کد خبر 115951
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۹

طراح طرح اکران فیلم‌های "مخاطب خاص" ضمن اعلام منتفی شدن تغییر نام این گروه به "هنر و اندیشه"گفت: از ابتدای سال، رئیس سازمان سینمایی دستور اختصاص بودجه به این طرح را ابلاغ کرده‌اند و ما منتظر تامین این بودجه برای آغاز فاز دوم هستیم.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، محمد درمنش در ارتباط با برنامه‌های گروه اکران مخاطب خاص در سال 91 گفت: پیش از این قرار بود عنوان طرح را به "هنر و اندیشه" تغیر دهیم اما به دلیل اینکه عنوان "مخاطب خاص" برای مردم دیگر آشنا شده‌است بهتر دیدیم آن را تغیر ندهیم تا سردرگمی به وجود نیاورد.

وی افزود: در پایان سال گذشته شمقدری رئیس سازمان سینمایی فاز دوم طرح مخاطب خاص را کلید زد و از بخش‌های زیربط برای همکاری و عقد قرارداد دعوت به همکاری کرد. ما نیز با صاحبان فیلم‌ها و کارگردانان برای نمایش آثار در این گروه در سال جدید وارد مذاکره شده‌ایم.

درمنش ادامه داد: اکران مخاطب خاص نیاز به حمایت دارد و ما باید برای اکران هر فیلمی بودجه مشخصی را در نظر بگیریم. از ابتدای سال رئیس سازمان سینمایی دستور اختصاص این بودجه را ابلاغ کرده‌اند و ما منتظر تامین این بودجه هستیم تا فاز دوم را آغاز کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: ما البته برای آغاز فاز دوم این طرح از ابتدای سال 91 اصراری نداریم. زیرا ترجیح می‌دهیم تهیه‌کنندگان آثار در ابتدا تلاش کنند فیلم‌های خود را در گروه‌های سینمایی اکران کنند و در صورت عملی نشدن این موضوع برای نمایش فیلم در گروه مخاطب خاص اقدام کنند.

درمنش افزود: ما امسال در نظر داریم 20 فیلم سینمایی در قالب این طرح اکران کنیم. با توجه به این موضوع سینماها به 10 سالن افزایش پیدا می‌کنند. همچنین چندین سینما در شهرهای مشهد، شیراز، تبریز و دو استان دیگر این آثار را همزمان با تهران اکران می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس