خانم دین محمدی - کراپ‌شده

جشنواره ایران بان‌نو فرصتی است برای ایجاد ارتباط میان بانوان کارآفرین و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به‌گونه‌ای که شرایطی فراهم شود برای تعامل بلندمدت طرفین.

به گزارش مشرق، دبیر جشنواره فرهنگی ایران بان‌نو گفت: جشنواره ایران بان‌نو فرصتی است برای ایجاد ارتباط میان بانوان کارآفرین و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به‌گونه‌ای که شرایطی فراهم شود برای تعامل بلندمدت طرفین.

طبیه دین‌محمدی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در جشنواره ایران بان‌نو همگان امکان حضور دارند؛ هم بانوان کارآفرین که در صدر توجه هستند و هم اهالی فرهنگ و هنر و رسانه که حالا می‌توانند به صورت تخصصی‌تر آثار مرتبط با بانوان کارآفرین را عرضه کنند.

دین‌محمدی درباره محورهای جشنواره ایران بان‌نو گفت: اقتصاد سایبری و نقش آن در توسعه فعالیتهای اقتصادی-اجتماعی بانوان، بازاریابی دیجیتال، مدیریت زمان توسط زنان کارآفرین و حفظ توازن نقشهای اجتماعی و خانوادگی و تقسیم کار درون خانواده ازجمله محورهای جشنواره ابران بان‌نو هستند.

دین‌محمدی ادامه داد: از دیگر محورهای این جشنواره می‌توان به تربیت و آموزش فرزندان و حفظ اشتغال، تعاونی‌ها و نقش آن در توسعه کسب و کار خانگی، خیریه‌ها و نقش آن در توسعه کسب و کار خانگی، ظرفیتهای بومی و محلی کسب و کار خانگی و بانوان، گروه‌های جهادی، مساجد و هیات‌های مذهبی و نقش آنها در محرومیت‌زدایی و افزایش اشتغال و نقش‌پذیری زن ایرانی تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد.

دبیر جشنواره ایران بان‌نو در پاسخ به این پرسش که محک آثار جشنواره چگونه خواهد بود، اظهار داشت: اول آن که درها را باز کرده‌ایم تا تمام علاقمندان در جشنواره حضور داشته باشند و برای همین به‌اندازه آماتورهای خوش‌ذوق، حرفه‌ای‌های باسابقه نیز در جشنواره مجال حضور خواهند داشت. در مرحله بعد سعی می‌کنیم با چینش هیات داورانی متشکل از چهره‌های شاخص فرهنگ، هنر و رسانه شرایط محک دقیق و جزیی‌نگرانه را فراهم کنیم.

اغلب جشنواره‌های تخصصی به‌واسطه جوایز خود هستند که مخاطبان را ترغیب می‌کنند. طیبه دین‌محمدی در شرح جوایز جشنواره ایران بان‌نو بیان داشت: در بحث جوایز، گفتگوهای متعددی با فعالان فرهنگی-اجتماعی داشته‌ایم و به این نتیجه رسیده‌ایم بهترین راه مشارکت هرچه بیشتر علاقمندان، علاوه بر اهدای جوایز درخور، حمایت از تولیدات بعدی است. درنتیجه درکنار جوایز چشمگیری که برندگان بخش‌های مختلف جشنواره دریافت می‌کنند مجالی فراهم شده است برای حمایت مالی از آثار بعدی برگزیدگان تا انشاءالله به این طریق فعالیتهای مرتبط با بانوان کارآفرین ادامه یابد.

طبیه دین‌محمدی پیرامون بخش‌های جشنواره گفت: معرفی بانوان کارآفرین برتر یکی از بخش‌های اصلی جشنواره است و کنارش بخش‌های عکس، شبکه‌های اجتماعی، فیلم کوتاه، تیزر، موشن، کلیپ، پویانمایی، رسانه، پژوهش، کتاب، مقاله، موسسات مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی خیریه را هم داریم که در هر کدام از این بخش‌ها برگزیدگان را با جوایزی ویژه بدرقه خواهیم کرد.

دین‌محمدی با ابراز امیدواری نسبت به فراگیری فعالیت‌های فرهنگی-اجتماعی مفید برای بانوان کارآفرین گفت: مطمئنا پیش از ما بوده‌اند افراد و تشکل‌هایی که درجهت حمایت از بانوان کارآفرین فعالیت داشته‌اند که به نوبه خود قدردان آنها هستیم ولی نیاز داریم به شکل‌گیری جریان فرهنگی-اجتماعی دائمی برای حمایت از بانوان کارآفرین. در جشنواره ایران بان‌نو تلاش خواهیم کرد که به اندازه خود در شکل‌گیری این جریان مفید باشیم و امیدواریم با همراهی همه آنها که نسبت به بانوان ایران‌زمین عرق دارند، این جریان فرهنگی به شکوفایی برسد.

اولین جشنواره فرهنگی بانوان کارآفرین(ایران بان‌نو) با هدف تقویت نظام خانواده و حمایت از کارآفرینی بانوان ایران زمین در بخش‌های مختلف و با جوایز متعدد توسط تشکل مردم‌نهاد ایران بان‌نو با حمایت ستاد پیشرفت منطقه‌ای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • تندر IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    2 0
    طراح پوستر که بوده ؟ چقدر گرفته ؟ نهایت بد سلیقگی ! موهای زن شبیه بار کد ! چهره شش ضلعی شبیه دیافراگم دوربین ! چند خانم مطرح به ظاهر کار آفرین قبلی با رانت مملکت را غارت میکنند. زن بودنشان نقابیست برای پنهان نگه داشتن افراد ذی نفوذ. اگر شفافیت در نحوه اداره شرکت ،میزان درآمد و مالیات باشد بسیاری از این به اصطلاح کار آفرینان باید پشت میله های زندان باشند.
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
      0 0
      شبیه ستاره یهود است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس