پایان ۱۳ ساعت آواربرداری در اهواز/جسد پدر خانواده پیدا شد

پس از ۱۳ ساعت که از انفجارِ ساختمانی در خیابان ۱۵ کیانپارس اهواز می‌گذرد، جسدِ پدر خانواده پیدا و آوار برداری پایان یافت.

به گزارش مشرق، مسئولان آتش نشانی می‌گویند بیش از ۱۳ ساعت در حال جست‌وجو بودیم و تا وقتی پدرِ خانواده را پیدا نکردیم، آوار برداری را متوقف نکردیم.

با گذشتِ ۱۳ ساعت احتمالِ مرگِ شخصی که زیر آوار بود تقویت شد. سگ‌های زنده‌یابِ هلال احمر نیز چیزی نیافتند و بالاخره جسدِ این شخص پیدا شد.

ببینید:

نیروهای آتش نشانی هشت خودرو از پارکینگِ مجتمعِ آسیب دیده را خارج کردند.

همچنان گروه‌های امداد و نجاتِ هلال احمر و آتش نشانی در حال جست‌وجو و آوار برداری بودند.

به گزارش مهر خوزستان، حادثه انفجار گاز امروز در مجتمعی در خیابان ۱۵ کیانپارس اهواز باعث شد ۱۰ نفر مصدوم شوند و یک ساختمان پنج طبقه‌ای تخریب شود. همچنین دو مجتمع و سه خانه‌ی ویلایی نیز بر اثر موجِ انفجارِ گاز دچار آسیب شدند.

پیش از این نیز انفجار گاز در مناطق کوی ملت و عامری نیز حوادث ناگواری به بار آورد.

نظارت بر ساخت و سازها، سهل انگاری و ایمن نبودنِ ساختمان‌های آپارتمانی از مواردی است که کارشناسان نسبت به آنها اظهار نظرهای انتقادی دارند.

سرانجامِ حادثه کیانپارسِ اهواز، یک کشته و ۱۰ زخمی بود. همچنین سه مجتمع و سه خانه ویلایی نیز دچار صدمه شدند.

خانواده‌هایی که در واحدهای این مجتمع خانه‌هایشان به شدت آسیب دید اکنون سرگردانی هستند و دنبالِ چاره‌ای برای رسیدگی به وضعیت خانه‌هایشان هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    7 1
    من امروز آنجا بودم موقع انفجار خیابان 20 غربی کیانپارس اهواز مشغول امتحان استخدامی کشور در مدرسه تیزهوشان، وقتی صدای انفجار مهیب که 5 خیابان پایینتر اتفاق افتاد یک لحظه همه فکر کردند انفجار بمب بوده است و تمرکز همه بهم ریخت خدا به همه آنها صبر بدهد
    • ام البنین IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      0 0
      جدی عزیزم گلم هم استانی مهربانم ...یعنی انقد صدای انفجار زیاد بود که شما ۵ خیابون اون ورتر بودین فک کردین صدای بمب و موشکه
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    2 0
    ما هم جزو اهالی ساختمان رو به روش هستیم،انفجار شدیدی بود که فکر کردیم موشک زدن امید داشتیم اون آقا زنده باشه ولی متاسفانه جفت ماشینش اوار توی سرش میریزه و فوت میکنه
  • ناشناس IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    0 17
    متاسفانه گفته می شود بدلیل تحریم دیگر ماده بوزا به گاز شهری اضافه نمی شود. به همین دلیل مردم متوجه نشت گاز نمی شوند و به همین دلیل آمار انفجار گاز در اهواز بسیار بالا رفته است.لطفا پیگیری بفرمائید.
    • SE ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
      5 1
      یعنی اینقدر مردم نادان تشریف دارند؟ بوی گاز نتیجه اضافه کردن اندکی گاز سولفید هیدروژن به گاز شهری است که به وفور در ایران تولید می شود و اصلا ماده مزاحم محسوب می شود.
    • کیارش IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
      7 1
      لطفا اینهمه چرت نگو...پ چطوریه که گاز ما که ساکن اهوازیم بو داره مال بقیه نداره دروغگویه رذل
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
      1 5
      پیگیری شد گاز شهری در همه ایران دارای بو میباشد اما گاهی اوقات که چشمش به بوی بد و مشمئز کننده افرادی از قبیل 8:13 ها میافتد ترجیح میدهد تا هزار کیلومتر فاصله بگیرد
    • DE ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
      2 0
      ۸:۱۳ - ...بدلیل تحریم دیگر ماده بوزا به گاز شهری اضافه نمی شود. به همین دلیل مردم متوجه نشت گاز نمی شوند و به همین دلیل آمار انفجار گاز در اهواز بسیار بالا رفته است....// همین کامنت تو چنان بوی تعفنی در کل اینترنت راه انداخت که الان همه درو پنجره های اینترنت را باز گذاشته اند هوا ش عوض بشه .حالا همه ویروسها وارد میشن به منفی بافی.تا جاهای بیشتری منفجر نشده بایدن با بایدن کنار بیام .این پیام ذلت غربگدایان است.همه چیز به تحریمها بسته حتی آب
  • FI ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    4 0
    من در جریان دقیق مسائل بیمه نیستم ولی فکر کنم همراه با قبض گاز مبلغی به عنوان هزینه بیمه پرداخت میشه که اگر اینجوری باشه تمام خسارت ها باید پرداخت بشه. چون با این وضعیت اقتصادی اگر بیمه نباشه اهالی این ساختمان عملا بی خانمان میشن‌.
  • ناشناس IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 0
    من ساکن کوی مهدیس اهواز هستم ولی این انفجار ساختمان در کوی کیانپارس خ ۱۵ رو شنیدم خیلی ناراحت شدم و برای اهالی آن ساختمان دعا کردم ایشالا سالم باشن و در صحت سلامتی کامل باشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس