کد خبر 1164074
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
محرمی: پرسپولیس به یک برد نیاز دارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به طور حتم اگر سرخپوشان یک پیروزی در لیگ برتر به دست آورند از نظر روانی به سطح بالایی خواهند رسید و راحت‌تر مسابقات آینده را پیگیری می‌کنند.

به گزارش مشرق، مجتبی محرمی اظهار داشت: پرسپولیس باید تا آخرین لحظه بازی تمرکز داشته باشد تا بتواند پیروزی را به دست آورد.

وی افزود: به نظر می‌رسد عدم موفقیت در فینال لیگ قهرمانان آسیا روی عملکرد بازیکنان این تیم تاثیر منفی گذاشته است.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس در نیمه اول دیدار با ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشت اما در نیمه دوم در حملات خود موفق عمل نکرد و باعث شد تا ابتکار عمل را در اختیار حریف قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس-سپاهان؛ دربی ایران قبل از دربی تهران

محرمی تصریح کرد: متاسفانه در بازی‌های اخیر پرسپولیس تاکتیک این تیم با افت فاحشی روبرو شده و این موضوعی است که باید از سوی کادر فنی قرمزپوشان مورد بازبینی قرار گیرد. انتظار از پرسپولیسی که در چهار دوره اخیر لیگ برتر به مقام قهرمانی رسیده این است که بهتر بازی کند.

وی تاکید کرد: جدایی «بشار رسن» در خط هافبک پرسپولیس تاثیر منفی گذاشته است اما باید این مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود. پرسپولیس بازی‌های زیادی تا پایان فصل پیش رو دارد و باید این مشکل برطرف گردد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: به طور حتم اگر پرسپولیس یک پیروزی در لیگ برتر به دست آورد از نظر روانی به سطح بالایی خواهد رسید و راحت‌تر مسابقات آینده‌اش را پیگیری می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 1
    توجه کردید که بازیکنان پرسپولیس چقدر افت کردند ، وقتی می دونند که این فصل باید قهرمان نشن ، معلومه که باید چند تا بازی مساوی کنند یا ببازن تا طرفداران بیخیال این فصل بشن
  • جواد IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 2
    بردن که راحت نیس ولی اگه یکی مثل تاتار یا گل محمدی تو تیمای دیگه باشن خوبه یا اینکه یه داور حرف گوش کن مثل بیژن خورشیدی یا ... نیاز هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس