ادامه انسداد محور کندوان/ برگشت بیش از 49هزار خودرو از محورهای شمال - کراپ‌شده

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد محور کندوان از صبح شنبه گفت: این محدودیت از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته تا ۱۲ اسفند ماه امسال در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گزارش مشرق، علیرضا قدمی با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای شمال، افزود: باتوجه به شرایط کرونایی و همچنین وضعیت جوی و احتمال بروز ریزش و رانش در محورهای شمال لازم است رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد محور کندوان از صبح شنبه، بیان کرد:  این محدودیت از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته تا ۱۲ اسفند ماه امسال در دستور کار پلیس قرار دارد.

قدمی یادآور شد: طی ایام اجرای این محدودیت،   هراز و سوادکوه به‌عنوان مسیر جایگزین برای تردد اعلام شدند.

وی به ادامه ممنوعیت‌های تردد کرونایی در محورهای شمال اشاره کرد و بیان کرد: اجرای این محدودیت کماکان در دستور کار پلیس قرار دارد و طی این ایام از یکم آذر ماه امسال بیش از ۴۹هزار  خودرو برگشت و بیش از۱۸ هزار و ۵۰۰ خودرو جریمه شدند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل پلیس راه مازندران ۲۱۸۲۴۴۲۰و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های مازندران است.
 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس