ابراهیمی: افسردگی در چهره بازیکنان پرسپولیس مشهود است/ این تیم به یک شرط می‌تواند جایگاهش را پس بگیرد

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد بعد از ناکامی این تیم در فینال آسیا، افسردگی در چهره شاگردان گل‌محمدی مشهود است.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی درباره تساوی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول پرسپولیس بهتر کار کرد و در نیمه دوم ذوب‌آهن با آنالیز خوبی که از بازی داشت، بهتر بود. رحمان رضایی و یحیی گل‌محمدی هر دو از شاگردان من بوده‌اند و هر دوی آنها مربیان خوبی هستند. در این بازی اما رحمان رضایی موفق شد در بین دو نیمه نقاط ضعف حریف را شناسایی کند و بازی را در دست بگیرد.

وی اشاره کرد: پرسپولیس در نیمه دوم مرکز زمین را از دست داد و بازیکنان این تیم 10 پاس پشت سر هم نداشتند. در فوتبال امروز به جز یک مهاجم پنج شش نفر در وسط زمین بازی می‌کنند و تعجب برانگیز است که پرسپولیس در وسط زمین کم‌تعداد بود، اما ذوب‌آهن در نیمه دوم پرتعداد در وسط زمین حاضر شد و بازیکنان این تیم پاس‌های کوتاه زیادی را رد و بدل می‌کردند. این تیم در نیمه دوم چندین موقعیت به دست آورد و توانست از پرسپولیس یک امتیاز بگیرد. حتی در اواخر بازی و روی ضدحملات نزدیک بود گل دوم را هم پرسپولیس دریافت کند.

بیشتر بخوانید:

علت درگیری بازیکنان پرسپولیس و ذوب آهن از زبان گردان

مربی پیشین پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان بعد از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان آسیا هنوز موفق به کسب پیروزی نشده‌اند، گفت: افسردگی در چهره همه بازیکنان وجود دارد و مشهود است. همه خیلی امیدوار بودیم که پرسپولیس این بار قهرمان آسیا شود، ولی این اتفاق رخ نداد. سال‌هاست که تیم‌های ایرانی در فینال شکست می‌خورند و این چیز تازه‌ای نیست. ما حتی در زمان کی‌روش هم نتوانستیم قهرمان آسیا شویم. عدم قهرمانی در آسیا در روحیه بازیکنان و چهره مربیان تأثیر گذاشته است. جمع و جور کردن تیم در این شرایط مقداری مشکل است، ولی با چند بازی و نتیجه خوب می‌توان این شرایط را بهتر کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه پرسپولیس باید خود را به صدر جدول دوباره نزدیک کند، ابراز داشت: هنوز ابتدای بازی‌هاست و پرسپولیس می‌تواند جایگاهش را پس بگیرد. این پتانسیل در پرسپولیس وجود دارد به شرط اینکه در بازی‌ها دو نیمه‌ تفاوت وجود نداشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    9 12
    فعلا که عزم ها برای نابودی این تیم جزم شده
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    7 1
    عزیزم چرا مگه بابا مرده
  • عشقم پرسپولیس IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    0 0
    بچه ها برگردید فینال تموم دیگه ولش کنید چند ماه بد شروع میشه دوباره الان فقط تمرکز کنید رو بازی ها همه ما می دونیم اگه برگردی امان به تیم ها نمیدی برگرد چرا واقعا پرسپولیس مثل تیم های نیست که این خیال شون نباشه مخصوصا استقلال پرسپولیس سطح احساساتشون بالاست برگردید و دوباره دل هوادار ها تون رو شاد کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس