ادعای عجیب موندو:‌ پیکه از فوتبال حداحفظی می‌کند و نامزد انتخابات می‌شود!

موندو دپورتیوو مدعی شد که جرارد پیکه قصد دارد از دنیای فوتبال خداحافظی و برای ریاست باشگاه خودش را نامزد کند.

به گزارش مشرق، موندو دپورتیوو در خبری عجیب مدعی شد که جرارد پیکه، مدافع 34 ساله بارسلونا می‌خواهد قدمی بزرگ بردارد. او که با مصدومیت جدی زانوی پای راست مواجه شده می‌خواهد به فوتبالش پایان دهد.

موندو نوشت که پیکه نمی‌خواهد که زانوی پایش را جراحی کند و بدون این عمل نیز پیکه شاید نتواند بدون درد فوتبال بازی کند. این رسانه بارسایی نوشت که پیکه به «رونالد آراخو» اعتقاد دارد و می‌داند با آمدن «اریک گارسیا» از منچسترسیتی به بارسلونا، دفاع تیم تقویت خواهد شد.

به همین دلایل موندودپورتیوو نوشت که پیکه می‌خواهد برای ریاست باشگاه که همیشه عاشقش بوده، تلاش و در این زمان سخت بارسا را کمک کند. پیکه حتی با «کارلس تاسکتس»، رئیس موقت بارسا نیز مشورت کرده است.

موندو نوشت که بر کسی پوشیده نیست که پیکه توانایی‌های بالایی در خصوص انجام وظایف باشگاه را دارد و از زمان باخت 8 بر 2 چنین تصمیمی را گرفته است.

رسانه بارسایی حتی نوشت که کومان نیز از این تصمیم پیکه خبر دارد و بارها خواسته تا او را منصرف کند اما پیکه معتقد است که نقش او در باشگاه باید تغییر کند.

مدافع بارسلونا بر این باور است که به عنوان بازیکن هر کاری که می‌توانسته برای بارسا انجام داده و اکنون باید به عنوان ریاست برای این باشگاه تلاش کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بردیا IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    0 0
    پیکه دفاع وسط عالی است امیدوارم همیشه بازی کند خوب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس