کد خبر 1162109
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
۸ کشته و زخمی در تصادف خودرو سواری سمند با پراید در محور مواصلاتی یاسوج_شیراز

رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت، از تصادف شدید بین پراید و کامیون در محدوده یاسینی به شمال بیمارستان لواسانی و فوت راننده پراید در این تصادف سنگین خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احسان مومنی گفت: ساعت ۰۵:۰۰ بامداد امروز وقوع یک فقره تصادف فوتی در یاسینی به شمال بیمارستان لواسانی به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که راننده پراید به علت عدم توجه به جلو با یک دستگاه تریلر با بار شیشه به شدت برخورد نموده که راننده پراید در این تصادف فوت می کند.

وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

 مومنی در خصوص این حادثه گفت: در این تصادف راننده پراید به علت عدم توجه به جلو و سرعت بالا مقصر در این حادثه اعلام گردید که در این خصوص کروکی فوتی تنظیم و تحویل عوامل کلانتری گردید.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از رانندگان خواست ضمن رعایت حق تقدم در حین رانندگی و احترام به حقوق دیگر رانندگان از سرعت و سبقت مخصوصا در مواقع تاریکی هوا و لغزنده بودن معبر که دید و کنترل راننده محدود می‌گردد جدا خودداری نموده در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آن‌ها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    1 0
    همه حواسش به آسمان بوده علی الظاهر.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    5 0
    کامیونهای قدیمی با پیشانی بلند و لاستیکهای بزرگ و سپرهایی از آهن خالص براحتی در تصادفات شاخ به شاخ خودروی مقابل رو له کرده و روی آن حرکت میکنند خواه پراید بوده باشه خواه پژو بایستی کامیونها و تریلیهای قدیمی اصلاح بشن ارتفاع سپر پایین بیاد تا لااقل در تصادفات شاخ به شاخ روی خودروی مقابل نره از ما گفتن از راهنمایی رانندگی هم نشنیدن
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    5 0
    یا سریع کامیون های قدیمی سپر بلند را اسقاط کنند یا سریع مجبورشان کنند با پروفیل سبک ارتفاع سپر را پایین ببرند که خودرو حداقل زیر کامیون نرود در ضمن نادوانی ۱۸ سپرهایشان را هم سبک سازی کنند تانک و زره پوش که نیستند حالا چرا قدیم اینطور میساختند عجیب است
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      0 0
      قدیمی؟!! مدل ۱۴۰۱ توسط ایران‌خودرو داره تولید میشه!!
  • مرتضی GB ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    هم خودش مقصر بود هم خودش کشته شد درس عبرتی باشد تا رانندگان عزیز خیابان و آزادراه را با پیست مسابقه اشتباه نگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس