شهاب گردان: درگیری بازی با پرسپولیس در فضای احساسی به وجود آمد

شهاب گردان گفت: عبدالله حسینی پایش را به سمت هوا شوت کرد این کار برای تخلیه انرژی روحی و روانی است و نه صدمه زدن به بازیکن حریف وگرنه فاصله حسینی با حامد حدود نیم متر بود.

به گزارش مشرق، سنگربان باتجربه تیم ذوب‌آهن که سابقه بازی برای پرسپولیس را هم دارد اتفاقات و حواشی بوجود آمده در دقایق پایانی مسابقه این دو تیم را سوءتفاهم می‌داند. شهاب گردان در همین خصوص گفت: ما در نیمه دوم برابر قهرمان چند دوره گذشته لیگ برتر فوتبال خوبی را انجام دادیم و بازبینی فیلم مسابقه نشان می‌دهد حتی می‌توانستیم با پیروزی به اصفهان برگردیم در یک صحنه حامد لک روی زمین افتاد، عبدالله حسینی مدافع تیم ما که برای گل‌زنی در شوشتر در پرسپولیس حضور داشت پایش را به سمت هوا شوت کرد این کار برای تخلیه انرژی روحی و روانی است و نه صدمه زدن به بازیکن حریف وگرنه فاصله حسینی با حامد حدود نیم متر بود.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس نیاز به تغییر دارد

در آن لحظه سعید آقایی و حسین کنعانی زادگان تصور کردند عبدالله حسینی قصد آسیب زدن به دروازه‌بان تیمشان را دارد و برای کمتر از یک دقیقه همه در یک فضای احساسی قرار گرفته و مشغول هل دادن یکدیگر شدند. همچنان معتقدم اتفاق رخ داده که به سوءتفاهم میان تعدادی از بازیکنان دو تیم بود که به دلیل فشار مسابقه و تعصب آنها نسبت به تیم‌های خود احساسی رفتار کردند ولی هرچه بود گذشت و این بازیکنان همچون گذشته رابطة خوبی با یکدیگر خواهند داشت .

گردان در خصوص وضعیت ذوب‌آهن گفت: بازی‌های تیم ما به خوبی نشان بدهد ذوب‌آهن از نظر فنی چه قابلیت‌هایی دارد ولی متأسفانه در بحث نتیجه‌گیری به آنچه استحقاقش را داشته ایم نرسیده‌ایم و امیدوارم در بازی‌های آینده در این بخش هم به موفقیت برسیم .درباره بحث داوری خیلی صحبت شده است همان طور که ما بازیکنان در زمین مرتکب اشتباه می‌شویم داوران هم به عنوان یک انسان حق دارند که اشتباه کنند منتها اشتباهاتی که به ضرر ذوب‌آهن بود صدمه بزرگی به تیم وارد کرد به عنوان مثال در اولین بازی ما در فصل جاری در دقایق پایانی اشتباهی صورت گرفت که تبعات آن تا مدت‌ها آن آزارمان داد .

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    1 0
    به نظر من که با توجه به شواهد موجود قصد آسیب زدن به لک رو داشتن که مثلاً بتونن با مصدوم کردن لک به گل برسند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس