به گزارش مشرق، مالک شریعتی نماینده مجلس در کانال تلگرامی خود نوشت: با بیانات رسمی و ‎غیررسمی رهبرانقلاب "نومن ببعض ونکفر ببعض" نباشیم، تکامل زمانی را ببینیم:

 ۱۸ مرداد ۹۸: «راه جوانگرایی (نمیگم حتما وزارت) اینست که یک جوان "واقعا متعهد"، در سن متناسب خودش، ‎رییس جمهور شود. مقایسه با سن اول انقلاب غلط است حجتی برای کنار زدن باتجربه ها نداریم»

‏ اردیبهشت ۹۹: «به ‎دولت جوان حزب‌اللهی معتقدم... البتّه "صرفاً به معنای این نیست که باید یک رئیس دولت جوان (مثلاً ۳۲ساله) داشته باشد"، نه؛ دولت جوان [یعنی] یک دولت سرِپا و بانشاط و آماده‌ ای که در سنینی باشد که بتواند تلاش وکار بکند و خسته و از کارافتاده نباشد؛ ‎منظور این است.»

۱۴ خرداد ۹۹: «راهش اینست که نیروهای جوان حضور داشته باشند؛ آنکه نمیترسد... جوان است [البتّه] ‎حضور نیروهای جوان باهمان شکلی که قبلاً عرض کردیم به معنای استفاده‌ از فکر، روحیه، اقدام، جسارت وحرکتی که جوان میکند؛ نه به معنای نفی ذخیره‌های غیرجوان؛ ‎شرطش اینست که این کار انجام نگیرد»

 ‏۲۱ مهر ۹۹: «جوان [انقلابی] ما اینجور نباشد که اگر وارد مسئولیّتی شد ‎چشم به مقام بالا یا مال دنیا داشته باشد... دویدن دنبال موفّقیّتهای دنیایی کار را لنگ میکند. اگر کسانی باشند که هدفشان رسیدن به مال و مقام دنیایی باشد، اینجوری کار پیش نمیرود؛ با ‎مجاهدت و اخلاص پیش خواهد رفت.»

جمع بندی درباره بیانات اخیر رهبری:

آنچه قطعی است ضرورت تشکیل ‎دولت جوان حزب اللهی است

درباره جوانی ‎رییس جمهور در طول زمان تبیین و تدقیق شده که مجموعا باید ملاک عمل باشد

 عدم تاکید بر سن، ضرورت تعهد کامل، استفاده از روحیه و جسارت جوانی، عدم ‎قدرت طلبی و عدم نفی باتجربه ها

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • DE ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    6 1
    دولت ترسو که مسکن هم نساخت چی کار کردن هیچ کار هیچ هیچ هیچ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس