دیاباته 24 میلیارد گرفته! همین یه قلم برا اثباط تیم حکومتی وسوگلی بودن پرسپولیس کافیه نه!
  • بی نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    1 0
    5.6 میلیون دلار درآمد داشتند در این سه سال از لیگ آسیا معلوم نیست کجا رفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس