نوری: موفقیت‌های پرسپولیس را نباید زیر سئوال ببرند

هافبک با تجربه تیم فوتبال پیکان گفت: پرسپولیسی خاص است چون ۴ قهرمانی پیاپی لیگ دارد و دوبار به فینال آسیا رفته و نباید موفقیت‌های این تیم را زیر سئوال ببرند.

به گزارش مشرق، محمد نوری در خصوص شرایط فعلی تیم پیکان اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوب است. هم خوب بازی می‌کنیم و هم خوب نتیجه می‌گیریم. نسبت به بودجه‌ای که داریم در نتیجه‌گیری خوب عمل کردیم. بازی به بازی بهتر می‌شویم و همین برای تیم جوان ما بسیار خوب است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیکان می‌تواند جایگاه فعلی خود در اواسط جدول را تا پایان لیگ حفظ کند یا خیر؟ عنوان کرد: تمام تلاش ما همین است تا در رده‌های بالای جدول باشیم. باید روی کارمان تمرکز کنیم اما بودجه تیم پیکان با تیم‌های دیگر قابل قیاس نیست. با این وجود همه بازیکنان و اعضای کادر فنی تمام انرژی خود را می‌گذارند تا آخر فصل جایگاه آبرومندانه‌ای برای پیکان کسب کنند.

هافبک با تجربه تیم فوتبال پیکان درباره همکاری دوباره‌اش با «مهدی تارتار» گفت: به نظر من تارتار یکی از بهترین مربیان ایران است که من سومین سال است با او کار می‌کنم. او مربی با دانش و مرکز بالایی دارد و جزو مربیان تاپ فوتبال ایران است که کار کردن با او لذت‌بخش و راحت است.

نوری در پاسخ به این سئوال که به عنوان یک بازیکن با تجربه چه توقعی از او در پیکان می‌رود، گفت: من بازیکن باتجربه هستم و توقع از من زیاد است و بار سنگینی روی دوش من است که باید آن را به سلامت حمل کنم. از تجربه خود برای کمک به تیم و بازیکنان جوان استفاده می‌کنم.  می‌خواهم رابطی خوب بین بازیکنان با کادر فنی و مدیریت باشم که وظیفه بسیار سنگینی است.

وی درباره اینکه آیا در مسائل فنی هم به تارتار کمک می‌کند یا خیر؟ اظهار داشت: در کار فنی نمی‌توانم دخالت کنم و چنین قصدی هم ندارم، اما اگر زمانی سرمربی چیزی از من بخواهد آن را انجام می‌دهم. وظیفه من این است تا دستورات تارتار را به خوبی به تیم منتقل کنم. خوشبختانه بازیکنان به من احترام می‌گذارند و هم تا جایی که بتوانم به تیم کمک می‌کنم. خدا را شکر آنقدر کادر فنی قدرتمند و خوبی داریم که نیازی به این مسائل نیست. در هر حال بازیکن پیکان و تابع کادر فنی هستم.

بیشتر بخوانید:

گل محمدی: بیانیه ۱۵ بندی درباره جدایی رسن برای توجیه کار بدشان بود/ توافق مخفیانه با بشار شأن پرسپولیس را زیر سوال برد

هافبک اسبق پرسپولیس همچنین درباره هجمه‌ای که علیه این تیم به وجود آمده و منجر به بیانیه نویسی برخی تیم‌ها علیه پرسپولیس شده، اظهار داشت: در جریان بیانیه‌ها نیستم اما واقعا بعضی حرف‌ها درست نیست و می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه ببرند. البته تیمی که ۴ سال پشت سر هم با اقتدار قهرمان ایران می‌شود از این حرف‌ها هم پشت سرش هست. پرسپولیس در ۴ سال گذشته ۲ بار به فینال آسیا رفته که یک مرتبه با پنجره بسته و یک بار هم با وجود اذیت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا رخ داده و مطرح شدن برخی صحبت‌ها زشت است.

نوری ادامه داد: اگر پرسپولیس به موفقیت می‌رسد به خاطر لیاقت بازیکنان و کادر فنی این تیم است. به جای اینکه به چنین تیمی افتخار کنیم فقط می‌خواهیم پرسپولیس را بکوبیم چون چند سال قهرمان ایران می‌شود.

وی افزود: بعضی‌ها با گفتن کلمه خاص می‌خواهند موفقیت‌های پرسپولیس را زیر سوال ببرند. به نظر من پرسپولیس تیمی خاص است چرا که چهار سال پیاپی قهرمان ایران شده و ۲ مرتبه هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته. بالاخره در هر لیگی چند تیم نسبت به بقیه متمایز هستند. مثلاً بارسلونا، رئال، منچستر سیتی، لیورپول، بایرن مونیخ و ... نسبت به تیم‌های دیگر متمایز هستند چون از نظر هوادار و افتخار در شرایط خوبی به سر می‌برند.

هافبک سابق پرسپولیس در پایان گفت: الان شرایط به گونه‌ای است که همه ایران دوست دارند در پرسپولیس بازی کنند، ولی بعضی‌ها با صحبت های سطحی می‌خواهند این تیم بزرگ را به حاشیه ببرند. این صحبت‌ها از سال‌ها پیش هم بوده، اما اگر تیمی به موفقیت می‌رسد به خاطر لیاقت خودش است. بقیه هم بهتر است همه تمرکزشان را روی تیم‌های خودشان بگذارند و تیم خود را بالا بکشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس