کد خبر 1163327
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، کشت و صنعت پیاذر و معدنی دماوند در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر و صنایع چوب خزر کاسپین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سهام با رشد یک هزار و ۳۲۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۵۵هزار و ۴۷۵واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۷۲۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۰هزار و ۹۰۸میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۶۹۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

افشاگری ۳ نماد بورسی

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، کشت و صنعت پیاذر و معدنی دماوند بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بهنوش ایران، شیمی دارویی داروپخش و داده گستر عصر نوین(های وب) بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۸۵۱میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۹۵۰میلیارد تومان در ۸۶۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۸۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۳۱۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، افرانت و صنایع چوب خزر کاسپین بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شیر پگاه آذربایجان شرقی، بیمه اتکایی ایرانیان و سیمان لار سبزوار بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس