کد خبر 1162899
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
سازمان لیگ تهدید کرد؛ حضور در کنار زمین ممنوع، به جز سرمربی

رییس سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری هشدار داد که دیگر هیچ فردی به غیر از سرمربی حق حضور در کنار زمین را ندارد.

به گزارش مشرق، حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ و همچنین سرپرست فدراسیون فوتبال، نامه‌ای را از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه‌ها و هیات‌های استانی ارسال کرده و به صورت جدی در مورد حضور مربیان در کنار زمین هشدار داده است. بهاروند پس از اتفاقات تلخ رخ داده در لیگ بیستم و تنش‌های شدید و رفتارهای زشتی که اعضای کادرفنی بعضی تیم‌ها به وجود آورده‌اند و جو مسابقات را مسموم کرده‌اند این نامه را ارسال کرده و در آن هشدار داده که از این به بعد به غیر از سرمربی، هیچ یک از اعضای کادر فنی حق ندارند در کنار زمین و در منطقه فنی حضور پیدا کنند و جو مسابقه را مسموم کنند. در غیر این صورت برخورد جدی با خاطیان صورت می‌گیرد.

تصور این نامه را در ادامه مشاهده می‌کنید:

حال باید دید باشگاه‌های لیگ برتری بعد از دریافت این نامه چقدر به این موضوع اهمیت خواهند داد و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در صورت به وجود آمدن تخطی از این هشدار، چه برخورد و تنبیهی را در نظر می‌گیرد. در لیگ بیستم بارها شاهد درگیری کادر فنی ۲ تیم با یکدیگر، با داور و ... بوده‌ایم. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس