آب بازی در وطنی قائمشهر

در سالهایی که بارش رحمت خداوند به دلیل ضعف موجود در زیرساخت های کشور منجر به راه افتادن سیلاب در کشور شد حالا نوبت به فوتبال رسید تا آن را هم سیل ببرد.

سرویس ورزش مشرق – تصاویری که از استادیوم وطنی شهر قائمشهر در شبکه های رسانه ملی و یا کانال های تلگرامی پخش می شد سوژه داغی به کاربران فضای مجازی داده بود تا با عناوین مختلف به شوخی با وضعیت برگزاری بازی تیم های پرسپولیس و نساجی قائمشهر بپردازند. شوخی هایی که بعضا تمسخرآمیز بود و مشخص می کرد در قرن بیست و یکم و در کشوری با وسعت و ثروت آنچنانی هنوز شرایط برای برگزاری یک بازی زیر بارش باران یا فردای روزی که بارندگی شده مهیا نیست!

استادیوم وطنی قائمشهر در شرایطی میزبان دیدار مهم معوقه از هفته پنجم بود که ساعتی پیش از آن تعدادی از پرسنل استادیوم اسفنج و سطل بدست در حال تخلیه فیزیکی (بخوانید دستی) آب از سطح چمن مصنوعی ورزشگاه بودند. تعدادی با تی آب را در نقطه ای جمع می کردند و سایرین با سرعت آب را با اسفنج داخل سطل می ریختند! اقداماتی که در لیگ آزادگان پیش از راه اندازی لیگ برتر به یاد داشتیم و البته به آن اقدامات می خندیدیم.

در چنین وضعیتی پیشنهاد برگزاری مسابقات جام ملتهای آسیا در کشورمان به شدت جلب توجه می کند. چرا که در سیستمی که هنوز برای برگزاری یک فوتبال در روز بارانی با این همه دردسر مواجه می شود چطور می خواهد پذیرای برترین تیم های قاره با شرایطی به مراتب بهتر از ما باشد. اینکه آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا چنین میزبانی را می پذیرد یا نه بحثی است که باید به موقع به آن پرداخت ولی آنچه در زمان حال باید درباره اش از مسئولان تعمیر و نگهداری زمین های استادیوم های فوتبال پرسید آن است که در شرایطی که اپلیکیشن های هواشناسی روی گوشی های موبایل تا یک هفته بعد هم قادر به پیش بینی هوای شهرها هستند چطور مسئولان هیأت فوتبال استان مازندران نمی دانستند که بارندگی در روزهای قبل بازی پرسپولیس رخ می داده که هیچ کاور و پوشاننده ای روی زمین وطنی قائمشهر نکشیدند؟

آیا پهن کردن کاور روی سطح زمین اینقدر موضوع پیچیده ای بوده که مسئولان ورزشی یکی از پربارش ترین استان های کشورمان قادر به پیش بینی و اجرای چنین طرحی نبودند؟ حال که در ابتدای فصل بارندگی و ریزش برف هستیم و اولین ماه زمستان را سپری می کنیم چطور است که مسئولان هیأت های فوتبال استانهایی که تیم فوتبالی در لیگ های مختلف برتر یا دسته یک دارند در این باره اقدام کنند و به امید فروکش کردن آب در زمین نباشند که یک نمونه اش را در دیدار دو تیم نساجی و پرسپولیس دیدیم و البته باعث خجالت بود! تعویق دو دیدار تبریز در هفته های گذشته هم نمونه های دیگری هستند.

در دوره و زمانه ای که تصاویر و فیلم مسابقات در کسری از ثانیه از تهران به اقصی نقاط کشور و قطعا قاره آسیا ارسال می شود این قبیل اتفاقات خنده دار موجب تغییر دیدگاه مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به کشورمان شده و اگر در ذهنشان به موضوع اعطای میزبانی به کشورمان هم فکر می کردند دیگر به چنین موضوعی حتی فکر هم نمی کنند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    0 2
    پرسپولیس عزیزم عمدا کاری کردیدکه قهرمان آسیا نشوید. چند هزار دلار گرفته بودید؟
    • US ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      1 1
      یک ستاره برای بازی در بارون بزنین رو لباستون
  • رضا IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    4 1
    متاسفانه بعضی از رسانه های سعودی با ترند کردن این عکس ها دارن واکنش نشون میدن! یعنی واقعا مسولین نساجی نمیدونستن بارونه که کاور بکشن یا عامدانه نکشیدن؟
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      4 0
      تنها كاور مشكل را حل نمی کنه زمین باید دارای سیستم زهکشی و آب گرم در لایه پایینی باشد
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    2 1
    مدیریت پربار !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس