۸۰شاکی در پرونده کلاهبرداری به بهانه کارت خدمات خودرو - کراپ‌شده

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری متهمان پرونده کش روزنی های حرفه ای طلا خبرداد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جواد شفیع زاده" گفت: در پی گزارش چند شهروند مبنی بر این که فردی ناشناس در تماس تلفنی با آنان عنوان داشته برای خودروی خود باید کارت الکترونیک خدمات امدادی خودرو تهیه کرده و باوعده و وعیدهایی، مبالغی از آنان گرفته و هیچ گونه خدماتی را ارائه نکرده است. بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه پرونده راکب موتورسیکلتی که در حال توزیع کارت‌های مذکور در سطح شهر بود را  شناسایی و دستگیرکردند.

وی خاطر نشان کرد: پلیس پس از تحقیقات بعدی محل اصلی پخش کارت های مذکور را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی  مورد بازرسی قرار دادند.

 شفیع زاده گفت: با دستگیری دو متهم، در بازرسی از محل مدارک متعددی از جمله ۵۹۵ کارت و دفترچه راهنما و پاکت آماده ارسال و ۶۶۳ قبض های مربوطه کشف و در تحقیقات اولیه پس از این اقدام میدانی مشخص شد این افراد بدون مجوز هستند و محل مذکور به دستورمقام قضایی تا روشن شدن دقیق چگونگی ماجرا پلمپ شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام اینکه تاکنون ۸۰ شاکی با مراجعه به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خواستار پیگیری شکایت خود بوده‌ اند گفت: تحقیقات با هدایت مقام قضایی درباره این پرونده ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    1 0
    کسانی که اطلاعات دارندگان خود رو را در اختیار این کلاه برداران می گذارند باید محاکمه و مجازات شوند فردی با من تماس گرفت وضعیت خودروم را به من گفت و بعدا 60000تومان به حسابی که داد واریز کردم کارتی برایم فرستاد تا در مواقع ضروری با تماس به کمکم بیایند اما چند بار تماس گرفتم جواب ندادند البته یکی دیگر که تماس گرفت گفتم کلاهم را دیگری برد دیگر کلاه ندارم
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    3 0
    تا فقر ریشه کن نشود ازین احادیث زیاد هست
  • غلامرضا شجاع IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    7 0
    باسلام من هم شاکی هستم باید کجا مراجعه کنم این کلاه برداران قبلا سر من هم کلاه گذاشتن و مبلغی از بنده دریافت کردند و خدماتی ارائه ندادن از پرسنل محترم آگاهی تقاضا دارم پیگیری کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس