کد خبر 1161175
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی دیتاک نوشت: ابهام در تصمیمات و سیاست‌های اتخاذ شده برای خرید واکسن موجب شد تا فضای مجازی در روزهای اخیر شاهد جدال توئیتری دو گروه موافق و مخالف با واردات واکسن باشد.

این گزارش از رصد دیتاک در بازه زمانی ۳ الی ۶ دی ماه از بیش از ۴۵۰ هزار توئیت تهیه شده و موضع کاربران توئیتر را در این موضوع بررسی می‌کند.

در این گزارش، علاوه بر تحلیل داده‌های فضای مجازی، کنشگری هشتگی رخ داده در توئیتر توسط معصومه نصیری، کارشناس رسانه مورد بررسی قرار گرفته است.

در خوشه هواداران واکسن بخرید، موضوعاتی چون بهانه‌های غیرقابل قبول برای خرید واکسن، اهمیت جان کادر درمان و مردم و ضرورت از دست ندادن زمان در خرید واکسن برجسته شده است.

تشکیک در صداقت فروشندگان واکسن، تلاش برای دستیابی به اطلاعات ژنتیکی ایرانی‌ها، عدم موفقیت واکسن‌های غربی و اعتماد به دانشمندان و جوانان ایرانی از مهم‌ترین عوامل در شکل‌گیری خوشه حامیان واکسن میسازیم بوده است. همچنین، یکی از بخش‌های شبکه با هشتگ برجام واکسن هم نداد از برجام انتقاد ‌می‌کند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ابوذر منتظرالقائم IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    2 1
    خطای بی نهایت بزرگ این ویدئو را در جمله ی آخر فیلم پیدا کنید. این فیلم مدعی تحلیل بیگ دیتا است. خیر عزیزم . شما خروجی را تحلیل کرده اید نه بیگ دیتا را. بیگ دیتا در سرور توییتر است که امثال شما به او تقدیم کرده اید و حتی یک بیت آنرا به شما نمی دهد. تمام
  • محمد IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    1 0
    بهترین هشتگ : #واکسن_میزنیم
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    1 2
    واکسن نخرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس