کد خبر 1163181
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
راه‌های افزایش منابع بودجه ۱۴۰۰

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بالای ۸۰ درصد بودجه باید تغییر کند. به عبارتی کل بودجه باید دستخوش تحول اساسی قرار گیرد و این تغییر باید از سوی خود دولت انجام شود.

به گزارش مشرق، فدا حسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، درباره کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰، اظهار داشت: بودجه ۱۴۰۰ دارای هزار و یک ایراد است؛ با توجه به ظرفیت بالای متخصصان در سازمان برنامه و بودجه انتظار ارائه این لایحه بودجه شکننده را نداشتیم.

بیشتر بخوانید:

کسری بودجه ۱۴۰۰ را چگونه می‌توان جبران کرد؟

وی با بیان اینکه دخل و خرج لایحه بودجه ۱۴۰۰ به هم نمی‌خورد، گفت: ماهیت سیاسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ بر ماهیت تخصصی و کارشناسی آن می‌چربد و طراحان آن نگاهی به موضوع برجام نیز داشته‌اند.

عضو کمیسیون سیاست ملی و امنیت خارجی مجلس به نشست غیر علنی مجلس مورخ (دوشنبه ۸ دی) اشاره و خاطرنشان کرد: بالای ۸۰ درصد بودجه باید تغییر کند. به عبارتی کل بودجه باید دستخوش تحول اساسی قرار گیرد و نظر کارشناسان و نمایندگان بر این است که اگر قرار است تغییری صورت گیرد باید از سوی خود دولت انجام شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با تأکید بر اینکه دولت نباید کاسه و کوزه لایحه بودجه را سر مجلس بشکند، تصریح کرد: مجلس باید به دولت آینده جوابگو باشد چرا که اگر این لایحه معیوب را تصویب کند دولت بعدی با مجلس یازدهم قطعاً دچار تنش خواهد شد و آنان از مجلس سؤال خواهند کرد که چرا چنین بودجه‌ای را تصویب کرده‌اید، بنابراین مجلس تمایلی به بازنگری در بودجه  ۱۴۰۰ ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    1 0
    خوب چرا ردش نمی کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس