به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ویدئو کاست درباره مصرف زدگی در زمان کرونا نوشت: در ایام شیوع ویروس کرونا تغییرات مثبتی در مدیریت مصرف در جامعه و خانوارهای ایرانی در کاهش مصارف تجملی و کالاهای لوکس و ... شکل گرفته است، قناعت و مدیریت مصرف، دو خصوصیت مهم در سبک زندگی جدید است که ثابت می‌کند می‌توان سبک زندگی درستی داشت.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس