کد خبر 1159741
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
مهدی شیری به نیمکت تبعید می شود؟

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: از هواداران فوتبال می‌خواهم کمی بازیکنان را درک کنند، شیری بازیکن جوانی است و فوتبال برای او ادامه خواهد داشت قطعا او زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است.

به گزارش مشرق، سهراب انتظاری در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران اظهار داشت: از لحاظ روحی شرایط تیم پرسپولیس شاید برای این دیدار مطلوب نباشد؛ چون هنوز حال و هوای فینال در تیم وجود دارد و کادر فنی باید از لحاظ روانی روی بازیکنان برای این بازی سخت کار کند.

بیشتر بخوانید:

بازیساز پرسپولیس در برابر نساجی کیست؟

وی ادامه داد: بازی در چمن مصنوعی شهید وطنی قطعاً سخت خواهد بود. نساجی دو دیدار گذشته خودش را باخته و قطعاً با انگیزه زیاد پای به این مسابقه خواهد گذاشت. پرسپولیس برای شروع دوباره لیگ و قهرمانی پنجم نیاز مبرم به پیروزی در این بازی دارد؛ اما با این حال کار سختی هم در قائمشهر خواهد داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مهدی شیری و اشتباه او در فینال آسیا، تصریح کرد: استرس بالا در دیدار فینال باعث شد که شیری بی‌تجربگی کند و آن پنالتی را بدهد. حتی احمد نوراللهی هم دچار بی‌تجربگی و استرس بالای بازی شد که این اشتباه را انجام داد ولی از هواداران می‌خواهم کمی بازیکنان را درک کنند. شیری بازیکن جوانی است و فوتبال برای او ادامه خواهد داشت. این بازیکن زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده که نباید آنها را نادیده گرفت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • Amir IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    پرسپولیس به هزارو یک بدبختی به فینال رسید وشیری خرابش کرد اکه این دست نمی اورد بالا پنالتی نبود نباید دیکه بهش بازی بدن به خدا من جای گل محمدی بودم اخراج می کردم
  • Amir IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    شیری چرا دستت رو بالا اوردی دیکه بازی نکن توی که بازی بلد نیستی
  • Amir IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    شیری اکه نباید هوادار ها بهت حرف بزنن فقط گل بزن اونم به استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس