کد خبر 1163919
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
بازیکنان گذشت داشتند بیشتر گل می‌زدیم/ مهم نیست چه کسی گل می‌زند

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار با آلومینیوم گفت: موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم که اگر بازیکنان گذشت بیشتری داشتند می‌توانستیم چند گل دیگر هم بزنیم.

به گزارش مشرق، محود فکری بعد از دیدار با آلومینیوم اراک اظهار داشت: جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم، چون بازی سرعت زیادی داشت. موقعیت‌های خوبی را به وجود آوردیم و اگر در نیمه دوم بازیکنان دقت و گذشت بیشتری داشتند می‌توانستیم به گل های بیشتری برسیم.

وی افزود: جا دارد از بازیکنان تیمم تشکر کنم چون قبل از دربی معمولا بازی ها کمی سخت می شود ولی خدا را شکر توانستیم در این مسابقه خوب کار و 3 امتیاز خوب را کسب کنیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص دلایل خوب بودن مهاجمان تیمش در این دیدار یادآور شد: مهاجمان ما همیشه خوب بودند و خدا را شکر امروز توانستند گل بزنند. کار مهاجمان گل زدن است و خوشبختانه امروز با گل های آنها به برتری رسیدیم.

وی در پاسخ  به این سوال که آیا میلیچ به دربی می رسد یا خیر عنوان کرد: احتمالا فردا نشست انضباطی او برگزار می شود و بعد از جلسه به تمرینات تیم اضافه می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    0 6
    فحاش معنی گذشت هم می فهمد؟دعا جون بابا مسعود کن که سالها از میادین فوتبال دور نشدی؟تخریب چی مافیا هستید حق شهرستانی ها را میخورید. اما سرتو کردید زیر برف. پششتتون گرم است. اما خدایی هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس