علیرضا ابراهیمی

کاپیتان تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: روی تیم ما فشار وجود دارد تیم امیر قلعه‌نویی است و همه می‌خواهند مقابل او خودشان را نشان بدهند.

به گزارش مشرق، علیرضا ابراهیمی در خصوص شکست گل گهر مقابل استقلال از هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: همه دیدند که این بازی چه شرایطی داشت و دست ما بود. خیلی به استقلال فشار آوردیم؛ اما متاسفانه اسیر اشتباهات خودمان شدیم وگرنه استقلال دو روز دیگر هم بازی می‌کرد نمی‌توانست به گل برسد. در روزی که خوب بودیم نتوانستیم نتیجه بگیریم که این هم از جذابیت‌ها و زیبایی‌های فوتبال است.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده پنالتی نزدن منشا مقابل استقلال

کاپیتان گل‌گهر در خصوص اینکه بسیاری مقصر این شکست را دروازه‌بان تیم و اشتباهات او می‌دانند گفت:‌ نباید اینطور گفت. زمانیکه تیم می‌برد همه بازیکنان در برد نقش دارند و زمانی هم که می‌بازد همه بازیکنان مقصر هستند. علیرضا حقیقی در بازی‌های قبلی با سیوهای خودش تیم را نگه داشت. در همین هفته قبل چهار سیو خوب داشت و به تیم کمک کرد. به هرحال ممکن است تیم شما یک روز روی دور بدشانسی بیفتد و وقتی تیم گل می‌خورد نباید گفت فلان بازیکن مقصر است.

وی در مورد اینکه گل‌گهر در مسابقات فرصت‌های گلزنی زیادی را هم ایجاد می‌کند اما این موقعیت‌ها تبدیل به گل نمی‌شوند، عنوان کرد: به نظرم بچه‌های ما کمی از روی شکم سیری بازی می‌کنند. باید به قول امیرقلعه‌نویی یک گل را به دو گل و دو گل را به سه گل تبدیل کنیم تا خیالمان راحت باشد. اشتباهات داوری هم تا الان به ضرر ما خیلی زیاد بوده و باید طوری بازی و از موقعیت‌ها استفاده کنیم که جای هیچ حرف و حدیثی در آخر بازی‌ها باقی نماند.

ابراهیمی در مورد داوری مسابقه مقابل استقلال گفت: دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم اما به هرحال همه دیدند. پنالتی که داور برای آن‌ها گرفت درست نبود. شوت بازیکن ما در نیمه دوم از خط دوازه رد شد اما گل نگرفت. نمی‌دانم واقعا کار کمک پشت دروازه در این بازی چه بود؟ صحنه‌ای که پنالتی نبود را پنالتی اعلام کرد ولی توپی که از خط رد شد را گفت رد نشده، در صورتیکه در فیلم دیدیم توپ وارد دروازه شده بود. یا در یک صحنه خودم توپ را با سر زدم که به دست دانشگر خورد. این صحنه جلوی چشم داور بود اما آن را نگرفت. با این شرایط یک تیم چگونه می‌تواند نبازد؟!

مدافع گل گهر با اشاره به فشارهایی که روی تیم گل گهر وجود دارد اظهار داشت: روی تیم ما فشار وجود دارد چون در صدر جدول بودیم و مدعی هستیم. چون تیم امیر قلعه‌نویی است. همه می‌خواهند مقابل او خودشان را نشان بدهند و بسته بازی می‌کنند. این مساله کار ما را سخت می کند.

وی در مورد اینکه با شکست مقابل استقلال صدر را از دست دادند، عنوان کرد: ما صدر را از دست ندادیم. تنها یک امتیاز با صدر فاصله داریم. هنوز هفته نهم است و بازی های خیلی زیادی باقی مانده. از روز اول هم دنبال قهرمانی نبودیم. به دنبال هدف سرمربی هستیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. در بعضی بازی‌ها هم مانند بازی با استقلال شرایط آنطور که می خواهیم پیش نمی‌رود و کاری هم نمی‌توان کرد. با اینحال تلاش می‌کنیم خیلی زود صدر را پس بگیریم و اگر هم این اتفاق نیفتاد ان‌شاالله در پایان فصل صدر برای ما خواهد بود.

ابراهیمی در مورد تنش‌ها و جنجال‌هایی که در این بازی به وجود آمد به خصوص درگیری لفظی برزای و غفوری در آخر بازی، گفت: به هرحال بازی حساس و بین تیم اول و دوم جدول بود. ۵-۶ بازیکن ما بازیکن استقلال بودند و کادر ما هم استقلالی است. مسائلی به وجود آمد اما در کل مورد خاصی نبود. فقط کمی شیطنت شد که خیلی مهم نبودند. بین بهنام و وریا هم سو تفاهم پیش آمد. مشکل خاصی نبود و دیدیم که وریا هم بعد از بازی استوری بهنام را گذاشت.

کاپیتان گل گهر در خصوص برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر که باعث شده این تیم پس از دیدار با استقلال ۱۶ روز هیچ مسابقه‌ای نداشته باشد، اظهار داشت: اتفاق خوبی نیست اما تقصیر فدراسیون و سازمان لیگ و پرسپولیس هم نیست. ای کاش پرسپولیس قبل از فینال آسیا با ذوب‌آهن بازی می‌کرد. اگر این بازی را انجام می‌داد در فینال به راحتی برنده می‌شد اما چون قبل از فینال بازی نکردند از شرایط مسابقه دور شدند و آمادگی لازم را نداشتند. از طرفی باعث می‌شد که بازی‌ها با این شرایط به عقب نیفتند.

وی افزود:‌ تیم ما از این مساله ضربه می خورد چون در کورس بودیم اما با این فاصله ۱۶ روزه ممکن است از شرایط آمادگی برای مسابقه دور شویم، امتیاز بدهیم و به میانه جدول برویم که فشار بیشتری را برای ما ایجاد می‌کند. چاره‌ای هم نداریم و مجبوریم به خاطر حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با این شرایط کنار بیاییم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس