کد خبر 1164169
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
آخرین جزئیات از انتقال آلابا به رئال؛ مادرید 13 میلیون یورو دستمزد می‌دهد؟

رسانه‌های اروپایی از دستمزد بالای دیوید آلابا و پیچیدگی‌های توافق با باشگاه رئال مادرید پرده برداشتند.

به گزارش مشرق، دیوید آلابا در آستانه انتقال رایگان از مونیخ به مادرید قرار گرفته ولی هنوز این انتقال رسمی اعلام نشده است.

شب گذشته یان اوگه فیورتوفت، بازیکن سابق و خبرنگار مطرح سایت ESPN و بیلد آلمان از توافق کامل آلابا و رئال مادرید پرده برداشت و این انتقال را نهایی خواند.

با این حال رسانه‌های اسپانیایی از دستمزد بالای او در باشگاه مادریدی سخن می‌گویند. آلابا دستمزد سالیانه 13 میلیون یورو درخواست کرده که باعث می‌شود حقوق در مادرید دریافت کند. همین مسئله باعث شده تا برخی رسانه‌ها از عدم توافق و ادامه مذاکرات بین سران رئال و پینی زهاوی، مدیربرنامه این بازیکن صحبت کنند.

بیشتر بخوانید:

مذاکره ستاره بایرن با رئال مادرید

دیوید آلابا که می‌خواهد بعد از 10 سال از جمع مونیخی‌ها جدا شود از 5 باشگاه پیشنهاد دارد. او اما رویای بازی در مادرید را همیشه در سر داشته و به همین دلیل درخواستش انتقال به رئال است.

مارکا در این خصوص نوشت که آلابا پیشنهاد بارسلونا را به دلیل بازی در مادرید رد کرده و می‌خواهد با توافق کامل در تابستان آینده به این تیم بپیوندد.

باید دید مذاکرات در خصوص دستمزد چگونه پیش می‌رود. یکی از مشکلات کنونی مادرید تمدید قراداد سرخیو راموس بوده که هنوز به سرانجام نرسیده است. مادرید از کاپیتان خود می‌خواهد که حقوقش را به دلیل شرایط کرونایی کاهش دهد ولی از طرف دیگر آلابا بیشترین دستمزد را خواهد گرفت. این مسائل باعث شده تا هم تمدید قرارداد راموس و هم انتقال آلابا با شک همراه شود.

 البته با توجه به روند مذاکرات و نظرات رسانه‌های اروپایی به نظر می‌رسد آلابا سال آینده بازیکن زیدان خواهد بود و در روزهای آینده قرارداد نیز امضا خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس