رسول خطیبی: تاوان میدان دادن به داور جوان را ما دادیم!

سرمربی تم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تاوان میدان دادن به داور جوان و حفظ روحیه استقلال برای دربی را دادیم.

به گزارش مشرق، رسول خطیبی پس از شکست دو بر صفر آلومینیوم اراک مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نیمه اول می‌توانستیم شرایط خیلی خوبی را برای خودمان رقم بزنیم. برخلاف استقلال که از تک موقعیت خود در نیمه اول استفاده کرد، نتوانستیم از چهار فرصت خود استفاده کنیم. نه من بلکه کل اعضای تیم، باشگاه و هواداران آلومینیوم از پنالتی نگرفتن برای تیم مان در دقیقه یک یا هند شیخ دیاباته در دقیقه ۸۰ ناراحت هستیم. این مسائل آدم را اذیت می‌کند.

وی ادامه داد: از لحاظ فوتبالی در نیمه اول ما بهتر از استقلال بودیم و در نیمه دوم این روند برعکس شد اما اعلام نشدن پنالتی‌ها روی روحیه بازیکنانم تاثیر گذاشت. 

مربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره اینکه اگر بازیکنانش از خود گذشتگی می‌کردند در نیمه اول می‌توانستند یک گل به ثمر برسانند، گفت: در نیمه اول حداقل ۴-۳ موقعیت صد درصدی داشتیم و اگر بازیکنان مان کم دقت نبوده و از خودگذشتگی داشتند، برنده از زمین بیرون می‌آمدیم. به جز تک موقعیتی که حریف از آن استفاده کرد در این نیمه هیچ فرصتی به استقلال ندادیم. 

خطیبی افزود: با وجود اینکه به داوری اعتراض نکردیم اما چه کسی می‌خواهد حق آلومینیوم را بدهد؟ تاوان میدان دادن به داور جوان  و حفظ روحیه تیم حریف برای دربی را دادیم و بیشترین ضربه را از داوری دیدیم.نگرفتن دو پنالتی چه قدر برای یک تیم تاثیر دارد؟ اگر برای استقلال هم این اتفاق رخ می‌داد، همین شرایط بود؟ قطعا برای این تیم پنالتی اعلام می‌کردند. عیبی ندارد پنالتی هر دو تیم را بگیرند. اگر دقیقه یک برای ما پنالتی می‌گرفتند تغییر تاکتیم می دادیم و شرایط تغییر می کرد.

وی ادامه داد: با این بازیکنان جوان به ورزشگاه آزادی آمدیم و فوتبال ارائه دادیم. مثل برخی تیم‌ها دنبال ضد فوتبال نبودیم و دوست نداشتیم با شیوه‌های غیرفوتبالی به نتیجه برسیم. فوتبال خودمان را ارائه داده و موقعیت هم داشتیم. متاسفانه موقعیت‌های ما برخلاف حریف به گل تبدیل نشد. همیشه دوست دارم فارغ از برد و باخت هوادار از بازی تیم من لذت ببرد و نمی‌خواهم با ۱۱ بازیکن دفاع کرده و دنبال موقعیت پیدا کردن در ضد حملات باشم. تیم من امروز نباید می‌باخت.

سرمربی تیم آلومینیوم تصریح کرد: درباره دلیل شرکت نکردن خود در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی عنوان کرد: واقعیت این است اگر من الان صحبت کردم برای این بود که خبرنگاران در این سرما در میکسدزون ورزشگاه آزادی ایستاده‌اند و به احترام شان که منتظر من بودند صحبت کردم. به دلیل سرماخوردگی در این هفته به نشست خبری نرفتم و در هفته‌های گذشته در تمام نشست‌های خبری شرکت کردم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    7 8
    بله پارسال پنالتی پرسپولیس صحیح بود جه جنجالی کردی با داورها. اما امشب همه دیدند دو پنالتیت سوخته شد و سگوت کردی. خوش خدمتیت به تیم مافیا مبارک باشد. حالا کیسه ایها بگویید ارکان ورزش ایران به نفع پرسپولیس است. امشب همه فهمیدند ورزش دیگر شده صنعت برای مافیاها امثال ششتقلال.ای اف سیرک هم اثبات کرد فساد در ورزش البته با کمک خاینین ششتقلالی. شک نکنید اگر تمام ششتقلالی ها دوپینگ کنندمهم نیست.رسول خطیبی اگر مرد هستی فساد ششتقلال را افشا می کردی امشب علیه داور.بازیکنان پرسپولیس را که فراری دادند.در تیم بازیکنی نمانده است.همه رفتند توسط رسول پناه ششتقلالی.آقای فکری باز هم بگو مافیا نیستم.برانکو کالدرون هم فراری دادند توسط باند ششتقلالی اصفهانی ها.
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      7 8
      هرچی سالهای قبل بابا مسعود برای استقلال بازیکن خریده بود قهرمان نشدن امسال دیگه تمام بازیکن های پرسپولیس رو فروختن حتی نادری رووهم میلیاردی بردن استقلال تا اینجوری قهرمان بشه شاید
  • رضا IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    11 10
    از وقتی پرویز با dvdرفت فدراسیون خیلیا دارن تاوان میدن به هرحال این تیم همیشه طلبکار بی درامد و فوق گرون با دو جین بازیکن بالاخره باید یه جوری براش بازیارو درارن دوستان خطیبی استقلالیه
    • .. IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      6 5
      چرت نگو
    • امیر IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      2 6
      درست حرف بزن
  • مصطفی IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    11 7
    این رسم بد خود استقلالی ها باب کردن که به تیم برنده نسبت وزارتی بدن مطمئن باشن خودشونم اگه قهرمان لیگ بشن بقیه تیما لقب وزارتی به استقلال میدن این تازه فقط واسه برد یه تیم ته جدولی بود که خطیبی به استقلال تیکه میندازه
    • سینا IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      2 7
      مگه پرسپولیسی ها انگ وزارتی بودن و حمایت داورها و از این حرف ها رو به استقلالی ها نمیزنند؟ پس مشکل از هر دو طرف هست هوادار گرامی. استقلال موفق بشه پرسپولیسی ها میگن از شما حمایت میکنن پرسپولیس موفق بشه استقلالی ها میگن از شما حمایت میکنن.
  • طاها IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    9 2
    اولا مشخصه که چه تیمی حکومتیه.بعدش یه پنالتی برای اونا نگرفت ،یکی برا سرورتون.دوما از اول فصل که نگاه کنی لنگ هفت امتیازشو داور بهشون داده.سوما اتفاقات این چن فصلو که بزاری پیش هم ،همه چی مشخصه که لنگ تیم بابا مسعوده.
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      2 6
      بابا شما خیلی پرروید . بازی پیکان و نفت ۴ امتیاز مفت دادند بهتون . ۷ امتیاز برای پرسپولیس رو تبر زدی.!
  • طاها IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    5 2
    ودرضمن منظور دوستمون از بی درامد اینه که هرچی فدراسیونو لنگ دارن ،املاک استقلاله .وگرنه که عبده یه دوتا .....داشت .که اگه اموال استقلالو نمیدادن لنگ الان یکی از ثروتمندترین تیمای دنیابود.درضمن اقای طرفدار تیم بی اصالت لنگ اول فک کن بعد حرف بزن
  • غلامرضا IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    3 2
    بشخصه به اخلاق خطیبی علاقمندم اماحرفاش درست نیست وتوجیه میکندشکست تیمش را.داورجوان چه عیبی داره جوانگرایی درکل ارکان فوتبال چه بازیکن چه مربی چه داور و..بسیارخوبه وسبب پیشرفت میشه اما بخاطربرداستقلال وروحیه گرفتن تیم حرف بسیارنادرست وغیرمسولانه ایی است .
  • سامان US ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    5 3
    هر وقت میبازی فقط بلدی چرت حرف بزنی، تمام کارشناسای داوری گفتن حرکت دقیقه ۱ خطا نبوده ، یه پنالتی صد درصد روی قایدی اعلام نشد،یک پنالتی هم برخورد توپ با دست شیخ دیاباته، دست از یاوه گویی بردار خطیبی
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    2 5
    داور به درد زمین خاکی هم نمیخورد. جلو چشمش دیاباته توپ رو تو محوطه زد پنالتی نگرفت.
  • رضا IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    6 1
    آقای خطیبی انصاف داشته باشید دو پنالتی روی آقای قائدی را داور نگرفت حتی اگر به قول شما یک پنالتی هم به نفع شما می گرفت باز هم نهایتا نتیجه بازی 4 بر یک تمام می شد.
  • mojtaba SE ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    1 2
    من تو خلاصه بازی دوتا حمله از تیم الومنیوم ندیدم ..یک شیرجه دقیقه 4 و دیگر هیچ تا اخر بازی؟؟؟!!خطیبی چقدر حرص میخوره ,واقعا برای سلامتیش نگرانم.!! فدای سرت .سکته میکنی مواظب خودت باش ..
  • سالار IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    0 0
    آقایون کیسه حموم مثل اینکه خودشون رو زدن به کوچه علی چپ آقایون منظور از وطن فروشی که مردم میگن اینه که آقا فرهاد تون کرا داد به عربستانی ها که آی وای برید شکایت کنید اینها پنجره شون بسته بوده و این مسائل منظور اینه آدم فروشی و وطن فروشی از این بد تر بابا حالا کیسه هستید که باشید از نتایج پرسپولیس فشار بهتون وارد شده که بشه مگه شما ایرانی نیستید مگه غیرت ایرانی ندارید حالا که مثل زمان بازیکنی تون نیست که خودت رو بزنی رو زمین پنالتی بگیری همه یادشون هست که تویه تیم اون زمون کیسه اکبر پور و مجیدی مریفتن تویه محوطه جریمه خودشون رو مینداختن روی زمین و هی پنالتی میگرفتن بعدش هم اسم بازیکن گذاشتن روی خودشون ولی اینها همش فایده نداره چاه کن خودش همیشه ته چاه میمونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس