طمع شرکتهای پتروشیمی به خام‌فروشی علیرغم نیاز داخلی به مواداولیه/ پای دلالان چگونه به صنایع پلیمر باز شد؟

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۲۰ هزارتن مواد اولیه پتروشیمی درانباری در جاده قدیم قم خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۲۰۰۰۰ تن مواد اولیه پتروشیمی احتکار شده مورد کاربرد در صنعت پلاستیک به ارزش ۵۱۰ میلیارد ریال توسط معاونت مبارزه باقاچاق کالاو ارز خبرداد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی اطلاع از دپوی مقادیری مواد اولیه پتروشیمی در انباری به آدرس جاده قدیم قم ، مامورین مبارزه باقاچاق کالا وارز از انبار بازدید کرده که مشخص شد انبار فاقد جواز و عدم ثبت در سامانه جامع انبارها و عدم اعلام موجودی کالاها به سازمان صمت است.

وی گفت: در بازرسی انجام شده حدود ۱۵۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰ تن مواد اولیه پتروشیمی که در صنعت پلاستیک کاربرد و کارایی دارد کشف شد.

 سرهنگ گودرزی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص ارزش ریالی کالاهای مکشوفه تصریح کرد : کالاها برای ۲۰ تا ۳۰ شرکت بوده و ارزش آن ۵۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت ازهموطنان خواست: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    1 0
    یا للعجب از محفل فرقه ای لیبرالهای هار با این گشایشهای اقتصادی!!! بی گمان این از« فعالیتهای فرهنگی زم پدر »و بقیه بر و بچ محفل لیبرالها باشد. چطوری که کارخانه داران وکارگاه داران که ادامه شغلشان بستگی به این مواد پلاستیک دارد دستشان خالی میماند؟
  • US ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    0 0
    باید مواظب دشمن باشید تا تکرار این فعالیت های از پیش برنامه‌ریزی شده ضربه ها مهلک به اقتصاد جامعه وارد نکنن. تموم موارد واردات و صادرات باید ۲۴ ساعته زیر زربین نیروهای انتظامی بره این فعالیت باید تا پایان کوید ۱۹ ادامه داشته باشه .
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    1 0
    محتکر و اختلاسگر باید اعدام بشن .
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      0 0
      مفسد اقتصادی افساد طلب اعدام باید گردد
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    بیست هزار تن مواد پتروشیمی از هر نوع هم باشه حداقل 400 میلیارد تومان ارزش دارد چطور میگن 51 میلیارد تومان. این خودش داستانه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس