پلیس آمریکا هویت عامل حمله انتحاری نشویل را اعلام کرد - کراپ‌شده

پلیس آمریکا پس از دو روز تحقیق، هویت عامل حمله انتحاری روز جمعه در نشویل را فاش کرد.

به گزارش مشرق، پلیس آمریکا هویت عامل اصلی حمله انتحاری نشویل در ایالت تنسی را پس از دو روز تحقیق و بررسی اعلام کرد.

براساس گزارش رسانه های آمریکایی، عامل این حمله انتحاری «آنتونی وارنر»، ۶۳ ساله، بوده که در زمان انفجار کشته شده است.

پلیس فدرال آمریکا همچنین گفته است که آنها گمان نمی‌کنند که فرد دیگری در تدارک و انجام این حمله دست داشته است و معتقدند خطر دیگری شهر نشویل را تهدید نمی‌کند.

اف بی آی در ادامه توضیحات خود مدعی شده است که انگیزه وارنر از این حمله مشخص نیست و قبل از این حمله، وی در رادار مظنونان پلیس قرار نداشته است.  

عصر جمعه انفجاری مهیب، شهر نشویل واقع در ایالت تنسی را لرزاند. دفتر مدیریت اورژانس نشویل در این باره گفت، در این حادثه یک ون مسافرتی بزرگ پارک شده در کنار خیابان منفجر شد و به ساختمان‌های اطراف نیز آسیب وارد شد.

شبکه «سی‌اِن‌اِن» روز یک شنبه گزارش داده بود که: «بازرسان می‌گویند که به‌نظر می‌رسد انفجار نشویل اقدام انتحاری بوده است».

«جان درِیک» رئیس پلیس نشویل می‌گوید بافت‌هایی شبیه باقی‌مانده جسد یک انسان در خودروی منفجر شده پیدا کرده‌اند که تحت آزمایش قرار دارد.

به نوشته وبگاه شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز»، مأموران فدرال آمریکا بامداد یکشنبه (به وقت تهران) از خانه شخصی به نام «آنتونی کوئین وارنر» که احتمال می‌دهند در این انفجار دست داشته، بازرسی کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ثانیا IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    1 0
    سالی که نکوست از بهارش پیداست.. آغاز سال جدید مسیحی در آمریکا با اگه پاره شدن یک شهروند و انفجار و تخریب ساختمانها شروع شد.. شک ندارم که بزودی شاهد سقوط آمریکا خواهیم بود..جغرافیای آمریکا به ظهور حضرت حجت عج چشمک زده..
  • کمال IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    1 0
    از سخنان حماقت امیز ترامپ :حتما مقصر هم جمهوری اسلامی است؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس