کد خبر 1159793
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
استقلال امتیازات خوبی گرفته اما هنوز به بلوغ لازم نرسیده است

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود این که استقلال امتیازات خوبی در ابتدای فصل جمع کرده، اما هنوز بازی‌های با طراوت و شاداب از این تیم دیده نمی‌شود.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی اظهار داشت: خوشبختانه به لحاظ جدولی اتفاقات خوبی برای استقلال افتاده و محمود فکری و شاگردانش در ابتدای فصل امتیازات خوبی جمع کرده‌اند. اما واقعیت این است که این تیم هنوز بازی‌های شاداب و روانی که نشان از تیمی مقتدر باشد را ارائه نداده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش موسوی به صلح استقلال و ماشین‌سازی

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: معمولاً شش تا هفت هفته اول فصل را می‌توان برای آمادگی لازم و رسیدن به هماهنگی مناسب دانست، اما بیشتر از این زمان قابل قبول نیست. حالا که خوشبختانه استقلالی‌ها در همین هفته‌هایی که زمان رسیدن به هماهنگی است توانسته‌اند امتیازات خوبی هم جمع‌آوری کنند، انتظار می‌رود از هفته هشتم به بعد شاهد بازی‌های خوبی از آنها باشیم.

دستیار پیشین امیر قلعه نویی در استقلال در خصوص رویارویی آبی پوشان با گل گهری که با هدایت قلعه نویی در صدر جدول قرار دارد اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است. من در استقلال، تراکتور و سپاهان با قلعه نویی کار کردم و دستیار او بودم و این را می‌دانم او هرگز به هیچ دیداری به جز نگاه فوتبالی، نگاه دیگری ندارد و به این بازی هم هرگز به دید رویارویی با تیم سابقش نگاه نمی‌کند. قلعه نویی روی تیم‌هایی که هدایت آن را بر عهده می‌گیرد تعصب دارد و برای پیروزی تیم خودش تلاش می‌کند.

وی اضافه کرد: بازی استقلال و گل گهر دیداری بین دو تیم بالای جدولی است و در این بازی است که استقلالی‌ها باید نشان دهند و ثابت کنند که توان پیروزی بر تیم‌های بالای جدول را هم دارند. این دیدار را می‌توان دوئلی برای تصاحب صدر جدول دانست که مساوی در آن به ضرر هر دو تیم است. لذا هر دو تیم برای پیروزی به میدان خواهند رفت.

مربی پیشین آبی پوشان گفت: به لحاظ مقایسه نفرات دو تیم دیده می‌شود استقلال بسیار پر مهره تر از گل گهر است و کادر فنی این تیم باید هنر خوب بازی گرفتن از این بازیکنان توانمند را داشته باشد. با این بازیکنان می‌توان قهرمان لیگ شد و حتی می‌توان در آسیا هم خوش درخشید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    1 0
    از حوادث تلخ فرودگاههای مشهد و دوحه و سفره خونه های قطر، معلومه که بلوغ فکری نرسیده اند
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    1 0
    سرمربی استقلال هنوز قدرت کنترل خودشو بعد باخت نداره و شروع به فحاشی میکنه، به نظرتون اول نباید سرمربی از نظر فکری به بلوغ برسه بعد از بازیکنان تیم توقع بالغ شدن داشته باشیم.
  • رضا IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    0 0
    فکری فحش میدهد به اهوازیهال محروم نمی شود اما مربی کرمان را محروم میکنند. بازی واتر پلو را دنیا دید.عجب عدالتی. ذوب آهن باید سه صفربازنده اعلام کنند. حتی کیسه سه صفر بازنده اعلام کنند.نگویید به بلوغ نرسیده است ستاره جعلی که بلوغ ندارد.اولین دوره سه جانبه امجدیه اصرار کنفدراسیون کثیف آسیا. قهرمانی با کمک پرسپولیسی ها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس